FelixFelicis
Yeni Üye
- 10 Mar 2021
- 17
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
marka bulaşık makinemiz her yıl aynı sorundan başımızı ağrıtıyor. Daha önce 3 kere değişen parçadan sonra 4. kez aynı sorunu yaşadık. Yetkili servisi çağırdıktan sonra 22 Mart'ta geldiklerinde arızayı gördüler ve parça talebinde bulunup gittiler. Bizim isteklerimizi dinlemediler bile. Aynı arızadan 3 kere parça değişimi yapıldı zaten. Ayrıca Ocak/2023'te aynı arızayı tekrar verdi servis çağırdık fakat tespit edemediler vs. sonra bırakıp gittiler. Neyse bi süre idare etti bugüne kadar geldi ama yine aynı arıza çıktı. Servis parçayı değiştirdi. Bu parça değişimiyle birlikte aynı arızanın 4. tamiri oldu. Ben ise genel merkez ile görüşüp makineyi değiştirmeleri gerektiğini söyledim ve talebimin tamir edilmesi yerine değiştirilmesi olduğunu belirttim. Birkaç saat sonra dönüş yaptılar ve bunu yapamayacaklarını sebebinin ise makinenin orijinal garanti süresinin bitmiş olması ve ek garanti süresi içerisinde olmasını söylediler. Makineyi aldıktan sonra allayıp pullayıp sattıkları o ek garantiyi şimdi önemsemiyorlar. Yasa ne diyor bilmiyorum ama bırak normali ya da ek garantiyi şu an garantisi olmasa bile sürekli aynı arızayı verdiği için benim değişim talebimin onaylanması gerekirdi. Belli ki kronik bir sorun var ortada. Kaldı ki bu ek garantiyi satarken normal garantiden bi farkı yok sadece süre uzatımı diye satıyorlardı. Neyse bu sıkıntılarla birebir uğraşmaktan ve sonuç alamayacak olmaktansa direkt THH ile şansımı denemek istiyorum. Sizce bi şansım var mı? Benzeri bir şey yaşayan, bilgi verebilecek olan var mıdır aramızda?