Bilgi için çok teşekkür ederim
Adem Helvacı abim. Kurulumu bugün gelip yaptı yetkili servis, bırak faturayı servis formu bile doldurmadı. 4 vidayı sıktı, parasını aldı gitti.?
İşlem için form vermiyor musunuz diye sorduğumda, "kutudan çıkan garanti belgesine kaşemizi bastık, herşey yolunda abi ben kaydını yapacağım merak etme." dedi.? Bir an gözümün önüne o klasik sahne geldi;
-Garantisi var mı bu ürünün?
-Garanti benim abi!
???
Bu arada firmanın çağrı merkezini aradım. Ürünüm yetkili servis tarafından kuruldu ama hiçbir kayıt formu vs. verilmedi bu durum normal mi dedim. Kayıtlı görüşmeye de yansıyan telefona cevap veren bayan, "evet size form verilmesi gerekliydi" diyip görüşmeyi sonlandırdı. Yetkili servisi aramışlar, yetkili servis "elinde form kalmadığını, ileriki bir tarihte tüketici olarak benim yetkili servisi aramamı ve form talebinde bulunmamı" istemiş. En azından çağrı merkezindeki bayan durumu bana böyle iletti.
Merak ettiğim nokta, kağıt parçası alıp almamak değil ama cihazımın garantisinin sistemsel olarak kayda alınıp alınmadığının bilgisini teyit edebilmekti. Çağrı merkezindeki personelin cihazları seri numaraları ile izleyebilecekleri bir ekranları da yok demek ki bana "form'a gerek yok, ben görüyorum bugünden itibaren başlatılmış" vs. diyemiyor onun yerine 3'lü trafiği yönetiyor.(Ben - çağrı merkezi - izmirdeki yetkili servis)
Kısacası bu işler karışık işlermiş
Adem Helvacı abim.? Başını ağrıttıysam kusura bakma abim, yaşadığım tecrübeyi paylaşmak istedim sadece.