T Çevrimdışı

tülin toker

Yeni Üye
15 Kas 2019
65
32
Merhabalar...
Benim tv de de hafif var Bence sorun edilecek kafaya takılacak bir problem değil bu kafanız rahat olsun. İnanın farklı birçok markada dahil ışık sızması ghosting sorunları çok fazla. Kanal geçişleri yavaş mı evet yavaş fakat kendinden dahili uydu alıcılı tv lerde genelde kanal geçişleri yavaş oluyor. Bunun çözümü harici uydu cihazı alıp öyle kullanmak. Bana göre kafaya takılacak sarı renk sorunu var onu da bir arkadaşımız ince ayar yaparak büyük oranda halletti. O ayarları bende yaptım şuan keyifli kullanıyorum. Bu büyüklükte Android işletim sistemi olan bir tv yi bu fiyatlara bulmak imkansız. Ses ve kasa kalitesi kötü ben küçük bir hoparlör takıp kullanıyorum. Bunun haricinde ekranınızda bence hiç bir problem görünmüyor güle güle kullanın selamlar...
Ses kalitesi benimkinde iyi sıkıntı yok ve köşeleri normalde fark edilmiyor firma en azından hızlandırma işlemini yapabilir ayrica bu cihazı bedavaya almadık sonuçta 2350 verdik ve yapılacak işlem basit ancak müşteriye dönüş yapıp memnuniyetini veya sorunlar karşında çözüm üretmek yerine orası burası ...bakıyor denilerek hatalarımı reddediyorlar.Adem beye yazdım çözüm nedir diye bekliyorum dedi bizede düşen elindeki ile yatinmek ve ses çıkarmamak oldu
 
limonlusoda Çevrimdışı

limonlusoda 

Aktif Üye
16 Haz 2019
61
50
Daha hızlı kanal geçişine sahip tv ler var mıdır elbetteki vardır. Eğer ki İade sürecini tamamlanmadı kafanıza takılacak ve çokça canınız sıkılacak ise, iade edip farklı marka ve modelleri de deneyebilirsiniz. Bilişim sektöründe şöyle bir tabir vardır F/P diye. Fiyat / Performans. İsteklerin ve beklentilerin sonu olmuyor ama bu tabi ki ödediğimiz parayla da doğru orantılı oluyor. Tv nizin ekranında bence bir problem görünmüyor. Dediğim gibi beklentilerinizi yüksek tutarsanız en ufak şeyi dahi kafanıza takar canınızı sıkarsınız. O yüzden süreç tamamlanmadı ise iade edip farklı tv leri test edip öyle karar verebilirsiniz.
 
S Çevrimdışı

Systemci

Yeni Üye
8 Tem 2019
32
36
Köşelerde siyah renk var geçişler acayip yavaş

IMG_20191122_152417883b1d9333610055.jpg
IMG_20191122_152401f167f668c05ef2a4.jpg
Selamlar,

Bu problem muhtemelen alttaki katmanın katlanmasından sonucu oluşmuş olabilir. Yani Tv nin içi açılıp beyaz bir tabaka var. O köşelere iyi oturmuyor olabilir. Düzgün yapıştırıldığında problem giderilir. Ama burada önemli olan tv izlediğinizde problem yaratıyor mu ? Görüntü açısından problem yoksa önemsemeyin. bu arada alacağınız marka tv lerde bile bu ve buna yakın problemler yaşarsınız. Tv görüntü kalitesi göz zevkinize uygunsa takıntı yapmadan kullanmanızı öneririm. 6 aydır kullanıyorum kim gördüyse tv'yi fiyatını duyduktan sonra memnun kalmayan olmadı. Netflixde izliyorum Digiturk bağlı maçta izliyorum. Youtube kullanıyorum. Daha ne yapsın 2000 liralık tv. Son android güncellemesinide alırsa tadından yenmez.
 
T Çevrimdışı

tülin toker

Yeni Üye
15 Kas 2019
65
32
Selamlar,

Bu problem muhtemelen alttaki katmanın katlanmasından sonucu oluşmuş olabilir. Yani Tv nin içi açılıp beyaz bir tabaka var. O köşelere iyi oturmuyor olabilir. Düzgün yapıştırıldığında problem giderilir. Ama burada önemli olan tv izlediğinizde problem yaratıyor mu ? Görüntü açısından problem yoksa önemsemeyin. bu arada alacağınız marka tv lerde bile bu ve buna yakın problemler yaşarsınız. Tv görüntü kalitesi göz zevkinize uygunsa takıntı yapmadan kullanmanızı öneririm. 6 aydır kullanıyorum kim gördüyse tv'yi fiyatını duyduktan sonra memnun kalmayan olmadı. Netflixde izliyorum Digiturk bağlı maçta izliyorum. Youtube kullanıyorum. Daha ne yapsın 2000 liralık tv. Son android güncellemesinide alırsa tadından yenmez.
uygun tv ancak ücretsiz degil yazılım desteği istiyoruz ayrıca aldın bitti olayı seklinde yaklaşımlar yanlış biz pozitif etki yapması için firma yetkililerince yazılım desteği sunulması için uğraşıyoruz
 
S Çevrimdışı

Systemci

Yeni Üye
8 Tem 2019
32
36
çok doğru yapıyorsunuz Tülin Hanım zaten bende buna itiraz etmedim. Tabi ki yazılım desteği gibi konuların üstüne düşerlerse bence çok talep olur..
 
B Çevrimdışı

baronofhell

Yeni Üye
23 Eki 2019
22
44
Merhaba Arkadaşlar 55" 5600STR maceram için buraya bir şeyler yazmak istiyorum. Çünkü bu forum sayesinde tanıştım. Tv me kavuştuktan 25 gün kadar sonra tv de ekran gidip gelmesi 1 yada yarım sn liğine arızası başladı şöyle ki ;

burdan izleyebilirsiniz.
Adem Helvacı Adem Helvacı bey ile görüştüm kendisi servis isteyin rapor tutturun dedi çok ilgilendi sağolsun. izmir urladayım şu anda onun için, Urla servisini çağırmaya kalktım dedi ki "Tv yi Hangi servis kurduysa o gelecek!"
Bende Genel merkezi aradım. Gaziemir servisi yönlendirdiler. 1hft. sonra gelip tv alındı tabi ne belge ne bir şey bırakmışlar. Neyse ben tamir olacak edilecek diye beklerken, arayan sonran da yok tabi. Servisi aradım dediler ki "Anakart arızası var fabrikaya gidecek" Tamam dedim onlarda kargoya vermişler tesellüm fişinide ısrar edince alabildim ellerinden. 4- 5 gün sonra aradılar dediler ki "Tv yi kargo kabul etmiyor biz servis raporu verelim Tv 2 aylık iade edin değiştirsinler" Genel merkeze de sorup "olabilir" dedim. Gittigidiyordan aldığım yeri bir araştırdım adamlar hakkında bir dolandırıcı denilmediği kalmış onuda şikayet var da demişler.
Aradım Genel merkezi tamir edilsin ben onlara güvenemiyorum Tv yi yollamam onlara dedim. "Tamam" dediler. Servis diyor ki "kargo bekleyeceğiz". Az önce de aradım hala kargo kabul etmiyormuş. Yaklaşık 16-17 gündür Tv yok.
Ne yapayım şaşırdım. Biri dese git kardeşim al böyle idare et hemen gidicem alacam Tv mi geri. Servis mervis yalan yani sizin anlayacağınız.
 
T Çevrimdışı

tülin toker

Yeni Üye
15 Kas 2019
65
32
Merhaba Arkadaşlar 55" 5600STR maceram için buraya bir şeyler yazmak istiyorum. Çünkü bu forum sayesinde tanıştım. Tv me kavuştuktan 25 gün kadar sonra tv de ekran gidip gelmesi 1 yada yarım sn liğine arızası başladı şöyle ki ;

burdan izleyebilirsiniz.
Adem Helvacı Adem Helvacı bey ile görüştüm kendisi servis isteyin rapor tutturun dedi çok ilgilendi sağolsun. izmir urladayım şu anda onun için, Urla servisini çağırmaya kalktım dedi ki "Tv yi Hangi servis kurduysa o gelecek!"
Bende Genel merkezi aradım. Gaziemir servisi yönlendirdiler. 1hft. sonra gelip tv alındı tabi ne belge ne bir şey bırakmışlar. Neyse ben tamir olacak edilecek diye beklerken, arayan sonran da yok tabi. Servisi aradım dediler ki "Anakart arızası var fabrikaya gidecek" Tamam dedim onlarda kargoya vermişler tesellüm fişinide ısrar edince alabildim ellerinden. 4- 5 gün sonra aradılar dediler ki "Tv yi kargo kabul etmiyor biz servis raporu verelim Tv 2 aylık iade edin değiştirsinler" Genel merkeze de sorup "olabilir" dedim. Gittigidiyordan aldığım yeri bir araştırdım adamlar hakkında bir dolandırıcı denilmediği kalmış onuda şikayet var da demişler.
Aradım Genel merkezi tamir edilsin ben onlara güvenemiyorum Tv yi yollamam onlara dedim. "Tamam" dediler. Servis diyor ki "kargo bekleyeceğiz". Az önce de aradım hala kargo kabul etmiyormuş. Yaklaşık 16-17 gündür Tv yok.
Ne yapayım şaşırdım. Biri dese git kardeşim al böyle idare et hemen gidicem alacam Tv mi geri. Servis mervis yalan yani sizin anlayacağınız.

İşin aslı bu servis dedikleri üç beş adet musvette adamlar canavar gibi para derdine düşüyor bende kenar siyahlıklar için talep edeyim dedim o ona bu buna var dedi bende lanet gele dedim
 
G Çevrimdışı

gokhan1520

Yeni Üye
12 Ara 2019
2
43
tv yi alalı 3-4 ay oldu. miracast-wifi direct ile bir türlü bağlanamıyordum.bugün tekrar denedim yine bağlanamıyorum.

bu konuda sorun yaşayan arkadaşlar çözümü nasıl buldular?

teşekkürler.



8ff677d1-ca5b-46e0-8e46-00a1c95f7675.jpg
Screenshot_36e3271f7aaf46fe9.jpg
 
G Çevrimdışı

gokhan1520

Yeni Üye
12 Ara 2019
2
43
sistem yenilemek derken tam anlayamadım.
geçenlerde yazılım güncellemesi gelmişi,yazılımı güncelledim. fabrika ayarlarına da geri dönüştüm.fakat bir sonuç alamadım.

sistem yenileme farklı bir sekmede mi?
 
H Çevrimdışı

Hocca

Yeni Üye
17 Kas 2019
6
53
Merhaba Arkadaşlar 55" 5600STR maceram için buraya bir şeyler yazmak istiyorum. Çünkü bu forum sayesinde tanıştım. Tv me kavuştuktan 25 gün kadar sonra tv de ekran gidip gelmesi 1 yada yarım sn liğine arızası başladı şöyle ki ;

burdan izleyebilirsiniz.
Adem Helvacı Adem Helvacı bey ile görüştüm kendisi servis isteyin rapor tutturun dedi çok ilgilendi sağolsun. izmir urladayım şu anda onun için, Urla servisini çağırmaya kalktım dedi ki "Tv yi Hangi servis kurduysa o gelecek!"
Bende Genel merkezi aradım. Gaziemir servisi yönlendirdiler. 1hft. sonra gelip tv alındı tabi ne belge ne bir şey bırakmışlar. Neyse ben tamir olacak edilecek diye beklerken, arayan sonran da yok tabi. Servisi aradım dediler ki "Anakart arızası var fabrikaya gidecek" Tamam dedim onlarda kargoya vermişler tesellüm fişinide ısrar edince alabildim ellerinden. 4- 5 gün sonra aradılar dediler ki "Tv yi kargo kabul etmiyor biz servis raporu verelim Tv 2 aylık iade edin değiştirsinler" Genel merkeze de sorup "olabilir" dedim. Gittigidiyordan aldığım yeri bir araştırdım adamlar hakkında bir dolandırıcı denilmediği kalmış onuda şikayet var da demişler.
Aradım Genel merkezi tamir edilsin ben onlara güvenemiyorum Tv yi yollamam onlara dedim. "Tamam" dediler. Servis diyor ki "kargo bekleyeceğiz". Az önce de aradım hala kargo kabul etmiyormuş. Yaklaşık 16-17 gündür Tv yok.
Ne yapayım şaşırdım. Biri dese git kardeşim al böyle idare et hemen gidicem alacam Tv mi geri. Servis mervis yalan yani sizin anlayacağınız.

Aynı durum benim 6500srt nin başına geldi. 30 gün oldu servise gideli. En son "3 iş günü içinde kurulumu yapılacak" dediler. Bekliyorum. 20 defa aramışımdır servisi. 3 gün içinde kurulum yapılmazsa savcılık dilekçem hazır.
 
Geri
Üst Alt