Vestel servis ücreti hakkında

T Çevrimdışı

TeyesCC3 

Süper Üye
31 May 2018
516
Merhaba. Trendyol dan vestel davlumbaz aldık. Servisten kurulum istedik bizden 80 TL ücret istediler.
 
T Çevrimdışı

TeyesCC3 

Süper Üye
31 May 2018
516
Faturam var Trendyol dan aldık spotçu mu bilmiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Valla yerli malı yurdun malı olsun diyorum ama böyle olunca insanın canı sıkılıyor ?
 
Son düzenleme:
sanko86 Çevrimdışı

sanko86 

Süper Üye
28 Ocak 2020
1,377
38
Alırken aslında ibare olması lazım.Garanti durumu, kurulum hizmeti vs.

Bu online alışveriş ile ilgili güzel bir yönetmelik lazım.Sitelerde ürün sunumu tek tip olmalı.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Şimdi baktım,hangisini aldın bilmiyorum sevgili biçer79 ama satıcı trendyol ,ürünü gönderen farklı bir satıcı(diyeyim) ,o zaman spot olmuş oluyor sanırım.
Sen servisteki çocuklara "alattin abim geliyor ,ona göre" de :hihi <---- Şaka tabii :ok
 
Koro96 Çevrimdışı

Koro96 

Süper Üye
24 Şub 2019
2,531
Vestelin sitesinden alınmışsa ürün servis ücreti çıkmaz ama spotçu filansa servis ücreti çıkması gayet normal.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ben onu bunu bilmem.

Vatandaş bunu bilmek zorunda değil.

Vestel efendi, şımarık çocuk bayilerinin sürekli mızıldanıp ağlamasından bıktı ve ucube bir AHB sistemi çıkarttı yıllar önce. Neymiş, bayileri koruyacaklarmış.

Yahu bu malı spot piyasaya verenlerin zaten bayiler olduğunu yedi düvel biliyor kimi kimden koruyorsunuz?

Servisliğim döneminde bildiğin düzenbazın teki olan bir bayinin oyununu şaaaak diye ortaya çıkarıp her yeri delillerle doldurmama rağmen para babası bayilere lafı geçmeyen bestel efendi "münferit olaydır Adem bey" diyerek konuyu kapattı.

Bizim ekip montaja gidiyor ahb li sistem montajı yani prosedüre göre ücretsiz montaj. Ekip evde faturaya bir bakıyor spot satışı. Eee, spotçu ne zamandır sistemden ahb basıp montaj kaydı açabiliyor :kas

Meğerse bayi spotçu ile anlaşıp bir kamyon malı adama devirmiş. "Sen sat ben ahb basarım " diye taahhütte bulunup parayı da peşin peşin cebe indirmiş. Eeee ne oldu sonra?

Adem Helvacı işin peşini bırakmayınca birkaç ahb li satış dışında kamyonun kalan kısmı spotçunun elinde kaldı ve hiç birisini ücretsiz kurmadık o dönem.

Bu mevzu çok uzun ve derin, belki bir gün anılar adı altında video çeker anlatırım ama işin gerçeği şu, vestel efendinin önceliği para babası bayileri değil gerçek vatandaşı korumak olmalı.

Ben Arçelik klimayı spotçudan aldım servis geldi kurdu baldızların evine, Altus marka klimayı aldım kayınvalidelere, yine servis geldi kurdu. Adamların tek istediği şey faturadır.

Kim sattı, kim aldı, markası ne vs adam ona bakmıyor.

Neye bakıyor?

Ben mi üretmişim? Evet
Faturası var mı ? Evet

Konu kapanmıştır.


Vestel efendiye bakıyorsun oohhooooo

Vestelse şuradan alırsan
Seg ise buradan alırsan
Regalse oradan alırsan
Finlux ise nereden alırsan al banane vs vs vs


Hani servislere kurum destekli akademik eğitim verirken diyorsunuz ya "Vizyon sahibi olun" diye, pardon da sizin vizyon nerede acaba?


Sizin komşu servis de ayrı bir densizmiş kusura bakmasın..
 
T Çevrimdışı

TeyesCC3 

Süper Üye
31 May 2018
516
Ben onu bunu bilmem.

Vatandaş bunu bilmek zorunda değil.

Vestel efendi, şımarık çocuk bayilerinin sürekli mızıldanıp ağlamasından bıktı ve ucube bir AHB sistemi çıkarttı yıllar önce. Neymiş, bayileri koruyacaklarmış.

Yahu bu malı spot piyasaya verenlerin zaten bayiler olduğunu yedi düvel biliyor kimi kimden koruyorsunuz?

Servisliğim döneminde bildiğin düzenbazın teki olan bir bayinin oyununu şaaaak diye ortaya çıkarıp her yeri delillerle doldurmama rağmen para babası bayilere lafı geçmeyen bestel efendi "münferit olaydır Adem bey" diyerek konuyu kapattı.

Bizim ekip montaja gidiyor ahb li sistem montajı yani prosedüre göre ücretsiz montaj. Ekip evde faturaya bir bakıyor spot satışı. Eee, spotçu ne zamandır sistemden ahb basıp montaj kaydı açabiliyor :kas

Meğerse bayi spotçu ile anlaşıp bir kamyon malı adama devirmiş. "Sen sat ben ahb basarım " diye taahhütte bulunup parayı da peşin peşin cebe indirmiş. Eeee ne oldu sonra?

Adem Helvacı işin peşini bırakmayınca birkaç ahb li satış dışında kamyonun kalan kısmı spotçunun elinde kaldı ve hiç birisini ücretsiz kurmadık o dönem.

Bu mevzu çok uzun ve derin, belki bir gün anılar adı altında video çeker anlatırım ama işin gerçeği şu, vestel efendinin önceliği para babası bayileri değil gerçek vatandaşı korumak olmalı.

Ben Arçelik klimayı spotçudan aldım servis geldi kurdu baldızların evine, Altus marka klimayı aldım kayınvalidelere, yine servis geldi kurdu. Adamların tek istediği şey faturadır.

Kim sattı, kim aldı, markası ne vs adam ona bakmıyor.

Neye bakıyor?

Ben mi üretmişim? Evet
Faturası var mı ? Evet

Konu kapanmıştır.


Vestel efendiye bakıyorsun oohhooooo

Vestelse şuradan alırsan
Seg ise buradan alırsan
Regalse oradan alırsan
Finlux ise nereden alırsan al banane vs vs vs


Hani servislere kurum destekli akademik eğitim verirken diyorsunuz ya "Vizyon sahibi olun" diye, pardon da sizin vizyon nerede acaba?


Sizin komşu servis de ayrı bir densizmiş kusura bakmasın..


Hocam çok haklısınız ilk defa böyle bir uygulama gördüm. 80 TL ile ben batmam ama vestel de zengin olmaz. Açıkçası arçelik yada beko alırım bundan sonra. Ürünü aldığım zaman montajdan sonra dahi arıyor memnunmusunuz şikayet varmı belki göstermelik ama en azından soruyor.

Geçen sene samsung mikrodalga fırın aldık kutusundan ezik çıktı biz hiç birşey söylemeden servis raporu hazırladı 1 hafta sonra yeni fırını getirdiler.

İnternetten aldığım halde müşteri hizmetleri 2 defa aradı yaşanan sorun için özür dilediler. Halbuki kargo firması ile alakalı durum olduğu halde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bir tek vestelde var bu uygulama arçelik ve bosch da yok faturada d-market yazıyormu ahb belgesi verdilermi .ne çektim şu vestelden :hihi


Sinir oldum bir daha elimi sürmem vestel e
 
akrep2018 Çevrimdışı

akrep2018 

Süper Üye
16 Eyl 2018
1,276
63
Bazı firmalar,şirketler bu servis olayı yüzünden müşteri kaybettiklerinin farkında değiller galiba.Birilerinin bunlara anlatması gerekiyor,bir ürünün satış sonrası servisinin müşteri kazanmak veya kaybetmek yönünden önemli olduğunu.
 
Geri
Üst Alt