Vedatank
Aktif Üye
- 15 Ocak 2020
- 380
- 66
Değerli forumdaşlar bende bugün yaşamış olduğum olayı size anlatmak istiyorum. Konu tüketici ile alakalı olduğu için buraya yazıyorum. Türk Telekom Avea hattım var 26/02/2020 tarihinde başlayan sözleşmem 26/02/2021 tarihinde süresi bitecek. Ben 11/05/2020 tarihinde bu sözleşme üzerinden bir adet 12 taksit ile cep telefonu aldım. Telefonu aldığım zaman bakın dedim tarife sözleşmem iki ay önce dolacak taksit bitmeyecek dedim bana tarife sözleşmem bittiği zaman bana tarife fiatı yüksekten uygulama yapmaya kalkarsalar ne olacak dedim bayi bana hayır dedi kesinlikle dilediğin tarife üzerinden sözleşme yapabilirsin dedi. Bu gün Türk Telekom ofise gittim ve 10 gün sonra tarife sözleşmem doluyor dedim. İnternet sayfanızda 28.56 krş bir tarife var ben o tarifeye sürem dolunca geçmek istiyorum dedim o tarife kaldırıldı dediler o halde 33 tl olan bir tarife var ona geçeyim dedim hayır ona da geçemezsin sen taksit ile telefon almışsın ve taksit bitmemiş anca sen 40.50 krş olan tarifeye geçebilirsin dediler 2 taksit borcum var onu kapatayım dedim hayır kapatamazsın dediler. Başka bir şebekeye geçersen ceza ödemeden şebeke değiştirirsen taksitin tek seferde gelir ödersin biter dediler bende başka bşr şebekeye gittim bu seferde taksitim olduğu için 97 tl ceza gelir diye mesaj geldi. Bende bu gün BTK Şikayet üzerinden baş vuru yaptım 10 gün içinde tarafıma dönüş yapılacakmış bakalım sonuç ne olacak. Saygılarımla.
Adem Helvacı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Adem Helvacı
Son düzenleme: