Umut Barış
VIP
- 23 Kas 2017
- 21,718
Bunların tek nedeni cehalet işte.Belirli standartlar olması tabiki önemli ancak kalitesiz mal üretecek üretici yine kalitesiz üretir. Ancak güvenlik ve emisyon standartları çok önemli ülkemizdeki emisyon standartları iyi ancak sadece normal vatandaş için. 40-50 yaşında otobüsler özellikle küçük belediyelerin tercihi öyle bir dumanı varki gören şu dizel tuning manyaklarından çıkıyor sanacak. Bir kere içinden geçmek kanser sebebi bunlara birşey yapılmıyor mesela. Daha önemlisi güvenlik standartları ülkemizde yolarda dolanan araçların %20sinin hurdaya ayrılması lazım aslında. Adam r19 un çürümüş şase demirlerini çatı profili ile değiştirmiş daha da sağlam yapmışmesela bu araç kazaya girse arkasındaki araca saplanır bu profiller kazık gibi çünkü darbe emici özelliği yok. Her yıl binlerce insan ölüyor bu araçlar sebebiyle aynı çürük binalar gibi ancak daha ölümcül. Trafik kazası haberlerini incelerseniz genelde vefaat edenlerin çoğu eski ve güvensiz araçlar içinde ya kabinin ezilmesiyle ya da dağılmasıyla ölüyor modern araçlarda böyle birşey çok ekstrem koşullar dışında gerçekleşmez. Ülkemizin ekonomik durumu da belli olduğu içinde insanlar bu araçlara her türlü yönelecek devletin burada bu araçları muayenede bırakması lazım.
Adam araba yaptım diyor, sonra da ölünce normal karşılıyor çevresindekiler.

mesela bu araç kazaya girse arkasındaki araca saplanır bu profiller kazık gibi çünkü darbe emici özelliği yok. Her yıl binlerce insan ölüyor bu araçlar sebebiyle aynı çürük binalar gibi ancak daha ölümcül. Trafik kazası haberlerini incelerseniz genelde vefaat edenlerin çoğu eski ve güvensiz araçlar içinde ya kabinin ezilmesiyle ya da dağılmasıyla ölüyor modern araçlarda böyle birşey çok ekstrem koşullar dışında gerçekleşmez. Ülkemizin ekonomik durumu da belli olduğu içinde insanlar bu araçlara her türlü yönelecek devletin burada bu araçları muayenede bırakması lazım.

Mesela yeni 508i de beğeniyorum ama kanımca son jenerasyon E ve S serisi Mercedesler hiç de hoş durmuyor hem iç tasarım hem dış tasarım olarak basitleştireceğiz derken ekonomi arabasına benzemiş. Bir önceki kasa E serisi özellikle çok uzun süre değerini koruyacak diye bir teorim varm


İçine binip hiç malzemeleri nasıl bakmadım o yüzden haklı olabilirsiniz bilmiyorum. Ancak ben artık araç değerlendirirken baz döviz fiyatına göre düşünüyorum ülkemizde sıfır otomobil fiyatlarına baksak zaten hiçbir araç alınmaz ikinci el fiyatları da öyle resmen çılgınlık ama insanlar bir şekilde alıyor demekki yoksa nasıl bu fiyatlar böyle kalabilir aklım almıyor. Ülkemizde bir Doblo birde Passat sevdalıları çok fazla. Passat da öyle çok övülecek bir araba değil şuanki jenerasyon bence fiyatını haketmiyor özellikle ülkemizdeki kısılmış donanım seviyesiyle, birde 1.6tdi motor bir güncelleme istiyor gücü daha yeni alternatiflere göre az kalıyor. Yeni 508 güzel ancal pratiklik olarak çok iyi değil biraz daha spor sedan gibi. Yeni Sonata hoş duruyor ben beğendim en azından.
Kimse de söylemiyor yan kapakları sök oradan ayrılıyor koltuk diye
Neyse bu koltuğu şu telden bükülmüş geçmeli halkalarla birleştirmişler ondan ayırması biraz zahmetli oldu ama yapısı basitti. Kumaşı süngerin üzerine gerdiren kısımları tam iptal etmemek için kumaşı gerdiren telleri söktüm sonra biraz kumaştan kesip telleri ısıtıcıyı araya koyarak yeniden taktım. Böylece koltuğun gergin kısmı çirkin durmamış oldu. Sırt kısmındada böyle iki boğum vardı uğraşmak istemediğim için ısıtıcısı kısaltıp sadece birinci boğumun üzerinden geçirdim. Genel olarak iyi oldu rahatsızlık vermiyor görüntü olarakta çirkin durmuyor. Haftaya hem kablolamayı hemde sürücü koltuğuna ısıtma montajını yapacağım işlem ile ilgili görsellerin olduğu yeni bir konu açabilirim onun için. En azından insanlar koltuğu sökmek için boşuna arabanın altına yatmazlar.