Selamlar;
YETKİLİ Servisler ürün değişimi konusunda EVET veya HAYIR diyebilecek yetkiye sahip değildir o nedenle servisin ne dediğini boşverin azizim sizin muhatabınız VMH dir (Vestel Müşteri Himzetleri)
Yetkili servisin kendisinin dahi ürün değişiminde yetkisi yok iken (Kurumun muhatabı servistir (Servisin temsilcisi) personel vs tınlamaz VESTEL) gelen personelin ne söylediğinin ise zerre kadar önemi yoktur. Buna karar verecek olan, size değişim için bir üst sınır veya alt sınır belirleyecek olan kişi ise hiç değildir o arkadaş
Bizler burada çok tartışırız ve hatta @albanez Can abimizle de bu sohbeti çok yaparız, bizim ülkemizdeki servis anlayışında genelleme ''Bunlar Normal Abi'' mantığıdır zira bu güne kadar karşılarına bilinçli tüketici çıkmamıştır, Havalı havalı eve girip sanki o ürünü garantiye sokmaya karar verecek olan kişi kendisiymiş gibi davranan arkadaşlarımız çoktur. ''Bu normal abi'' derse normal kabul edileceğini düşünür lakin gerçek hayat böyle değildir
Sizin değişim kararınız çıkar, yeni ürün gelir, yeni üründe bariz sorun var ise yine değişir yine değişir yine değişir yine değişir bunu uzatmaya gerek yok zira 6502 sayılı tüketiciyi koruma kanunu üstünde değildir hiç kimse ve hiç bir kurum
Gelelim arkadaşımızın verdiği diğer bilgiye. ''Gelecek tv nin ne olacağının garantisini size kimse veremez'' demiş.
DOĞRU
Kesinlikle kimse size bu anlamda garanti veremez, Panel teknolojisinin negatif yanlarını zaten forumda binlerce kere yazdığımız için detaylara girmeyeceğim.
Sizin tek yapmanız gereken, Değişim ürününüz geldiğinde panel testi yapmadan forma imza atmamak şeklinde olacaktır