- 23 Kas 2017
- 20,969
Bunların tek nedeni cehalet işte.Belirli standartlar olması tabiki önemli ancak kalitesiz mal üretecek üretici yine kalitesiz üretir. Ancak güvenlik ve emisyon standartları çok önemli ülkemizdeki emisyon standartları iyi ancak sadece normal vatandaş için. 40-50 yaşında otobüsler özellikle küçük belediyelerin tercihi öyle bir dumanı varki gören şu dizel tuning manyaklarından çıkıyor sanacak. Bir kere içinden geçmek kanser sebebi bunlara birşey yapılmıyor mesela. Daha önemlisi güvenlik standartları ülkemizde yolarda dolanan araçların %20sinin hurdaya ayrılması lazım aslında. Adam r19 un çürümüş şase demirlerini çatı profili ile değiştirmiş daha da sağlam yapmış mesela bu araç kazaya girse arkasındaki araca saplanır bu profiller kazık gibi çünkü darbe emici özelliği yok. Her yıl binlerce insan ölüyor bu araçlar sebebiyle aynı çürük binalar gibi ancak daha ölümcül. Trafik kazası haberlerini incelerseniz genelde vefaat edenlerin çoğu eski ve güvensiz araçlar içinde ya kabinin ezilmesiyle ya da dağılmasıyla ölüyor modern araçlarda böyle birşey çok ekstrem koşullar dışında gerçekleşmez. Ülkemizin ekonomik durumu da belli olduğu içinde insanlar bu araçlara her türlü yönelecek devletin burada bu araçları muayenede bırakması lazım.
Adam araba yaptım diyor, sonra da ölünce normal karşılıyor çevresindekiler.