Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
ataseven' Alıntı:Ado' Alıntı:Azizim her şey, kullandığınız klimanın kalitesi, mühendislik kalitesi, kodlama kalitesi, sensör kalitesi vs gibi durumlarla ilişkili.
Servis çağırsanız ''Abi şöyle, Abi böyle'' diyecekler ama çözüm olmayacak maalesef.
Aynı sorun 2017 model klimamda bende de var maalesef. Kesinlikle kodlama hatası var, sensör faaliyetleri ülkemiz koşullarına uygun değil(Farklı marka bendeki)
Sensörlerin ortalama kabul edilen sapma değerleri vardır, yani 24 e ayarlarsınız 25 olur bu anormal değilidir lakin 24 e ayarladığınızda 28 oluyor alet halen çalışıyor veya 24 e setliyorsunuz ama oda sıcaklığı 20 dereceye düşüyor fakat sensör efendi daha bunu algılayıp işlemciye bigli gönderemediği için hane sakinleri üşüyor vs
Frekans usulü çalışan İNV klmalarda yaşadığımız en büyük sorun,hangi frekansta çalışacağına kullanıcı olarak bizim karar veremiyor olmamızdır. Bunun temelinde ise enerji verimliliği yasaları yatar.
Ben üreticilerin yerinde olsam kumandaya araba vitesi gibi butonlar koyar, klimam hangi performansta çalışsın istiyorsam o frekansta çalışır veya AUTO moda alırsam kendisi karar verirdi. Böylece AKILLI adı altında teslimiyetçi bir tutum sergilememiş olurduk.
teşekkürler.fakat invertır klimanın böyle çalışması normalmi yani sürekli durup kalkıp bu şekil çok elktrik tüketmezmi.invertır klima akıllı oda sıcaklığını kendi ayarlıyor diye aldım bunu.şimdi bu şekil sürekli dış ünite duruyor iç ünite serin üflüyor 1-2 dakika ısıttığı yeri soğutuyor daha sonra duruyor. dış ünite devreye giriyor iç ünite ondan sonra sıcak üfelemeye başlıyor.bu şekil elktriği çok harcamazmı.(24 saat bu şekil çalışıyor)
Kesinlikle normal değil kardeşim. Ancak tekrar ediyorum ki servisi size gelip ''Normal'' diyecektir büyük olasılıkla.
Size düşen önce servis kaydı açtırmak.
Servis gelsin baksın ne derse desin mutlaka EVRAK alın kardeşim.
Bu sorun düzelebilecek birşey değildir diye düşünüyorum zira bu bence bir tasarım hatasıdır (Yaşayan birisi olarak da tecrübelerimden hareketle bunu yazıyorum)
Evrak almanın sebebi ise sorun çözülmediği durumlarda THH kanalı ile hakkımızı arayacak olmamızdır.
Duruma göre yeniden servis yazdırıp yeniden evrak alıp sorunun servis kanalıyla da çözülmediğinden hareketle bilir kişiye konuyu intikal ettirtebilriiz. :