Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

delibozuq Çevrimdışı

delibozuq

Aktif Üye
10 Eki 2017
82
44
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

Adem abi birşey dikkatimi çekti, diğer tv için full yazılım göndermiştiniz indirdiğim rar içinden 3 adet bin dosyası çıkmıştı ve sorunsuz yükleyebilmiştim full yazılımı. bu tv için gönderdiğiniz rardan 2 adet bin dosyası çıkıyor bir adetde autotext gibi bir dosya. Acaba gönderdiğiniz yazılımın bir dosyası eksik olabilirmi o yüzden mi yükleyemiyorum ? 

Bu arada Regal değişim televizyonum geldi az önce abi inanırmısın buda ölü pikselli çıktı ve bu tvde çok daha fazla ölü piksel vardı. Rapor tutturup Geri yolladım. Bu 3 oldu abi. Vestel ile değişim kabul etmişlerdi tutar yetmediği için vestel kendim seçememiştim. 

Tutarım yetmediğinden vestel seçemediğim için ve regaldende kesinlikle uzak duracağım için para iadesi yoluna giderler mi acaba sence ?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

delibozuq' Alıntı:
Adem abi birşey dikkatimi çekti, diğer tv için full yazılım göndermiştiniz indirdiğim rar içinden 3 adet bin dosyası çıkmıştı ve sorunsuz yükleyebilmiştim full yazılımı. bu tv için gönderdiğiniz rardan 2 adet bin dosyası çıkıyor bir adetde autotext gibi bir dosya. Acaba gönderdiğiniz yazılımın bir dosyası eksik olabilirmi o yüzden mi yükleyemiyorum ? 

Bu arada Regal değişim televizyonum geldi az önce abi inanırmısın buda ölü pikselli çıktı ve bu tvde çok daha fazla ölü piksel vardı. Rapor tutturup Geri yolladım. Bu 3 oldu abi. Vestel ile değişim kabul etmişlerdi tutar yetmediği için vestel kendim seçememiştim. 

Tutarım yetmediğinden vestel seçemediğim için ve regaldende kesinlikle uzak duracağım için para iadesi yoluna giderler mi acaba sence ?

Şöyle yapalım o halde, ben size bir klasör erişim yetkisi açtım, içinde 3 tane yazılım var, birisi orijinali, diğer ikisi ise uygun deneme yapabileceğin 2 ayrı yazılım. 3 ün de deneyi tepkileri yazmanı bekliyorum burada.  :ok:


Ölü piksel konusuna gelirsek, elbette ki bu süreçten sonra ücret iadesi istemek yasal hakkınız, önce müşteri hizmetleri ile görüşüp talebinizi iletiniz, Ayak diretmezler böyle bir şey beklemem lakin ola ki başınıza gelecek olursa hakem heyeti kanalıyla her türlü hakkınızı alırsınız.  :ok:

Gizli içeriği sadece kayıtlı kullanıcılar görebilir.
 
delibozuq Çevrimdışı

delibozuq

Aktif Üye
10 Eki 2017
82
44
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

Adem abicim çok sağol yetki için. Dener denemez hemen geri döneceğim. 

Şimdi Manisa ile görüştüm onlarda mahçubiyetini belirttiler. Bende kendilerine para iadesi veya hediye çeki istediğimi belirttim. Hanımefendi yetkili merci ile görüşüp gemen döneceğini söyledi sağolsun. Artık başka değişim televizyonu göndermeye çekindiklerinide belirttiğine göre para iadesine daha yakınlar sanırım.
 
delibozuq Çevrimdışı

delibozuq

Aktif Üye
10 Eki 2017
82
44
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

Adem abi rar içinden çıkan kasör içlerindeki 3 adet dosyayı fat 32 flash bellek içine attım. Ayrı ayrı denedim fakat sonuç aynı. 

Bende veya usb'de bir hata var diyeceğim ama daha önce sorunsuzca full yazılım yükledim ve mevcut usb'yi kullandım. 

Ben yinede farklı bellekler bulup deneyim. En olmadı servisi çağıragım kendileri yüklesinler ve sorunu kendileri görsünler. Senide çok yordum abi. Hakkını helall et.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

delibozuq' Alıntı:
Adem abi rar içinden çıkan kasör içlerindeki 3 adet dosyayı fat 32 flash bellek içine attım. Ayrı ayrı denedim fakat sonuç aynı. 

Bende veya usb'de bir hata var diyeceğim ama daha önce sorunsuzca full yazılım yükledim ve mevcut usb'yi kullandım. 

Ben yinede farklı bellekler bulup deneyim. En olmadı servisi çağıragım kendileri yüklesinler ve sorunu kendileri görsünler. Senide çok yordum abi. Hakkını helall et.

Servis geldiğinde bu yazılımların hiç birisindenbahsetmeyin, sizin açınızdan hoş bir sonuç doğurmaz.

''X nedenle bozuldu'' onlar için yeterlidir. yaklaşımları, tespitleri ve olası fiyat teklifleri konusunda bilgi verip bilgi almadan onay vermeyin lütfen  :ok:

Benden yana helali hoşolsun kardeşim. keşke sorunu da çözebilseydik.
 
delibozuq Çevrimdışı

delibozuq

Aktif Üye
10 Eki 2017
82
44
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

Tamamdır Adem abi sağol. Ben mesajları alıntılamadan yazmaya özen gösteriyorum sayfa dolmasın diye.Dünkü tv değişimi telaşesi ile küçük tv gitti aklımdan mesajıda yeni farkettim. 

49ub8300 49ub1907 arasında hem ips panel olmasından dolayı hemde ince çerçevesinden dolayı fbtv'yi seçtim. Ürün Bursa'da varsa Bursa'dan yollayacaklar yoksa ub8300'ü bakacaklar Bursa'da hangisi varsa onu getirecekler yani. 

İki televizyonun özellikleri aynı ama takıma özel tv seçimim mantıklımı acaba ? Fbtv'yi getirirlerse Mb120 olduğu için normal yazılım yükleyebilirmiyim diye merak ediyorum abi. @ado
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

delibozuq' Alıntı:
Tamamdır Adem abi sağol. Ben mesajları alıntılamadan yazmaya özen gösteriyorum sayfa dolmasın diye.Dünkü tv değişimi telaşesi ile küçük tv gitti aklımdan mesajıda yeni farkettim. 

49ub8300 49ub1907 arasında hem ips panel olmasından dolayı hemde ince çerçevesinden dolayı fbtv'yi seçtim. Ürün Bursa'da varsa Bursa'dan yollayacaklar yoksa ub8300'ü bakacaklar Bursa'da hangisi varsa onu getirecekler yani. 

İki televizyonun özellikleri aynı ama takıma özel tv seçimim mantıklımı acaba ? Fbtv'yi getirirlerse Mb120 olduğu için normal yazılım yükleyebilirmiyim diye merak ediyorum abi. @ado

FB yazılımları farklı, lakin MB120 için FB konusunu araştırırım zira MB97 lerde vs vardı FB tv ve onların yazılımı değişikti. 

Önce ne geleceğini görelim de, ona göre bir yol izleriz.  :ok:
 
delibozuq Çevrimdışı

delibozuq

Aktif Üye
10 Eki 2017
82
44
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

Oldu abi bende haber bekliyorum. Bayan arayıp sonucu iletecek. Bende bu gece küçük tv'ye farklı usb ile deneme yapayım yazılımları. Allah'a emanet ol abi. @ado
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

delibozuq' Alıntı:
Oldu abi bende haber bekliyorum. Bayan arayıp sonucu iletecek. Bende bu gece küçük tv'ye farklı usb ile deneme yapayım yazılımları. Allah'a emanet ol abi. @ado

Eyvallah güzel kardeşim.  :ok:
 
delibozuq Çevrimdışı

delibozuq

Aktif Üye
10 Eki 2017
82
44
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

Adem abicim merhaba. Verdiğin son yazılımı faklı bir usb ile denedim ve yazılım bu sefer yüklendi. Manuel şebeke arama açık taratma yapabiliyorum artık. 

Yalnız arama yaparken örneğin ben dayzek kullanan biriyim Türksat 12345 V 3000 şebeke açık yapıp en altta Türksatı sağ ok ile diğer uyduya getirip sol ok ile yeniden Türksat'a getirip biraz bekledikten sonra aramaya başladığımda taratmaya başlıyor.. Değerleri yazıp şebeke aramayı açar açmaz bastığımızda yine takılma olabiliyor. Böyle bir sorun yaşayan olursa dediğim yöntemi denemelerini tavsiye ederim. 

8/25 desteğiniz için tekrar teşekkürler @ado abi :)
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

delibozuq' Alıntı:
Adem abicim merhaba. Verdiğin son yazılımı faklı bir usb ile denedim ve yazılım bu sefer yüklendi. Manuel şebeke arama açık taratma yapabiliyorum artık. 

Yalnız arama yaparken örneğin ben dayzek kullanan biriyim Türksat 12345 V 3000 şebeke açık yapıp en altta Türksatı sağ ok ile diğer uyduya getirip sol ok ile yeniden Türksat'a getirip biraz bekledikten sonra aramaya başladığımda taratmaya başlıyor.. Değerleri yazıp şebeke aramayı açar açmaz bastığımızda yine takılma olabiliyor. Böyle bir sorun yaşayan olursa dediğim yöntemi denemelerini tavsiye ederim. 

8/25 desteğiniz için tekrar teşekkürler @ado abi :)

Aslında srunu çözen sizlerisniz lakin harbiden ben mutlu oluyorum ve ''Bu da halloldu çok şükür'' demeyi seviyorum.  :kıskıs:

Elinize Sağlık  :ok:
 
delibozuq Çevrimdışı

delibozuq

Aktif Üye
10 Eki 2017
82
44
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

Dediğin gibi abi sorunu bizler çözüyorun ama akıl akıldan üstündür ya hani verdiğin bilgiler sayesinde oluyor bu.. Defalarca teşekkürler. 

Şimdi gelelim teknik servis konusuna. 

Abi sadece Vestel değil her firma, teknoloji çağında elimizde olan internet imkanı varken, sizin gibi 10'ar kişiden oluşan ekip kurup destek forumu açmış olsa, ve aynı buradaki gibi orada bilgi destek akışı sağlanmış olsa tüketicinin güvenini çok büyük ölçüde kazanıp yaşanan sorunları zaman kaybı olmadan büyük ölçüde rahatlıkla giderebilecekler. 

Örneğin siz olmasaydınız vesteldriver sitesi yazılım desteğini çektiği için mecburen teknik servisi arayıp beklemeye mecbur kalacaktım. Oradanda pikselin ne olduğunu ve güncel yazılımdan haberdar olmayan kişi gelecekti ve firma ile başımız ağıracak bir süre sonra aman bir daha vestel mi diye bu firmadan vazgeçmemize ve kötünün iyisi başka bir firmadan ürün almaya çalışacaktık. 

Vestelin elinde sizin gibi değerli insanlar varken işi diplomalı ama bilmez kişilere bırakmasını kınıyorum. Vakit kaybetmeden dediğim gibi bir sistem geliştirip Türk halkını ekip kalitesi ile Türk malı kullanmaya teşvik etmeye davet ediyorum.

#GururlaYerli diyorlar ise #GüvenleYerli de demeleri gerekmekte.. 

Ben #GüvenleYerli için Türk vatandaşı olarak elimden geleni yapmaya hazırım.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

delibozuq' Alıntı:
Dediğin gibi abi sorunu bizler çözüyorun ama akıl akıldan üstündür ya hani verdiğin bilgiler sayesinde oluyor bu.. Defalarca teşekkürler. 

Şimdi gelelim teknik servis konusuna. 

Abi sadece Vestel değil her firma, teknoloji çağında elimizde olan internet imkanı varken, sizin gibi 10'ar kişiden oluşan ekip kurup destek forumu açmış olsa, ve aynı buradaki gibi orada bilgi destek akışı sağlanmış olsa tüketicinin güvenini çok büyük ölçüde kazanıp yaşanan sorunları zaman kaybı olmadan büyük ölçüde rahatlıkla giderebilecekler. 

Örneğin siz olmasaydınız vesteldriver sitesi yazılım desteğini çektiği için mecburen teknik servisi arayıp beklemeye mecbur kalacaktım. Oradanda pikselin ne olduğunu ve güncel yazılımdan haberdar olmayan kişi gelecekti ve firma ile başımız ağıracak bir süre sonra aman bir daha vestel mi diye bu firmadan vazgeçmemize ve kötünün iyisi başka bir firmadan ürün almaya çalışacaktık. 

Vestelin elinde sizin gibi değerli insanlar varken işi diplomalı ama bilmez kişilere bırakmasını kınıyorum. Vakit kaybetmeden dediğim gibi bir sistem geliştirip Türk halkını ekip kalitesi ile Türk malı kullanmaya teşvik etmeye davet ediyorum.

#GururlaYerli diyorlar ise #GüvenleYerli de demeleri gerekmekte.. 

Ben #GüvenleYerli için Türk vatandaşı olarak elimden geleni yapmaya hazırım.

Ben de hazırım değerli kardeşim, Defalarca bu talebimi sayfalar dolusu raporlar sunarak kendilerine ilettim

Bu şekilde bir çalışma yaparak evlere gereksiz giden ekip sayısını inanılmaz derecede düşürebilecek olduğumuzu kendilerine ispat da ettim, Sosyal platformlarda birer temsilcileri olması gerektiğini, Aslında kendilerinde böyle bir birim olmasına rağmen neden ssadece FACEBOOK-TWİTTER ve ŞİKAYETVAR:COM temsilcileri olduğunu, neden FORUM gerçeğini kabul etmek istemedikleri sorusunun cevabını bulmaya çok çalıştım ama henüz başaramadım. 

Şimdilik artık bir girişimde bulunmuyorum zira inancım yok, demek ki sizin ve benim düşündüğüm kadar önemli bir kitle yok forum dünyasında onlar için.

O halde şimdilik yapabilecek bir şey de yok.

Yine de bu anlamda bir girişimde bulunmak isterseniz VESTEL müşteri hizmetleri genel müdürü olan Tarkan Tekcan'a tarkan@vestel.com.tr adresine yazarak bu talebinizi siz de dile getirebilirsiniz. 

Tabi şöyle bir durum da var bunu kabul etmek lazım.

Zamanında ben biliyorum ki mesela DH de bir VESTEL temsilcisi vardı, kurum personeliydi hem de, sorun şu ki DH çok kontrolsüz bir yer, Yöneticiler bölümlere hakim değil, bi çok bölümün yöneticisi o bölümde mesaj atıp üyelerle diyalog kurmayalı aylar olmuş, Şikayetler günlerce çözülmemiş, küfür mesajları 1 hafta 10 gün yayında kalmış vs vs. 

İnsanlarımız da biraz heyecanlı, karşılarında bir temsilci gördüklerinde ''VESTELİN Allah belasını ...'' diyerek başlayıp bu kontrolsüz ortamda kontrolsüz şekilde ilerleyince bir süre sonra temsilcilerini geri çekti kurum yetkilileri.

Bakınız Şikayetvar.com sitesinde editör onay sistemi vardır, bırakın küfürü hakareti, yazı tarzınız TÜRKÇE kurallarına uygun değilse yazınız yayınlanmaz. Facebook deseniz şikayet sistemi düzgün çalışır hele ki kurumsal temsilci ve kurum bağlantınız var ise, twitter hakkında pek bilgim yok kullanmıyorum lakin kontrolsüz bir alan olacağını düşünmüyorum. Bu nedenle sadece buralarda varlar.

Forumlara güvenleri yok zaar, Haksız da sayılmazlar.

@sota ve @9köy yanlış anlamasın lütfen ama bu forum, anlattıklarım için güzel bir örnek aslında.

Siz şimdi bir kurum temsilcisi olarak küfürün serbest olduğu forum dünyasında görev almak istermisiniz?
 
delibozuq Çevrimdışı

delibozuq

Aktif Üye
10 Eki 2017
82
44
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

İşin bu boyutundan haberim yoktu abi. Ama ben şunu savunurum hep. Dünya'da iyiler kazanacak. 10 kişiden 9'u kötüyse o 1 iyi kişi için elinden geleni yapmak. Böylece her ortamda kendilerinin kayıp ettiklerini görecekler.

Ben müşteri memnuniyeti denen şeye illet olurum. Benim için çalışanını müşteriden değersiz kılan kurum tam olgunlaşmamıştır. Ben personalimi el üstünde tutup haksız kişiye ezdirmezsem o personel benim için müşteriyi zaten en üst seviyede memnun eder. 

Forum olmasa ne olur ki abi, ben şuan m.h. arasam elli ton hakaret edip suratlarına kaparım telefonu.. Forumdan kaçmak çözüm değil bence..

Demek istediğim o ki, küfürbaz müşteriyi ikaz etmeksizin ( kanıtlı) ilk hatasından sonra ikinci şansı dahi tanımadan kaale alınmaması olabilir. 

Bu sayede insanlar birbirine mecburende olsa kibar ve nazik davranmayı öğreneceklerdir. 

Örneğin benim konumda Vestel zararlı çıktı diyebilirim. İşi bilen biri olsaydı beni ölü piksel sonrası panel değişimine teşfik edebilirdi. Ne yaptılar bir üst model önerdiler üst modelde sorunlu çıktı sonra üstün üst modeli.. ve şimdi yine üst model. Ben kendi açımdan haklıyım ama Yazık günah değil mi Vestel'e bu konuda. 

Ben dediğiniz kişi ile iletişime gemek isterim ama siz çok güzel bir örneksiniz. Fakat sizin isminizide vermeden nasıl örnek gösterebilirim o sıkıntı var.

@ado
 
Geri
Üst Alt