Xiaomi Haziran'da Türkiye'de!

Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,611
Dünyanın 4. büyük cep telefonu üreticisi Xiaomi, resmi olarak Türkiye pazarına giriş yapmaya hazırlanıyor. Satışlarını Gearbest ortaklığıyla gerçekleştirecek olan Xiaomi, 6-10 Haziran 2018 tarihleri arasında İstanbul'da gerçekleşecek olan Video Oyunları Teknolojileri Fuarı Games Week 2018'de, Gearbest ile ortak stand açarak Türkiye pazarına adım atacağı ilk cihazı olan Redmi S2 modelini biz tüketicilere tanıtacak.

1-jpg96c5fd3a8e17ac6a.jpg


Türkiye pazarına aşamalı olarak giriş yapacağı söylenen Xiaomi'nin başlanıgta 7 farklı cep telefonu modeli ile giriş yapacağı söylenirken, diğer ürün çeşitlerinin de resmi olarak satışa sunulacağı belirtiliyor. Ürünlerin gönderimi doğrudan Türkiye üzerinden gerçekleşeceğini, teknik destek cephesinde de Genpa ile anlaşmaya varıldığı belirtiliyor.
 
Son düzenleme:
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,211
Ben aldım geçen ay Redmi5 Plus müthiş memnunum 4/64-5,9" ekran
bir şarj ediyorsun sonra unutuyorsun yaw:mutlu
 
S Çevrimdışı

SİGORTACI

Yeni Üye
29 Tem 2018
39
54
Arkadaşlar Merhaba,
Ben de tavsiyelere uyarak iki ay önce A 101'den Xiaomi cep telefonu aldım.Telefon güzel fakat başıma gelen ilginç bir olay var onu paylaşayım.Telefon düştü ve ekranın önündeki cam çatladı.Öncelikle kutudan çıkan yetkili servis EVO bilgi teknolojilerini aradım,telefonu Yurtiçi kargo ile firma kodu vererek ücretsiz yollamam gerektiğini arızayı inceledikten sonra bilgi vereceklerini söylediler.Bu arada kullanıcı hatası olduğu için aynı markanın başka yetkili servisi varsa oralardan da fiyat almak adına küçük bir araştırma yaptım ve fark ettim ki bu markayı ithal eden firma hangi servisle anlaşıyorsa o telefona sadece o servis bakıyor.Üç firmanın adı geçiyordu birisi de A 101 ile çalışan EVO bilgi teknolojileri.Bu dakikadan sonra alternatif olmadığı için kargo ile yolladım.Uygun bir süre sonunda ekran değişeceği bilgisi ve ücretini yatırabileceğim kanallar SMS ile iletildi.Tekrar aradım ve sadece ön cam değişikliği istediğimi söyledim fakat böyle bir uygulama olmadığını ekranı komple değiştirmeleri gerektiğini söylediler.Onlara başka serviste yapıp yapamayacağımı sordum,kabul edilmeyeceğini öğrendim(diğer iki servisi arayıp durumu teyid ettim).Ekran için altı ay garanti vereceklerini söylediler o arada şeytan dürttü herhalde başka bir sorun, mesela yazılımla ilgili bir şey olursa ne olacağını sordum gelen cevap "kullanıcı hatası olduğu için telefonunuzun garantisi bitmiş sayılır,ama siz gene de bize yollayın bakarız" şeklindeydi.Durum garip geldi bana bu telefon su hasarı gibi tüm sistemi etkileyen bir arıza görmedi ki neden garantisi bitmiş olsun anlayamadım.Telefondaki arkadaşla konuşmamızda Genpa olarak gelen telefonlara da onların baktığını öğrendim.
Neyse,on gün önce paralarını (215 T.L.) siteleri üzerinden ödedim,çarşamba gün de telefonun akibetini öğrenmek için aradım.Cuma ya da Pazartesi gün kargoya verileceğini söylediler.Cuma gün günübirlik Ankara'ya gitmem gerekti tesadüfen Yurtiçi Kargo Küçükesat (Ankara) şubeden arayıp kargom olduğunu adresimde bulunamadığımı belirttiler(Adres yanlış nasıl düzeltiriz- gelen cevap: gönderici verdiği şubeye eposta yollasın biz oraya yönlendirelim).Söyledikleri adres bir yıl önceki şirketimin eski adresi,o adresten sonra şirketi başka bir adrese taşımış ben de üç ay önce başka bir şehre taşınmıştım.Kargonun o adrese gitmesi imkansız çünkü o adresi Yurtiçi kargo bölge müdürlüğünde değiştirdik üzerine defalarca yeni adrese kargo geldi.EVO'yu arayıp bu adrese nasıl ulaştıklarını sorguladım,adresi yurtiçi kargo vermiş.Dedim ki ne ilgisi var başka bir özel kuruluştan adres bilgisi istiyorsunuz,kutuya yeni adresimi (Samsun) fatura bilgilerini yazıp koymuşum,A101 'den alınan faturanın üzerinde şirket adresim var (Ankara ama başka ilçede) düzeltin.EVO der ki:"Bize kimlik fotokopisi,imza sirküleri,kargoyu teslim ettiğinizde aldığınız fişi ekleyerek eposta yollayın"
Sonuçta ilgili şubeye gidip teslim aldım,ama o gün Ankara'da işim olmasa telefon nerede olurdu hiç bir fikrim yok.
Telefon güzel ama yetkili servis kısmı biraz sıkıntılı .
 
The_SreT Çevrimdışı

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,135
Türkiye'ye giriş yaptıktan sonra uygun fiyat konusunda cazipliğini yitirdi diye bir kaç yazı okumuştum. Aslı astarı nedir bilmiyorum :alala
 
S Çevrimdışı

SİGORTACI

Yeni Üye
29 Tem 2018
39
54
Zaten markaya ve telefona laf yok,fakat bir ürünün tüketici gözünde mükemmele yaklaşabilmesi için arka planının çok güçlü olması gerekli.Örnek olarak doksanlı yıllarda Türkiye'ye giriş yapan Japon otomotiv endüstrisini verebilirim.Honda ve Toyota dışındaki Mitsubishi,Mazda,Daihatsu,Subaru gibi markaların pazar payları ilk yıllarda birbirine yakınken sonrasında Türkiye'de seçtikleri partnerlerinin hataları yüzünden şu anda geldikleri yer ortada.Xiaomi bir an önce iyi bir partnerle çalışmaya başlamazsa bir kaç yıla acaba ne duruma düşer bakmak lazım.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,611
Zaten markaya ve telefona laf yok,fakat bir ürünün tüketici gözünde mükemmele yaklaşabilmesi için arka planının çok güçlü olması gerekli.Örnek olarak doksanlı yıllarda Türkiye'ye giriş yapan Japon otomotiv endüstrisini verebilirim.Honda ve Toyota dışındaki Mitsubishi,Mazda,Daihatsu,Subaru gibi markaların pazar payları ilk yıllarda birbirine yakınken sonrasında Türkiye'de seçtikleri partnerlerinin hataları yüzünden şu anda geldikleri yer ortada.Xiaomi bir an önce iyi bir partnerle çalışmaya başlamazsa bir kaç yıla acaba ne duruma düşer bakmak lazım.

Fiyatlardan dolayı Xiaomi'nin eski avantajının kalmadığı düşüncesindeyim.
 
F Çevrimdışı

flip-flop

Aktif Üye
2 Ağu 2018
337
Bu xiaominin hangi çeşit telefonunu alabiliyoruz turkiyeden kac cesit telefonu var ozellikleri nedir vs nasil ogreniriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri