L
Çevrimdışı
Livingdead
Yeni Üye
- 23 Mar 2022
- 7
- 31
Öncelikle merhablar. 1 hatfa önce internet üzerinden samsung 60au8000 modelini satın aldım. Bugün teknik servis gelip kurulumu yaptı. Piksel testi yapmasını istedim ve ölü pikseller farklı noktalarda vardı.
Öncelikle sormak istediğim şey şu; tv değişim mi olacak yoksa panel değişimi mi sadece? İkinci sorum da şu, teknik serviste ki arkadaş bana şöyle söyledi "1-2 gün içerisinde size dönüş yapılacaktır. Ancak tv nin değişimini biz mi (yani yetkili servis) yoksa satıcı firmamı (hepsiburada) yapacağını bilmiyorum" dedi. Bunun hakkında sizin düşünceleriniz neler acaba? Ve ne yapmalıyım.
Ayrıca şunu da belirteyim, teknis servisteki arkadaş ölü piksel olan bölgelerin fotoğraflarını çekti. Ancak şöyle bir durum gerçekti onu da aktarayım. Tv kurulurken netim yavaş olduğu için youtube vs gibi uygulamalar indiliyordu. Bende ölü piksel testi için youtubeyi bekliyorum servis elemanı ile. Ancak boş beklemek yerine arkadaş formu doldurdu ve bende beklemek yerine imzaladım. Ve kopya nüshayı aldım. 1 2 dakika sonra youtube ye girdik piksel testi açtık ve ölü pikselleri gördüm ve söyledim. Servis elamnı arkadaş da fotoğrlarını çekip gönderdi. Ben nüshanın tekrar düzenlensin yani ölü piksel var diye yazısın istedim. Arkadaş sadece elinde bulunan orjinal nüshaya bu notu düştü. Brn de olana yazmadı. Orjinalin fotoğrafını çektim yine de ne olur ne olmaz diye.
Şimdi bu anlattığım konu da bir sorun yaşar mıyım hocam? İzlemem gereken yol nedir? Birebir değişim talep etme hakkım var mı yoksa illa tamir mi? Yanıtlayabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim. Saygılarımla.
Öncelikle sormak istediğim şey şu; tv değişim mi olacak yoksa panel değişimi mi sadece? İkinci sorum da şu, teknik serviste ki arkadaş bana şöyle söyledi "1-2 gün içerisinde size dönüş yapılacaktır. Ancak tv nin değişimini biz mi (yani yetkili servis) yoksa satıcı firmamı (hepsiburada) yapacağını bilmiyorum" dedi. Bunun hakkında sizin düşünceleriniz neler acaba? Ve ne yapmalıyım.
Ayrıca şunu da belirteyim, teknis servisteki arkadaş ölü piksel olan bölgelerin fotoğraflarını çekti. Ancak şöyle bir durum gerçekti onu da aktarayım. Tv kurulurken netim yavaş olduğu için youtube vs gibi uygulamalar indiliyordu. Bende ölü piksel testi için youtubeyi bekliyorum servis elemanı ile. Ancak boş beklemek yerine arkadaş formu doldurdu ve bende beklemek yerine imzaladım. Ve kopya nüshayı aldım. 1 2 dakika sonra youtube ye girdik piksel testi açtık ve ölü pikselleri gördüm ve söyledim. Servis elamnı arkadaş da fotoğrlarını çekip gönderdi. Ben nüshanın tekrar düzenlensin yani ölü piksel var diye yazısın istedim. Arkadaş sadece elinde bulunan orjinal nüshaya bu notu düştü. Brn de olana yazmadı. Orjinalin fotoğrafını çektim yine de ne olur ne olmaz diye.
Şimdi bu anlattığım konu da bir sorun yaşar mıyım hocam? İzlemem gereken yol nedir? Birebir değişim talep etme hakkım var mı yoksa illa tamir mi? Yanıtlayabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim. Saygılarımla.