65UA9800 55UA9800 49UA9800 43UA9800 Android Vestel Tv | Sayfa 2 | Tavsiye Forumu

65UA9800 55UA9800 49UA9800 43UA9800 Android Vestel Tv

albanez 

Emektar
Katılım
19 Mar 2018
Mesajlar
2,673
yaw abi 1.5GB RAM olan panelle ne işler yapılacaktır!
daha da öenmlisi bunu alan adam yaw bunun RAM i 1.5 GB o zaman ben oturuyum oturduğum yerde
veya en fazla bir tane BOX alırım ülen alemin kralı yaparım paneli filan demesi gerekiyor:haha

ama adamlar öyle yapmıyor tam tersine,sankim TV değilde güçlü filan bir PC topladığını sanıyor bu panelle
her bir atraksiyonu da çekerim diyor herhalde:haha1
 

albanez 

Emektar
Katılım
19 Mar 2018
Mesajlar
2,673
ayrıca bizimkiler de iyice fakirleşti yaw
ülen 1.5Gb RAM ini yiyeyim
yaw ayıptır beyler
2Gb da az biraz hikaye

şuna siz 3 atın,2 sayın yaw,1 i siz yersiniz 2 tane de müşteriye kalsın:hihi
şu benim son aldığım 8505 de böyle bir şey var 1 onlarda 2 bende eder 3Gb
ama herifler ROM u fena yemişler ve 16 demişler ama bakıyorum 8 var
ülen diğer 8 nerede o zaman,yani yersen 16 yemezsen 8

Hırsız var yaw:deli1
 

Merych

Yeni Üye
Katılım
6 Eki 2020
Mesajlar
6
Siz buradaki üstatların dediğini dikkate alın derim.

fikoloji @fikoloji TEKNOwest @TEKNOwest By_Trol @By_Trol


Benim referans aldığım yer burası. Ben sadece bayinin nasıl bilgi verdiğini yazdım. Bayi de bilgiyi teknik ekipten aldığını söyledi. Bilgiler tutarsız geldiği için de yazdım aslında.
Bayinin verdiği bilgi ile satın aldıktan sonra gerçek değerleri gördüğünde istediğin kadar sen bana böyle dememiştin de satıcıya, derdini kimseye anlatamazsın. Kimse sorumluluğu almaz, memnuniyetsizliğinle kalırsın. Onun için iyice araştırmak lazım.
 

TEKNOwest 

TFC Team
Katılım
23 Eyl 2018
Mesajlar
7,315
Yaş
46
android mi android alın size kardeşim der gibi. benim kızın 2gb ram li telefon bile bir çok uygulamada kastığı için 4gb ram li tel aldık.sonuç android tv üretmişler ram falan karıştırmayın canım:kop
 

Fblue

Aktif Üye
Katılım
10 Eki 2018
Mesajlar
130
Yaş
37
Vestel goruntu kalitesi haricinde bişiy bekleyen falcoa dan gol bekler. Android girmeyin izlenir guzel tvler ama sakın android bulasma ram islemci vs kanser olursunuz
 

Boorock70

Yeni Üye
Katılım
31 May 2020
Mesajlar
2
Yaş
50
Bence gayet başarılı...

Çünkü,
1- DTS desteği var. 2018 Samsung ve 2020 LG'lerde bile DTS yok artık. (DTS bir sinema kodeki. Sinema filmlerinin %90'nı DTSli gelir!)
2- Android TV cidden başka bişey. Ancak asla bir Android telefon değil. (Zaten Google Android TV'nin amacı da bu değil.)
3- HDR ve Dolby Vision desteği şaka gibi. İnanılmaz ama bu fiyat segmentinde bu desteği vermeleri çok keyifli.
4- ARC desteği var (5.1 kanala kadar Dolby Digital ve DTS sinyalleri soundbar veya AVR'ye HDMI ARC üzerinden tek kablo ile paylaşabiliyor. 7.1 ve/veya ATMOS yapmayacaksanız fazlası ile yeterli.)
5- Tasarımı iyi. Valla ben beğendim. Philips 8505 ile yanyana görünce ŞOK geçireceksiniz.
6- Servisi iyi ve Garantisi 3 yıl. (Servise işiniz düşerse biraz böğürmek ve delirmek durumunda kalsanız da, bu 3 yıl boyunca garantiniz var.)
7- Samsung VA Panel !

Kötü yanı mı ?
2020 yılında hala ve ısrarla 50hz. panel ve Edge LED aydınlatma kullanmaları, eARC desteği (7.1 kanal/ATMOS) olmaması ve 1.5Gb RAM
😞

100Hz. panel alacak bütçeniz yoksa, bence diğer yabancı markalara para vermeyin. Madem 50Hz panel seviyesinde kalacaksınız, VESTEL alın.
RAM'i pek mesele etmeyin. 2 katı fiyata satılan 2020'nin en iyi LED TVsi SONY KD-65XH9505'te bile 2.5Gb RAM var. Oyun diye tutturmazsanız, sorun olmaz.
Black Friday ve Yılbaşına doğru ciddi indirimler yakalayabilirsiniz.

Not: VESTEL ile hiç bir ticari/organik bağım yok. Hatta en çok eleştirenlerden biriyim. Ama Sezar'ın hakkı da, Sezar'a...
VESTEL'ciler, bu forumu okuduğunuzu da biliyorum, öyle havalara girmeyin ama bu sefer "kağıt üstünde" kıvırmış görünüyorsunuz. :clap2
Ancak eksiklerinizi gidermeden (100Hz. / eARC / FALD ve biraz daha RAM) büyükler liginde oynayamazsınız. Ha, gayret !
 
Son düzenleme:

maxi909 

Yeni Üye
Katılım
16 Ocak 2020
Mesajlar
3
Yaş
38
Merhaba Toshiba TV kerim hangilerinde eARC desteği olduğu hakkında bir bilginiz var mı?
 

mcanka

Aktif Üye
Katılım
14 Ağu 2020
Mesajlar
18
Yaş
33
9600 inceledim video aldım henüz daha yayinlamadim editleyip paylaşacağım.
1.5gb ram korktuğum kadar üzmedi tabi ben zorlanmadım. Uzun kullanımda nasıl cevap verir bilemedim

Merakla beklemedeyiz hocam, Amazon prime güzel indirim gelmezse bu TV adayım olacak gibi gözüküyor.
 

slale

Yeni Üye
Katılım
13 Eki 2020
Mesajlar
8
Yaş
39
Bence gayet başarılı...

Çünkü,
1- DTS desteği var. 2018 Samsung ve 2020 LG'lerde bile DTS yok artık. (DTS bir sinema kodeki. Sinema filmlerinin %90'nı DTSli gelir!)
2- Android TV cidden başka bişey. Ancak asla bir Android telefon değil. (Zaten Google Android TV'nin amacı da bu değil.)
3- HDR ve Dolby Vision desteği şaka gibi. İnanılmaz ama bu fiyat segmentinde bu desteği vermeleri çok keyifli.
4- ARC desteği var (5.1 kanala kadar Dolby Digital ve DTS sinyalleri soundbar veya AVR'ye HDMI ARC üzerinden tek kablo ile paylaşabiliyor. 7.1 ve/veya ATMOS yapmayacaksanız fazlası ile yeterli.)
5- Tasarımı iyi. Valla ben beğendim. Philips 8505 ile yanyana görünce ŞOK geçireceksiniz.
6- Servisi iyi ve Garantisi 3 yıl. (Servise işiniz düşerse biraz böğürmek ve delirmek durumunda kalsanız da, bu 3 yıl boyunca garantiniz var.)
7- Samsung VA Panel !

Kötü yanı mı ?
2020 yılında hala ve ısrarla 50hz. panel ve Edge LED aydınlatma kullanmaları, eARC desteği (7.1 kanal/ATMOS) olmaması ve 1.5Gb RAM
😞

100Hz. panel alacak bütçeniz yoksa, bence diğer yabancı markalara para vermeyin. Madem 50Hz panel seviyesinde kalacaksınız, VESTEL alın.
RAM'i pek mesele etmeyin. 2 katı fiyata satılan 2020'nin en iyi LED TVsi SONY KD-65XH9505'te bile 2.5Gb RAM var. Oyun diye tutturmazsanız, sorun olmaz.
Black Friday ve Yılbaşına doğru ciddi indirimler yakalayabilirsiniz.

Not: VESTEL ile hiç bir ticari/organik bağım yok. Hatta en çok eleştirenlerden biriyim. Ama Sezar'ın hakkı da, Sezar'a...
VESTEL'ciler, bu forumu okuduğunuzu da biliyorum, öyle havalara girmeyin ama bu sefer "kağıt üstünde" kıvırmış görünüyorsunuz. :clap2
Ancak eksiklerinizi gidermeden (100Hz. / eARC / FALD ve biraz daha RAM) büyükler liginde oynayamazsınız. Ha, gayret !
Benim için önemli kriterlerin başında va panel geliyor bildiğim kadarıyla vestel genelde lg nin ıps panelini kullanıyor siz va panelden eminmisiniz? va konusu netse ben alırım bu tv yi
 

Boorock70

Yeni Üye
Katılım
31 May 2020
Mesajlar
2
Yaş
50
Benim için önemli kriterlerin başında va panel geliyor bildiğim kadarıyla vestel genelde lg nin ıps panelini kullanıyor siz va panelden eminmisiniz? va konusu netse ben alırım bu tv yi
65UA9800'e bakmıştım ve ısrarla VA panel olduğu söylendi. Panelin izleme açılarının genişliğini test etme imkanım olmadı (açıkçası unuttum...)
Ancak, şahsi görüşüm IPS kötü bir panel teknolojisi değil. Tamamen kullanım senaryonuza bağlı.
Işıkları kapatarak, zifiri karanlıkta sinema gibi izleme yapsanız bile yeni IPS panellerin oldukça başarılı olduğunu görmüştüm ancak gündüz veya bol ışıklı ortam kullanımında bir VA panel gibi parlak değiller. Ancak gece, karanlıkta IPS panellerin parlaklığı fazlası ile yeterli oluyor.
Yani, karanlık ortamda hele 65" boyutta cayır, cayır parlak bir ekrana bakamazsınız. Belli bir ışık gücünden sonrası çok rahatsız edici olur.
Zaten dikkat ederseniz, TV/panel markası ne olursa olsun, hazır ön ayarlarda Sinema modunda panel parlaklığı ciddi olarak düşürülür.
Sebebi ise gayet basitçe; güneş gözlükleriniz ile film izlemeyin diyedir... :haha

Kısaca VA-IPS farklarında bu parlaklık meselesi fazla abartılıyor bence. IPS'in renk üstünlüğü ve izleme açısının genişliği ise tartışılmaz.
VESTEL bu konuda da, her zamanki gibi net bilgi vermediği için satın alacağınız boyuttaki TV'nin teşhir ürününü görüp, deneyerek almanızda fayda var.
Ama tekrarlayayım, 65" tasarımını, kumandasını, menülerin akışkanlığını, uygulamaların açılma süresini gerçekten beğendim.
Bu TV, standart bir TV izleme deneyiminin çok ötesine geçen teknolojilere sahip. Düşük bir bütçe ile bile ciddi anlamda keyif veren bir Ev Sineması artık kurulabilir. ARC destekli bir AVR ve kaliteli bir hoparlör seti (bkz. 2.el) ile tadından yenmez olur. Soundbar olayına kökten karşıyım ama Eş faktörü devreye girerse de yapacak bir şey kalmaz.
- Şahsi fikrim, bu seri sizi mecburen bir ev sineması sahibi "ya-pa-cak" haberiniz olsun ! :yeah
 

muzo_

Yeni Üye
Katılım
14 Eki 2020
Mesajlar
1
Yaş
39
tv nin görüntü kalitesi nasıl? smart tarafı benim için önemli değil ileride Android box alır sorun çözülür diye düşünüyorum
 

Benzer konular

Üst