VESTEL i en cazip kılan tarafı, arasıra afedersiniz cinslikleri tutsa da, yine de müşteri hizmetleri ve satış sonrası hizmetler anlamında en makul markadır diyebilirim.
Sizin avantajınız şu olur.
Sıfır makine ve ilk montaj olacağı için, montaj esnasında kurulum bitince servis evden ayrılmadan hemen 3-4 tane büyük havlu bornoz vs atın makineye, önce su aldırın birkaç tur dönsün ve çamaşırlar güzelse suyu çeksin, sonrasında yıkamayı iptal edip sıkma komutu verin ve o ilk başlardaki tambura dağıtmak için yaptığı sağ/sol turlarının bitiminde ilk devir yükselişinde ve daha sonra yüksek devirde makinede sallanma titreme ve yürüme durumları var mı kontrol ediniz.
Kontrolünüzün sonucu olumlu ise montaj forumunu imzalayınız, eğer negatif ise direkt iade işlemlerini başlatabilirsiniz zira bilin ki eğer servis oradayken o sorun çözülmez ise bir daha da çözülmez
Servis elemanları ''Aaaabi bu modeller böyle'' vs vs diyecek olursa direkt kapıyı nazikçe gösterin kardeşlerimize, söyleyin ustaları gelsin
Eğer o modeller öyle ise o modeli tasarlayan mühendis bizzat gelsin izah etsin bu nasıl bir modelmiş
Bahsi geçen sorun VESTEL özelinde değildir, tüm markalarda lütfen bu uygulamayı yapın, uygulamanın sonucunu alana kadar da montaj hizmetini bitmiş olarak kabul etmeyin.
Ayrıca devir almaya çalışırken yapacağı birkaç kafa sallama hareketini kafanıza takmayın buna ATALET denir normaldir
Kafa sallama= Makinenin tamamının değil sadece en tepe noktasının çok kısa süreli salınım yapması
Bunların dışında Mert (
meebbe ) Kardeşimizin yazısının altına imzamı atarım