Öncelikle internette satışın neredeyse sıfır tl maliyetle olduğu algısının yanlış olduğunu belirteyim. Onun da kendine özgü risk ve masrafları var ki öyle düşük de değil. Bu işi yapanlar daha iyi anlatır.
Temennilerinize ben de katılıyorum. Lakin ülkemizdeki mevzuat, teamüller ve piyasa şartları neticesinde “denge” bu şekilde kurulmuş. Kurulum yapıldıysa servis raporu şart fiili olarak. Yarın öbür gün mevzuat değişir tamamen “kayıtsız şartsız” iade hakkı mecburi olur ve fiilen uygulanırsa o zaman yeni bir denge kurulur. risk primi, iade nedeniyle uğranacak masraf, değer kaybı vb fiyatlara yansıtılır. İade alınan da ayrıca kusuru belirtilip başkasına satılır.
Yalnız o gün gelene kadar servis raporu istenecek, hoşumuza gitmese de.
İngilizceniz var ise “restocking fee” konusunu bir araştırın derim. Kurulumlu bir ürünün sebepsiz iade hakkı rapor vb istenmeyecek şekilde bir gün gelirse para iadesinin kesintili olması da beraberinde gelecektir kanımca.
Temennilerinize ben de katılıyorum. Lakin ülkemizdeki mevzuat, teamüller ve piyasa şartları neticesinde “denge” bu şekilde kurulmuş. Kurulum yapıldıysa servis raporu şart fiili olarak. Yarın öbür gün mevzuat değişir tamamen “kayıtsız şartsız” iade hakkı mecburi olur ve fiilen uygulanırsa o zaman yeni bir denge kurulur. risk primi, iade nedeniyle uğranacak masraf, değer kaybı vb fiyatlara yansıtılır. İade alınan da ayrıca kusuru belirtilip başkasına satılır.
Yalnız o gün gelene kadar servis raporu istenecek, hoşumuza gitmese de.
İngilizceniz var ise “restocking fee” konusunu bir araştırın derim. Kurulumlu bir ürünün sebepsiz iade hakkı rapor vb istenmeyecek şekilde bir gün gelirse para iadesinin kesintili olması da beraberinde gelecektir kanımca.