vestelden aldığım ürün farklı çıktı

  • Konbuyu başlatan tekavci
  • Başlangıç tarihi
T Çevrimdışı

tekavci

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Merhaba arkadaşlar
izmir vestelden aldığım ürün istanbula gönerilmesini istedim
ben izmire sürekli gidip gelen biriyim.
istanbulda oturuyorum
üürn 1 gün sonra kargoya veridli ertesi gün geldi.
ürünü kutusu 55ua8300 iken içinden favorit marka çıktı
bende vestel servisini aradım ürün hatasız oldugunu söyledi
bizle alakalı olmadıgını aldıgımız yerle görüşün denildi.
bende aldıgım bayiye ulaştım adam ukala tavırla
ben istediğim kutuyla istediğim ürünü yollarım kimene dedi:)
telefonda erkek olmak başka bişey:)
öylemi öyle bende faturada belirtilen yere bir dilekçe yadım 1 aydan fazla bekledim cevap yok.
hakem heyetine başvurdum oda savunma istemiş onada cevap yok
şimdi karar geldi hakemheyetinden ayıplı mal olarak para iadesi
şimdi benim bu üürnü aldıgımda dolar kuruyla 357 dolardı
şimdi bu para hiç oldu
1700 tl ye ben nasıl ürün alırımki
bu rezalet
ben hakem heyetine 357 dolar veya 55ua 8300 istiyorum demiştim
vestel aradı aynı dakikalar içinde.
bizim haberimiz yok faturalar nedir diye?
onlar bile malına sahip çıkmıyor nerdeyse..
şimdi biz bu aparayı nasıl alırız bir yön verin.
icramı başlatayım:)
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
ne yazıkki tüketici bilmediğimiz için kontrol sağlayamıyoruz. özelden mesaj atıp cep numarasını paylaşırsa ne satılmış yada ne kurulmuş görülebilir
 
T Çevrimdışı

tekavci

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Kutunun üzerinde kargo ve bandrolleri duruyor.urun kutusu ve içinden çıkan farklı.servise söyledik biz sadece arıza yapıyoruz dedi.bunlar Vestelin gerçek mağazası.faturada ibraz kutuda ibraz yok.hakem heyeti para iadesi verdi.ben şimdi o parayla aynısını bile alamam fiyatlar yükseldi.musteri memnuniyeti altında milleti somuruyorlar.memnuniyet demek onun zararını karşılamak demektir.ben paramı alsamda zarar etmiş oldum.ne olacak şimdiki..
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Kutunun üzerinde kargo ve bandrolleri duruyor.urun kutusu ve içinden çıkan farklı.servise söyledik biz sadece arıza yapıyoruz dedi.bunlar Vestelin gerçek mağazası.faturada ibraz kutuda ibraz yok.hakem heyeti para iadesi verdi.ben şimdi o parayla aynısını bile alamam fiyatlar yükseldi.musteri memnuniyeti altında milleti somuruyorlar.memnuniyet demek onun zararını karşılamak demektir.ben paramı alsamda zarar etmiş oldum.ne olacak şimdiki..


Ortada karışık durumlar var.

1- Satış yetkili bayi tarafından yapıldıysa sisteme satış girer
2- Bu satış bilgi girdisinde pazarlama kodu olur
3- Bu pazarlama kodu ne ise, Servisin ekranına o ürünün montaj bilgisi düşer
4- Pazarlama kodu tutmayan çağrı ve ürün girişinde sistem hata verir giriş yapılmaz
5- Giriş yapamayan servis, montaj ücretini fabrikaya yansıtamaz
6- Hakem heyetinin kararı direkt olarak VESTEL e iletilmez satış yapan bayiye iletilir
7- THH kararı VESTEL e bayi tarafından bildirilir ki bu bildiri karar aşamasında değil, ihtar aşamasında gerçekleştirilir.
8- Herşey normalse ve ortada anormal hiç bir şey yok ise, para iade kararında dolar kuru gözetmek VESTEL in yükümlülüğünde değildir
9- Prosedürler ve GTB kararları doğrultusunda ücret iadeleri her zaman FATURA ÜZERİNDE GÖRÜNEN TL BAZINDA BEDEL olarak yapılır.
10- Montaj snrasında yetkili servis mntaj formu teslim etti mi?
11- İmzaladıysanız eğer, Kutuda farklı, içinden çıkan farklı tv için servis formunu neden imzaladınız?


Yani anlattıklarınız nedeniyle benim kafamda 100 tane soru oluştu.

Bu işte örtüşmeyen bazı durumlar var.
 
T Çevrimdışı

tekavci

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Ortada karışık durumlar var.

1- Satış yetkili bayi tarafından yapıldıysa sisteme satış girer
2- Bu satış bilgi girdisinde pazarlama kodu olur
3- Bu pazarlama kodu ne ise, Servisin ekranına o ürünün montaj bilgisi düşer
4- Pazarlama kodu tutmayan çağrı ve ürün girişinde sistem hata verir giriş yapılmaz
5- Giriş yapamayan servis, montaj ücretini fabrikaya yansıtamaz
6- Hakem heyetinin kararı direkt olarak VESTEL e iletilmez satış yapan bayiye iletilir
7- THH kararı VESTEL e bayi tarafından bildirilir ki bu bildiri karar aşamasında değil, ihtar aşamasında gerçekleştirilir.
8- Herşey normalse ve ortada anormal hiç bir şey yok ise, para iade kararında dolar kuru gözetmek VESTEL in yükümlülüğünde değildir
9- Prosedürler ve GTB kararları doğrultusunda ücret iadeleri her zaman FATURA ÜZERİNDE GÖRÜNEN TL BAZINDA BEDEL olarak yapılır.
10- Montaj snrasında yetkili servis mntaj formu teslim etti mi?
11- İmzaladıysanız eğer, Kutuda farklı, içinden çıkan farklı tv için servis formunu neden imzaladınız?


Yani anlattıklarınız nedeniyle benim kafamda 100 tane soru oluştu.

Bu işte örtüşmeyen bazı durumlar var.
Simdi senin kafandaki soruları biz hakem heyetine bildirdik resim ve faturasi slibi ile.biz bu ürünü aldigimizda 397 dolar yapıyordu.kafana takılan soruların cevabını biz zaten verdik ve kazandık.bayi dediğin fatura kesen ile iletişim sağladık.uyarilarimizi yazışmaları yaptık.bunada cevap verilmedi ve hakem heyetine başvurduk.onlarada cevap verilmemiş.manisadan arandik parayı iade edelim denildi.olay para değil.aptal yerine konulmak.ben neden senin hatani çözmek için bir çok yere basvurayim.yada uğraşayim.edep olmayan yere edep sorulmaz.koskoca vestele icrami açayım ;))
Ben kanıtını yapıyorum zaten firma söylediğin hicbirseye itiraz etmiyor.biliyor.kutudaki ürünü vermesi gerekirdi bu terbiyesizliği kapatması gerekirdi.birde 15 temmuz gazisinin kardeşine yapılıyor bu terbiyesizlik
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Simdi senin kafandaki soruları biz hakem heyetine bildirdik resim ve faturasi slibi ile.biz bu ürünü aldigimizda 397 dolar yapıyordu.kafana takılan soruların cevabını biz zaten verdik ve kazandık.bayi dediğin fatura kesen ile iletişim sağladık.uyarilarimizi yazışmaları yaptık.bunada cevap verilmedi ve hakem heyetine başvurduk.onlarada cevap verilmemiş.manisadan arandik parayı iade edelim denildi.olay para değil.aptal yerine konulmak.ben neden senin hatani çözmek için bir çok yere basvurayim.yada uğraşayim.edep olmayan yere edep sorulmaz.koskoca vestele icrami açayım ;))
Ben kanıtını yapıyorum zaten firma söylediğin hicbirseye itiraz etmiyor.biliyor.kutudaki ürünü vermesi gerekirdi bu terbiyesizliği kapatması gerekirdi.birde 15 temmuz gazisinin kardeşine yapılıyor bu terbiyesizlik

Sevgili kardeşim;

Ortaya bir sorun yazmışsın, ben de kafama takılan kısımların sorularını sordum.
cevap olarak diyorsun ki ''biz zaten bunların cevabını verdik''

İyi de biz görmedik? görmediğimiz ve bilmediğimiz için, derdine derman olabilir miyiz, sorununa ortak olabilir miyiz, Sana bir cevap bulabilir miyiz diye beyin fırtınası yapmaya çalıştık.

@fikoloji ustamız sizden bir bilgi istemiş kontrol etmek için ama cevap göremedim ben.
Ben size beli başlı sorular sordum ki bazı ucu açık kalmış konuları birbirine bağlayalım, ona da cevap yok, şimdi burada ''biz zaten cevapları hakem heyetine verdik, siz kimsiniz'' der gibi buraya yazı yazıyorsunuz.

Hayır amaç içinizi dökmek, Vestel'e olan nefretinizi kusmak ise onda sorun yok mecra sizin, dilediğiniz gibi yazın çizin haykırın.

Ancak gerçekten bir sorun dile getiriyor ve fikir istiyorsanız verdiğiniz cevaplar bizim için uygun değil..
 
T Çevrimdışı

tekavci

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Cevabımdan bunu anlamaniza üzüldüm.burda nefret olayida yok.evde bir çok ürün vestel.burda olayın boyutu ayıplı mali satıp bunu sonradan kabul Edip parayı iade etmek istemesi.bu kadar basit mi?hata denilen şey bilinmeden yapılan değil kasıtlı olarak yapılmasını anlatıyorum.ben urunu istediğim kutuyla yollarım denilmesi irdelenmemesi ilginç.sen bir ürün alıyorsun içi dışı bir olsun dersin degilmi?sıfır aldığın ürün bı bakmışsın sıfır değil olduğunu anladığında ne yaparsın.bunu yapanlar utanmadan yaptığını bilirsen ne dersin?maddeler yazmak yerine böle saçmalık olurmu demek lazım değil midir.100 kere mahkeme yapılsa 100 kere sonuç aynı olur.sen sıfır ürün satacaksın kutusu içindeki ile bir olmayacak.kargoya vereceksin kutusuna kargoya verilirken içindeki modeli yazacaksın.fatura keseceksin vestelin İstanbul şubesi ile ve faturada bunu belirtmesi gerekir.kutuda ayıplı mal demesi gerekir.bunlari yazmaya gerek varmıdır.ben hadi bunları biliyorum çözüyorum ya bilemeyen uğraşmak istemeyen zamanı olmayan ne yapacak.ayip degilmi?siz kimsiniz demek değil amacım.sinirlendim.karara.biz faize karşıyız.dolar olarak yada kutu üstündeki ürünü istedik.tl olarak nasıl alinacak bu ürün.ben yeniden TV pesinemi dusucem.dedimya bu millete kanimizla canımız la hizmet verdik.degeri bumudur
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Cevabımdan bunu anlamaniza üzüldüm.burda nefret olayida yok.evde bir çok ürün vestel.burda olayın boyutu ayıplı mali satıp bunu sonradan kabul Edip parayı iade etmek istemesi.bu kadar basit mi?hata denilen şey bilinmeden yapılan değil kasıtlı olarak yapılmasını anlatıyorum.ben urunu istediğim kutuyla yollarım denilmesi irdelenmemesi ilginç.sen bir ürün alıyorsun içi dışı bir olsun dersin degilmi?sıfır aldığın ürün bı bakmışsın sıfır değil olduğunu anladığında ne yaparsın.bunu yapanlar utanmadan yaptığını bilirsen ne dersin?maddeler yazmak yerine böle saçmalık olurmu demek lazım değil midir.100 kere mahkeme yapılsa 100 kere sonuç aynı olur.sen sıfır ürün satacaksın kutusu içindeki ile bir olmayacak.kargoya vereceksin kutusuna kargoya verilirken içindeki modeli yazacaksın.fatura keseceksin vestelin İstanbul şubesi ile ve faturada bunu belirtmesi gerekir.kutuda ayıplı mal demesi gerekir.bunlari yazmaya gerek varmıdır.ben hadi bunları biliyorum çözüyorum ya bilemeyen uğraşmak istemeyen zamanı olmayan ne yapacak.ayip degilmi?siz kimsiniz demek değil amacım.sinirlendim.karara.biz faize karşıyız.dolar olarak yada kutu üstündeki ürünü istedik.tl olarak nasıl alinacak bu ürün.ben yeniden TV pesinemi dusucem.dedimya bu millete kanimizla canımız la hizmet verdik.degeri bumudur


İşte abim ben de bunu anlatabilmeye çalışıyorum.
Bakın size belli başlı soruları sormamın altında yatan nedenler var.
Yani üzerinde abc123 yazan kutudan. cde456 yazan bir ürün çıkar, yollayan bu denli aşağılık ve şeref yoksunudur bunu anlarım da, Bunun montajını yapan servis nasıl yapabilir? Sisteme nasıl girebilir? Olay bu boyutlara kadar nasıl gelebilir?

Ben, Montajını yaptığım ürünün servis menüsünden life time kontrolü yaptığımda 10.912 dakikayı gördüğüm için hiç haberi dahi olmayan müşteriye durumu izah edip satış iptal ettirmiş adamım. Bu tarz aşağılık alicengizlere tahammülüm yoktur. Satıcı tayfasını zerre kadar sevmem ki onlar da beni sevmezler. Temelinde ise hep bu karşılıklı negatifliğimiz mevcuttur.

Bayilerin savunması ''Aaabi teşhir ürünleri satamayacakmıyız?'' şeklindedir.

Elbette satacaksın be adam, ama sahibine bilgi verip ve ayrıca kullanım ömrü kadar ederinde bir indirim yapacaksın.

Siz hiç bakkal dükkanı açıp, raflarda sergileyeceği bisküvilerin parasını müşteriye ödeten birisini gördünüz mü? O halde bayi açan adam da, teşhirde ürün sergilemenin bedelini müşterisine yüklemeyecek..

Şimdi bu yazdıklarımdan hareketle, sizce ben, size yapılanı aklamaya çalışan birisi gibi mi görünüyorum?
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,335
64
Merhaba arkadaşlar
izmir vestelden aldığım ürün istanbula gönerilmesini istedim
Sevgili tekavci;okuyunca çok şaşırdım inan...
Bence hangi vestel bayisinden aldıysan açıklamalısın,çünkü nasılsa iş hakeme gitmiş ve ayyuka çıkmış.
Şimdi "abi,ne gerek var" diye düşünebilirsin,haklısın belki ama,en azından bizlerde İzmir'li olarak kim bu satıcı, öğrenmiş oluruz diye düşünüyorum.
 
T Çevrimdışı

tekavci

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Sevgili tekavci;okuyunca çok şaşırdım inan...
Bence hangi vestel bayisinden aldıysan açıklamalısın,çünkü nasılsa iş hakeme gitmiş ve ayyuka çıkmış.
Şimdi "abi,ne gerek var" diye düşünebilirsin,haklısın belki ama,en azından bizlerde İzmir'li olarak kim bu satıcı, öğrenmiş oluruz diye düşünüyorum.
dostum izmirin neresindesin.yakında gelicem görüşelim.
şubeyi kötülemek yerine böle bir olayı biz ana merkeze kaç sefer yazdık söyledik.umrunda olmadılar.
bunlar sat gitsin kim uğraşır mantığıyle iş yaptıkları belli.


KARAR.jpg
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Ödediğiniz bedel sisteme tl olarak geçmişken, iadenizin usd üzerinden yapılması talebinizin olumlu karşılanacağını düşünmüyorum maalesef.
Eğer olursa bu emsal teşkil eder umarım bundan sonraki davalarda. :ok

Ödeme belgenize, yani faturaya ürünü ne olarak yazmışlar peki? TV modeli belirlimi yani orada?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt