sevgili fiko senin 2 çekirdek? 4 çekirdek sorusu havada kaldı sanki? yada bana öyle geldiAslında bende bi alındım, yine bişey mi dedim acaba diye ?
Önceki canlı muhabbette azıcık bahsettik sevgili tarık, hele sana yollanan mini açıklamadan da bahsettik,bir de sana yollanan wp mesajından daNihayet üç günde yeni bitirdim. Güzel yayın olmuş. Keşke ücretli ücretsiz değişim konusunda bir yerli markada garanti olduğu halde böyle böyle yapıyor. Sattıkları malın arkasında durmayan tüketiciyi mağdur eden vs. vs. konusunun ele alınmasını çok bekledim...
Ondan haberim yok..izlemek isterdim. Tamamdır o zaman ?Önceki canlı muhabbette azıcık bahsettik sevgili tarık, hele sana yollanan mini açıklamadan da bahsettik,bir de sana yollanan wp mesajından da
Ben hatta senin tvden "axen"diye bahsedince ,sevgili adem "awox abi" diye düzeltti ,dur bakayım link atayım sanaOndan haberim yok..izlemek isterdim. Tamamdır o zaman ?
Hmm pazar sohbetlerine kesintili bakıyorum ama denk gelememişim. Yarın izlicem. Teşekkür ederim ??Ben hatta senin tvden "axen"diye bahsedince ,sevgili adem "awox abi" diye düzeltti ,dur bakayım link atayım sana
Cevapladı ama bakacağız bu işe ?sevgili fiko senin 2 çekirdek? 4 çekirdek sorusu havada kaldı sanki? yada bana öyle geldi
İşlerine gelmese de zamanla mecbur kalacaklar buna.Satış yapan üreticiler artık anlamalı, tüketici bilinçli üstündeki markaya değil içerisindeki donanıma mühendisliğe para veriyor. Satış yapılan mağazalarda panel şu marka anakart şu bu şekilde ayrıntı verirler ise satışlarına olumlu yansıyacaktır.
Yolu Sevgiden geçen herkes ile, Bir gün bir yerde buluşuruz diyorum sevgili Kayahan'ı yad ederek ?Çok güzel bir yayın olmuş . Adem hocamı kutluyorum. Teknoseyir, yıllardır takip ettiğim kaliteli bir yayındır. Üstü kapalı reklam-pazarlama yapmazlar. Dandik işler peşinde koşmazlar. Aslında Levent Pekcan ve Murat Gamsızla, "teknoseyir muhabbet" programına da konuk olsa Adem hocam güzel olur. Levent Pekcan ile Adem Hoca'nın elektriği uyuşur diye düşünüyorum
Sevgi ve saygılarımla.
Barış
Konuk olduğum için ne soruldu ise onu cevapladım. Süre yetmedi doğal olarak, ilgi çekti biraz anladığım kadarı ile. Elimizden geldiğince her mecrada bu konulara değinmeye devam edeceğiz. Kim sesimizi duyurmaya gönüllü ise hepsine gönülden selam olsun..Nihayet üç günde yeni bitirdim. Güzel yayın olmuş. Keşke ücretli ücretsiz değişim konusunda bir yerli markada garanti olduğu halde böyle böyle yapıyor. Sattıkları malın arkasında durmayan tüketiciyi mağdur eden vs. vs. konusunun ele alınmasını çok bekledim...
süper bir gözlem... valla fazlamız var eksiğimiz yok ahan da yazdım. Sadece TV firma tedarikçileri hala bize yayın gösteriyorsa sattıkları ürün kullanıcı için makul dür düzleminden baktıklarından dolayı çöp satmaya devam ediyorlar... Allah'ın izni ile seninle birlikte bu algıyı kıracağız hep beraber...sen nereye biz oraya ?İşlerine gelmese de zamanla mecbur kalacaklar buna.
Televizyon tüketicilerinin telefon tüketicilerinden eksiği nedir ben anlamıyorum ki?