Olamadı yine de teşekkürlerModemi resetlemeyi deneyin.
Teşekkür ederim şimdi hepsini sırayla yapacağım inşallah olur1.Modemi kapatın.
2.Modemi açın ve bekleyin normal internet gelene kadar.
3.Modemin reset tuşuna basıp modemi resetleyin.
4.Modem resetlendikten sonra açılmasını bekleyip ışıkların normale dönmesini bekleyin.
5.Modemin fişini çekip açma tuşuna basıp 1 dk bekleyin.
6.Modemin açma kapatma tuşundan kapatıp 10-15 sn sonra fişe takın ve modemin açın.
7.İp çakışması mevcut sizde düzelmese 2.4 2.5 olan kısımları foto çekin yönlendirelim sizleri.
Kardeşim ilk 6 maddeyi adım adım uyguladım (15 dakika kadar sorun düzeldi ya da ben öyle zannettim) sonra tekrar başladı. 7. maddeyi de anlamadım. Yardımcı olur musun1.Modemi kapatın.
2.Modemi açın ve bekleyin normal internet gelene kadar.
3.Modemin reset tuşuna basıp modemi resetleyin.
4.Modem resetlendikten sonra açılmasını bekleyip ışıkların normale dönmesini bekleyin.
5.Modemin fişini çekip açma tuşuna basıp 1 dk bekleyin.
6.Modemin açma kapatma tuşundan kapatıp 10-15 sn sonra fişe takın ve modemin açın.
7.İp çakışması mevcut sizde düzelmese 2.4 2.5 olan kısımları foto çekin yönlendirelim sizleri.
Bunları da yaptım kardeşim ama sorun devam ediyorNormal şartlarda ip çakışmasında internetin kesilmemesi lazım .Cihaz sadece internete çıkış yapamaz. Siz modemi fabrika ayarlarına döndürüp yazılım güncellemesi vb şeyleri kontrol ediniz
Zyxel vmg3312-b10bmodem marka/modeli ile adım adım ilerleyelim
?
tamamdır, şu an adsl/vdsl/fiber... yani kısaca modemden mi bağlanıyorsunuz internete?Zyxel vmg3312-b10b
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Zyxel vmg3312-b10b
Evet hocamtamamdır, şu an adsl/vdsl/fiber... yani kısaca modemden mi bağlanıyorsunuz internete?
Tamam hocamkablosuz ayarlarından b g n ac ayarlarına bakın.Baldızın modem g de kalmış birden fazla cihaz bağlanınca aynısını oluyordu otomatiğe alınca düzeldi.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Evet hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Tamam hocam