Vestel international 2019 ürün katalogları

A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Pazarlama stratejilerini değiştirmeleri ve tüketicilerin sesine kulak vermeleri lazım.

Tek taraflı olmuyor Umut'um, Tüketicinin de bilinçlenmesi lazım, Halen Çeşme taktırmak için Bulaşık makinesi servisi çağıran ve Çeşmeyi takmadı diye servisi şikayet eden, Bulaşık makinesinde salçalık domates kabuklarını ayıklayıp, tıkanma nedeniyle garanti dışı ücretli hizmet veren ve buna benzer abartısız yüzlerce örnek verebileceğim tüketicilerin olduğu bir toplumda yaşıyoruz. Evet tüketicilere kulak vermeli firmalar ancak Tüketiciler de biraz gündemi takip etmeli, bazı şeyleri aşmalı artık.

Bizler burada teknolojiyi yakın takip eden insanlar olarak sizlerle ileri düzey sohbetler ederken, şu masadan kalkıp sahaya geçtiğimde karşılaştığım manzaraları sizlere anlatsam inanamazsınız. Bahçede çamaşır makinesi kullanan amcama ne yaptıysam derdimi anlatamadım ben mesela, ''Amca etme eyleme buraya makine kurulmaz bak burası yağmur alır güneş görür çöp olur bu makine'' desem de amca nuh dedi peygamber demedi. Adam tesisatı bile oraya çektirmiş makineyi bağlamak için. Ben servis formuna tüm detayları yazdım, bakın görün ilk yapmurlarda o makine bozulacak, garanti dışı kalacak, amca bizi şikayet edecek bu Allah'ın emri.

Kimse beni yanlış anlamasın ancak şu forumlarda vs yerlerde takılan insanlar olarak ülke olgun nüfusunun ancak %3 ünü teşkil ediyoruz. Kalan %97 lik kısım ABARTISIZ bu ve buna yakın hikayelerle yüklü maalesef.

Hani şu 112 acil telefon hattına gelen abuk subuk çağrılar var ya, hani 112 yi arayıp ''puk kodumu yanlış girdim ne yapacam'' diyen abilerin olduğu hat, YTasak olmasa da sizlere VESTEL çağrı merkezine gelen aramalardan bazı örnekler sunsam da Güzel ülkemin halini görüp ''Vah Vah'' deseniz :))

Tamam belki gizli oması nedeniyle onları paylaşamıyorum ama cümle alemin bildiği şu videoyu paylaşabilirim mesela



O çocuğun annesini bu konuya karıştırmanın ne alemi var mesela? Sen kimsin de böyle küfür edebiliyor, böyle saygısızca konuşabiliyorsun mesela? Bu mu müşteri memnuniyeti denen şey? Eğer bu adamsa müşteri, Eğer bu ise müşteri memnuniyeti, Allah Belasını versin böyle müşterinin de, Müşteri memnuniyetinin de..
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Tasarım konusunda ana akım üreticileri takip etmekten uzaklaşsalar güzel olur bence.
Benzer tv ayaklarını LG, Samsung önce yapınca benim için bir anlamı kalmıyor.
Ama şu art tv konusunda Vestel daha iyi iş çıkartmıştı. :sirit


Ayak konusundan örnek vermek gerekirse eğer, VESTEL olarak SAMSUNG firmasına Terranova ayak yapısı için bedel ödenmiştir aynı dizaynı kullanabilmek adına zira ciddi güzel bir tasarımdı o bence.

Ancak sonrasında kendi dizaynlarını kendileri yaptılar lakin TV ayağı için kaç farklı kombinasyon gelir ki insanın aklına? :alala
 
Umut Barış Çevrimiçi
23 Kas 2017
20,622
Ayak konusundan örnek vermek gerekirse eğer, VESTEL olarak SAMSUNG firmasına Terranova ayak yapısı için bedel ödenmiştir aynı dizaynı kullanabilmek adına zira ciddi güzel bir tasarımdı o bence.

Ancak sonrasında kendi dizaynlarını kendileri yaptılar lakin TV ayağı için kaç farklı kombinasyon gelir ki insanın aklına? :alala

Farklı kombinasyon konusunda katılıyorum ancak aynı ayağı Koreliler daha önce yapıyor gibi geldi bana.
Bunu tersine çevirmemiz lazım. :sirit
 
Umut Barış Çevrimiçi
23 Kas 2017
20,622
Tek taraflı olmuyor Umut'um, Tüketicinin de bilinçlenmesi lazım, Halen Çeşme taktırmak için Bulaşık makinesi servisi çağıran ve Çeşmeyi takmadı diye servisi şikayet eden, Bulaşık makinesinde salçalık domates kabuklarını ayıklayıp, tıkanma nedeniyle garanti dışı ücretli hizmet veren ve buna benzer abartısız yüzlerce örnek verebileceğim tüketicilerin olduğu bir toplumda yaşıyoruz. Evet tüketicilere kulak vermeli firmalar ancak Tüketiciler de biraz gündemi takip etmeli, bazı şeyleri aşmalı artık.

Bizler burada teknolojiyi yakın takip eden insanlar olarak sizlerle ileri düzey sohbetler ederken, şu masadan kalkıp sahaya geçtiğimde karşılaştığım manzaraları sizlere anlatsam inanamazsınız. Bahçede çamaşır makinesi kullanan amcama ne yaptıysam derdimi anlatamadım ben mesela, ''Amca etme eyleme buraya makine kurulmaz bak burası yağmur alır güneş görür çöp olur bu makine'' desem de amca nuh dedi peygamber demedi. Adam tesisatı bile oraya çektirmiş makineyi bağlamak için. Ben servis formuna tüm detayları yazdım, bakın görün ilk yapmurlarda o makine bozulacak, garanti dışı kalacak, amca bizi şikayet edecek bu Allah'ın emri.

Kimse beni yanlış anlamasın ancak şu forumlarda vs yerlerde takılan insanlar olarak ülke olgun nüfusunun ancak %3 ünü teşkil ediyoruz. Kalan %97 lik kısım ABARTISIZ bu ve buna yakın hikayelerle yüklü maalesef.

Hani şu 112 acil telefon hattına gelen abuk subuk çağrılar var ya, hani 112 yi arayıp ''puk kodumu yanlış girdim ne yapacam'' diyen abilerin olduğu hat, YTasak olmasa da sizlere VESTEL çağrı merkezine gelen aramalardan bazı örnekler sunsam da Güzel ülkemin halini görüp ''Vah Vah'' deseniz :))

Tamam belki gizli oması nedeniyle onları paylaşamıyorum ama cümle alemin bildiği şu videoyu paylaşabilirim mesela



O çocuğun annesini bu konuya karıştırmanın ne alemi var mesela? Sen kimsin de böyle küfür edebiliyor, böyle saygısızca konuşabiliyorsun mesela? Bu mu müşteri memnuniyeti denen şey? Eğer bu adamsa müşteri, Eğer bu ise müşteri memnuniyeti, Allah Belasını versin böyle müşterinin de, Müşteri memnuniyetinin de..


Dediklerine katılıyorum ancak ben o lafı cep telefonu gibi elektronik ürünler için söylemiştim. :ok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt