49UD9650 Bulutlanma ve Kırmızı Gölgeler

MrCan Çevrimdışı

MrCan

Aktif Üye
11 May 2018
113
29
Arkadaşlar merhaba. Bir sorunum var bana yardımcı olursanız sevinirim. Dün 49UD9650 kurulumu yapıldı fakat gece test ettiğimde bulutlanma ve ekran sağ üst tarafında kırmızı halka şeklinde gölgeler çıkıyor. Resimleri ekledim.

dsc_0948-jpg.jpg


dsc_0953-jpg.jpg


dsc_0954-jpg.jpg
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Arkadaşlar merhaba. Bir sorunum var bana yardımcı olursanız sevinirim. Dün 49UD9650 kurulumu yapıldı fakat gece test ettiğimde bulutlanma ve ekran sağ üst tarafında kırmızı halka şeklinde gölgeler çıkıyor. Resimleri ekledim.
Kırmızıyı ben farkedemedim ancak bu tv nin polarizer katmanında katlanma oluştuğu düşüncesindeyim. Panel test moduna geçip her renkte tek tek kontrol edip yeşil ve beyaz renkte resim çekip yayınlarmısını rica etsem :ok
 
MrCan Çevrimdışı

MrCan

Aktif Üye
11 May 2018
113
29
Kırmızıyı ben farkedemedim ancak bu tv nin polarizer katmanında katlanma oluştuğu düşüncesindeyim. Panel test moduna geçip her renkte tek tek kontrol edip yeşil ve beyaz renkte resim çekip yayınlarmısını rica etsem :ok
Hocam o testi yapıp sizinle paylaşacağım fakat belirttiğim kırmızı halka şeklinde oluşumları, resimde çizgi içerisine aldım. Tekrar bakarsanız sevinirim.

ekran-alintisiasd-png.png
 
MrCan Çevrimdışı

MrCan

Aktif Üye
11 May 2018
113
29
Hücresel hata, değişir o tv :ok
Hocam pazartesi servisi arayacağım. Vestel umarım aksi bir hareket yapmaz. Çünkü hata besbelli ortada. Test modunda siyah rengi açınca sağ üst köşede kırmızı halkalar bariz görünmekte çünkü. Cihaz daha 2 günlük.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Hocam pazartesi servisi arayacağım. Vestel umarım aksi bir hareket yapmaz. Çünkü hata besbelli ortada. Test modunda siyah rengi açınca sağ üst köşede kırmızı halkalar bariz görünmekte çünkü. Cihaz daha 2 günlük.
Çok Çok İstisnai durumlar dışında tüketicilerini üzdüklerini görmedim. Kaldı ki sizinki bariz hata :ok
 
MrCan Çevrimdışı

MrCan

Aktif Üye
11 May 2018
113
29
Hocam bugün servis geldi. Gündüz olduğu için pek bir şey göremediğini söyledi. Bende geceden çekmiş olduğum fotoğraf ve video örneklerini gösterdim. İkna oldular. 1 hafta içinde yeni cihaz gelir dediler. Evdeki televizyonu da almadılar. Değişim olacağı zaman bu gider yenisi montaj yapılır dediler. Fakat bu gibi bir sorunda dahi gündüz belli olmuyor diyecek kadar ileri gittiler diyebilirim :) Bir kere değişebileceklerini fakat yeni gelen cihazda da aynı sorunun olamayacağının garantisini veremeyiz dediler. Ne düşünüyorsunuz hocam? :) 3 Yıl garantisi olan ürüne 1 kere değişim hakkı diretmelerini anlayamadım. Yeni cihazda da sorun yaşarsam nolacak yani :) Servis işin aslı çok garip konuştu benimle :) A Ado
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Hocam bugün servis geldi. Gündüz olduğu için pek bir şey göremediğini söyledi. Bende geceden çekmiş olduğum fotoğraf ve video örneklerini gösterdim. İkna oldular. 1 hafta içinde yeni cihaz gelir dediler. Evdeki televizyonu da almadılar. Değişim olacağı zaman bu gider yenisi montaj yapılır dediler. Fakat bu gibi bir sorunda dahi gündüz belli olmuyor diyecek kadar ileri gittiler diyebilirim :) Bir kere değişebileceklerini fakat yeni gelen cihazda da aynı sorunun olamayacağının garantisini veremeyiz dediler. Ne düşünüyorsunuz hocam? :) 3 Yıl garantisi olan ürüne 1 kere değişim hakkı diretmelerini anlayamadım. Yeni cihazda da sorun yaşarsam nolacak yani :) Servis işin aslı çok garip konuştu benimle :) A Ado

Selamlar;

YETKİLİ Servisler ürün değişimi konusunda EVET veya HAYIR diyebilecek yetkiye sahip değildir o nedenle servisin ne dediğini boşverin azizim sizin muhatabınız VMH dir (Vestel Müşteri Himzetleri)

Yetkili servisin kendisinin dahi ürün değişiminde yetkisi yok iken (Kurumun muhatabı servistir (Servisin temsilcisi) personel vs tınlamaz VESTEL) gelen personelin ne söylediğinin ise zerre kadar önemi yoktur. Buna karar verecek olan, size değişim için bir üst sınır veya alt sınır belirleyecek olan kişi ise hiç değildir o arkadaş :ok

Bizler burada çok tartışırız ve hatta @albanez Can abimizle de bu sohbeti çok yaparız, bizim ülkemizdeki servis anlayışında genelleme ''Bunlar Normal Abi'' mantığıdır zira bu güne kadar karşılarına bilinçli tüketici çıkmamıştır, Havalı havalı eve girip sanki o ürünü garantiye sokmaya karar verecek olan kişi kendisiymiş gibi davranan arkadaşlarımız çoktur. ''Bu normal abi'' derse normal kabul edileceğini düşünür lakin gerçek hayat böyle değildir :ok

Sizin değişim kararınız çıkar, yeni ürün gelir, yeni üründe bariz sorun var ise yine değişir yine değişir yine değişir yine değişir bunu uzatmaya gerek yok zira 6502 sayılı tüketiciyi koruma kanunu üstünde değildir hiç kimse ve hiç bir kurum :ok


Gelelim arkadaşımızın verdiği diğer bilgiye. ''Gelecek tv nin ne olacağının garantisini size kimse veremez'' demiş.

DOĞRU

Kesinlikle kimse size bu anlamda garanti veremez, Panel teknolojisinin negatif yanlarını zaten forumda binlerce kere yazdığımız için detaylara girmeyeceğim.

Sizin tek yapmanız gereken, Değişim ürününüz geldiğinde panel testi yapmadan forma imza atmamak şeklinde olacaktır :ok
 
MrCan Çevrimdışı

MrCan

Aktif Üye
11 May 2018
113
29
Selamlar;

YETKİLİ Servisler ürün değişimi konusunda EVET veya HAYIR diyebilecek yetkiye sahip değildir o nedenle servisin ne dediğini boşverin azizim sizin muhatabınız VMH dir (Vestel Müşteri Himzetleri)

Yetkili servisin kendisinin dahi ürün değişiminde yetkisi yok iken (Kurumun muhatabı servistir (Servisin temsilcisi) personel vs tınlamaz VESTEL) gelen personelin ne söylediğinin ise zerre kadar önemi yoktur. Buna karar verecek olan, size değişim için bir üst sınır veya alt sınır belirleyecek olan kişi ise hiç değildir o arkadaş :ok

Bizler burada çok tartışırız ve hatta @albanez Can abimizle de bu sohbeti çok yaparız, bizim ülkemizdeki servis anlayışında genelleme ''Bunlar Normal Abi'' mantığıdır zira bu güne kadar karşılarına bilinçli tüketici çıkmamıştır, Havalı havalı eve girip sanki o ürünü garantiye sokmaya karar verecek olan kişi kendisiymiş gibi davranan arkadaşlarımız çoktur. ''Bu normal abi'' derse normal kabul edileceğini düşünür lakin gerçek hayat böyle değildir :ok

Sizin değişim kararınız çıkar, yeni ürün gelir, yeni üründe bariz sorun var ise yine değişir yine değişir yine değişir yine değişir bunu uzatmaya gerek yok zira 6502 sayılı tüketiciyi koruma kanunu üstünde değildir hiç kimse ve hiç bir kurum :ok


Gelelim arkadaşımızın verdiği diğer bilgiye. ''Gelecek tv nin ne olacağının garantisini size kimse veremez'' demiş.

DOĞRU

Kesinlikle kimse size bu anlamda garanti veremez, Panel teknolojisinin negatif yanlarını zaten forumda binlerce kere yazdığımız için detaylara girmeyeceğim.

Sizin tek yapmanız gereken, Değişim ürününüz geldiğinde panel testi yapmadan forma imza atmamak şeklinde olacaktır :ok
Hocam engin bilgilerinizle beni aydınlattığınız için teşekkür ederim. Eve gelip cihazı kontrol ettiklerinde söylediğim gibi değişim olacağını söylediler. Ürünün bir hafta içinde geleceğini söyleyip ve benden tablet üzerine bir imza aldılar. Peki bunu neden yaptılar öğrenebilir miyim? Yoksa gelmemiş ürüne imza atmış mı oldum ben :) Bu arada yineleyeyim hocam. Benden fotoğraf örneklerini aldılar gece çektiğim fakat televizyonu almadılar. Yeni gelen cihazı getirdiğimizde eskisini götürürüz dediler. Bu doğru mudur sizce? Cihazı almadan işlem yapmaları.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Hocam engin bilgilerinizle beni aydınlattığınız için teşekkür ederim. Eve gelip cihazı kontrol ettiklerinde söylediğim gibi değişim olacağını söylediler. Ürünün bir hafta içinde geleceğini söyleyip ve benden tablet üzerine bir imza aldılar. Peki bunu neden yaptılar öğrenebilir miyim? Yoksa gelmemiş ürüne imza atmış mı oldum ben :) Bu arada yineleyeyim hocam. Benden fotoğraf örneklerini aldılar gece çektiğim fakat televizyonu almadılar. Yeni gelen cihazı getirdiğimizde eskisini götürürüz dediler. Bu doğru mudur sizce? Cihazı almadan işlem yapmaları.

O uygulama hem prosedür dahilinde hem de doğru bir uygulamadır azizim, TV yi götürseler yenisi gelene kadar siz TV siz kalacaksınız bu nedenle VESTEL yönetim kararı ile eski ürünler çalışıyor ise tüketici evinde bırakılır, Yenisi fabrikadan servise sevk edilir, Servis ürünü sizin eve teslim eder, üründe sorun olmadığına dair siz onay verirseniz elektronik imzanız alınır eski ürün kutusuna koyulup fabrikaya iade edilmek üzere sizden alınır ve süreç sonlandırılır.

İmza almaları da noral zira size her gelişleri bir hizmettir ve bu da kayıt altına alınır, bu hizmeti aldığınızı teyit etmek adına imzanızı almalarında anormal bir durum yoktur içiniz rahat olsun :ok
 
MrCan Çevrimdışı

MrCan

Aktif Üye
11 May 2018
113
29
O uygulama hem prosedür dahilinde hem de doğru bir uygulamadır azizim, TV yi götürseler yenisi gelene kadar siz TV siz kalacaksınız bu nedenle VESTEL yönetim kararı ile eski ürünler çalışıyor ise tüketici evinde bırakılır, Yenisi fabrikadan servise sevk edilir, Servis ürünü sizin eve teslim eder, üründe sorun olmadığına dair siz onay verirseniz elektronik imzanız alınır eski ürün kutusuna koyulup fabrikaya iade edilmek üzere sizden alınır ve süreç sonlandırılır.

İmza almaları da noral zira size her gelişleri bir hizmettir ve bu da kayıt altına alınır, bu hizmeti aldığınızı teyit etmek adına imzanızı almalarında anormal bir durum yoktur içiniz rahat olsun :ok
Hocam iyi ki varsınız. İnanın nasıl teşekkür edeyim bilemedim. Yeni cihaz geldiğinde de tekrar size ulaşacağım inşallah.. Bu gibi sorun yaşayan arkadaşlarda olursa, buradan okumuş olurlar bu bahaneyle. Tekrar tekrar teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt