Vestel bitmeyen sorunları

wendor11 Çevrimdışı

wendor11 

Aktif Üye
6 Şub 2018
80
47
Benim anlamadığım bu TV size dün teslim ediliyor, bu gün geri alıyorlar ? zaten garanti bitiyor neden paneli temizlemediler ?
Renklere bakınca mavilesme gördüm LED kaynaklımi yoksa çektikleri resim kaynaklı mi anlamadım ?
Ekranda küçük darbeden bahsetmişler bu nedir ?
Dün anakart değişti ekranda sağ alt da siyah küçük bir nokta var daha önce goturduklerinde olmuştu fark ettim söyledim arka kapakta kırık var onuda soyledim onlara birşey yapamayız diyor iyide ben sokmedim yada yapmadım siyah nokta sadece beyaz renklerde ve siyah renk lerde gözüküyor tırnakla kontrol edince takılıyor
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Dün anakart değişti ekranda sağ alt da siyah küçük bir nokta var daha önce goturduklerinde olmuştu fark ettim söyledim arka kapakta kırık var onuda soyledim onlara birşey yapamayız diyor iyide ben sokmedim yada yapmadım siyah nokta sadece beyaz renklerde ve siyah renk lerde gözüküyor tırnakla kontrol edince takılıyor
Hmm anladım. Neyse gelen cevaba göre takip edelim
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Dün anakart değişti ekranda sağ alt da siyah küçük bir nokta var daha önce goturduklerinde olmuştu fark ettim söyledim arka kapakta kırık var onuda soyledim onlara birşey yapamayız diyor iyide ben sokmedim yada yapmadım siyah nokta sadece beyaz renklerde ve siyah renk lerde gözüküyor tırnakla kontrol edince takılıyor
Sizinki tamamen servis beceriksizliği, Ürünü taşıma prosedürlerine göre götürmez, atölye presdürlerine uygun söküp takmaz ondan sonra da ''Biz bunlara bir şey yapamayız'' Nasıl yapamazsınız kardeşim yapmışsınız işte aha ortada, paneli deforme etmişsiniz, tamir etmeyi becerememişsiniz, yaptığınız işin arkasında duramamışsınız sonra da ''Bir şey yapamayız'' Klasik Vestel cevapları bunlar, biz yemeyiz.

Kamyon şoförü bile biliyor ama bu servisler bir halt bilmiyor arkadaş. Varsa yoksa tüketici suçlu, tüketici hatalı, tüketici cahil.

Hadi oradan, kimin cahil olduğunu biz buradan görüyoruz..


Sevgili kardeşim, servisdi vesteldi vs dinleme. Hemen şimdi elindeki belgeleri bir araya topla, doküman haline getir ve Ürün değişimi talebi ile hakem heyetine dosya aç lütfen. Hemen şimdi diyorum bak haftaya değil yarın değil, bir saat sonra değil, hemen şimdi.

Neden?

Çünkü henüz garanti bitmeden mevcut hakların çerçevesinde devlete konuyu resmi olarak aktarmış olacaksın.

Sonra bırak üstünden isterse 6 ay geçsin hiç sorun değil zira siz garanti süresi içerisinde yaşadığınız soruna istinaden devletten talepte bulunmuş oluyorsunuz.

Umuyorum ki tv lerin gidiş gelişlerine dair servis formlarını almışsınızdır.

 
wendor11 Çevrimdışı

wendor11 

Aktif Üye
6 Şub 2018
80
47
Sizinki tamamen servis beceriksizliği, Ürünü taşıma prosedürlerine göre götürmez, atölye presdürlerine uygun söküp takmaz ondan sonra da ''Biz bunlara bir şey yapamayız'' Nasıl yapamazsınız kardeşim yapmışsınız işte aha ortada, paneli deforme etmişsiniz, tamir etmeyi becerememişsiniz, yaptığınız işin arkasında duramamışsınız sonra da ''Bir şey yapamayız'' Klasik Vestel cevapları bunlar, biz yemeyiz.

Kamyon şoförü bile biliyor ama bu servisler bir halt bilmiyor arkadaş. Varsa yoksa tüketici suçlu, tüketici hatalı, tüketici cahil.

Hadi oradan, kimin cahil olduğunu biz buradan görüyoruz..


Sevgili kardeşim, servisdi vesteldi vs dinleme. Hemen şimdi elindeki belgeleri bir araya topla, doküman haline getir ve Ürün değişimi talebi ile hakem heyetine dosya aç lütfen. Hemen şimdi diyorum bak haftaya değil yarın değil, bir saat sonra değil, hemen şimdi.

Neden?

Çünkü henüz garanti bitmeden mevcut hakların çerçevesinde devlete konuyu resmi olarak aktarmış olacaksın.

Sonra bırak üstünden isterse 6 ay geçsin hiç sorun değil zira siz garanti süresi içerisinde yaşadığınız soruna istinaden devletten talepte bulunmuş oluyorsunuz.

Umuyorum ki tv lerin gidiş gelişlerine dair servis formlarını almışsınızdır.


Aynen öyle bugün yine TV yi tabut gibi aldılar gittiler kutusu var dedim gerek yok dedi aracın içinde nasıl gidiyor Allah bilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sizinki tamamen servis beceriksizliği, Ürünü taşıma prosedürlerine göre götürmez, atölye presdürlerine uygun söküp takmaz ondan sonra da ''Biz bunlara bir şey yapamayız'' Nasıl yapamazsınız kardeşim yapmışsınız işte aha ortada, paneli deforme etmişsiniz, tamir etmeyi becerememişsiniz, yaptığınız işin arkasında duramamışsınız sonra da ''Bir şey yapamayız'' Klasik Vestel cevapları bunlar, biz yemeyiz.

Kamyon şoförü bile biliyor ama bu servisler bir halt bilmiyor arkadaş. Varsa yoksa tüketici suçlu, tüketici hatalı, tüketici cahil.

Hadi oradan, kimin cahil olduğunu biz buradan görüyoruz..


Sevgili kardeşim, servisdi vesteldi vs dinleme. Hemen şimdi elindeki belgeleri bir araya topla, doküman haline getir ve Ürün değişimi talebi ile hakem heyetine dosya aç lütfen. Hemen şimdi diyorum bak haftaya değil yarın değil, bir saat sonra değil, hemen şimdi.

Neden?

Çünkü henüz garanti bitmeden mevcut hakların çerçevesinde devlete konuyu resmi olarak aktarmış olacaksın.

Sonra bırak üstünden isterse 6 ay geçsin hiç sorun değil zira siz garanti süresi içerisinde yaşadığınız soruna istinaden devletten talepte bulunmuş oluyorsunuz.

Umuyorum ki tv lerin gidiş gelişlerine dair servis formlarını almışsınızdır.


Herhangi bir servis formu vermediler dijital ortamda imza alıyor teslimde e devlet üzerinden baş vurabilir miyim
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Aynen öyle bugün yine TV yi tabut gibi aldılar gittiler kutusu var dedim gerek yok dedi aracın içinde nasıl gidiyor Allah bilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Herhangi bir servis formu vermediler dijital ortamda imza alıyor teslimde e devlet üzerinden baş vurabilir miyim
Evet başvurabilirsin.. Biraz zahmetli ama hızlı olun garanti bitmeden.. Bende garantisi bitmiş awoxu yeni verdim.
 
wendor11 Çevrimdışı

wendor11 

Aktif Üye
6 Şub 2018
80
47
Sizinki tamamen servis beceriksizliği, Ürünü taşıma prosedürlerine göre götürmez, atölye presdürlerine uygun söküp takmaz ondan sonra da ''Biz bunlara bir şey yapamayız'' Nasıl yapamazsınız kardeşim yapmışsınız işte aha ortada, paneli deforme etmişsiniz, tamir etmeyi becerememişsiniz, yaptığınız işin arkasında duramamışsınız sonra da ''Bir şey yapamayız'' Klasik Vestel cevapları bunlar, biz yemeyiz.

Kamyon şoförü bile biliyor ama bu servisler bir halt bilmiyor arkadaş. Varsa yoksa tüketici suçlu, tüketici hatalı, tüketici cahil.

Hadi oradan, kimin cahil olduğunu biz buradan görüyoruz..


Sevgili kardeşim, servisdi vesteldi vs dinleme. Hemen şimdi elindeki belgeleri bir araya topla, doküman haline getir ve Ürün değişimi talebi ile hakem heyetine dosya aç lütfen. Hemen şimdi diyorum bak haftaya değil yarın değil, bir saat sonra değil, hemen şimdi.

Neden?

Çünkü henüz garanti bitmeden mevcut hakların çerçevesinde devlete konuyu resmi olarak aktarmış olacaksın.

Sonra bırak üstünden isterse 6 ay geçsin hiç sorun değil zira siz garanti süresi içerisinde yaşadığınız soruna istinaden devletten talepte bulunmuş oluyorsunuz.

Umuyorum ki tv lerin gidiş gelişlerine dair servis formlarını almışsınızdır.


Forum vermediler ama dijital ortamda kayıtları vardır bunları nasıl alabilirim şikayet var a da yazmıştım bugünde aradım müşteri hizmetleri ni ısrarla değişim istediğimi söyledim Forum oluşturup mail attı çözüm merkezine 2 saat sonra beni çözüm merkezi aradı konuyu değerlendirip döneceğini söyledi tâbi servisin ve TV nin başından geçenleri anlattım servisten rapor usteyecekmis sonrası bana cevap verecekllermis
 
wendor11 Çevrimdışı

wendor11 

Aktif Üye
6 Şub 2018
80
47
Sizinki tamamen servis beceriksizliği, Ürünü taşıma prosedürlerine göre götürmez, atölye presdürlerine uygun söküp takmaz ondan sonra da ''Biz bunlara bir şey yapamayız'' Nasıl yapamazsınız kardeşim yapmışsınız işte aha ortada, paneli deforme etmişsiniz, tamir etmeyi becerememişsiniz, yaptığınız işin arkasında duramamışsınız sonra da ''Bir şey yapamayız'' Klasik Vestel cevapları bunlar, biz yemeyiz.

Kamyon şoförü bile biliyor ama bu servisler bir halt bilmiyor arkadaş. Varsa yoksa tüketici suçlu, tüketici hatalı, tüketici cahil.

Hadi oradan, kimin cahil olduğunu biz buradan görüyoruz..


Sevgili kardeşim, servisdi vesteldi vs dinleme. Hemen şimdi elindeki belgeleri bir araya topla, doküman haline getir ve Ürün değişimi talebi ile hakem heyetine dosya aç lütfen. Hemen şimdi diyorum bak haftaya değil yarın değil, bir saat sonra değil, hemen şimdi.

Neden?

Çünkü henüz garanti bitmeden mevcut hakların çerçevesinde devlete konuyu resmi olarak aktarmış olacaksın.

Sonra bırak üstünden isterse 6 ay geçsin hiç sorun değil zira siz garanti süresi içerisinde yaşadığınız soruna istinaden devletten talepte bulunmuş oluyorsunuz.

Umuyorum ki tv lerin gidiş gelişlerine dair servis formlarını almışsınızdır.


Adem hocam bütün servis fişlerini topladım PDF ye dönüştürdum fatura olarak evkurun ödeme planı verilmişti onuda PDF olar kaydettim çözüm merkezi nin cevabını bekliyorum dün talep aldılar değerlendirmede şuan olumlu yada olumsuz sonucu bekliyorum kendilerine de dedim zaten akşam Vestel den talep ettim servis dokümanlarını verdiler SMS yoluyla çıkan sonuca göre hakem heyetine başvuru yapacağım dedim ve adem hocam red yedik vestelden onarım sağlaya biliyorlar mış ben de servis fişlri ile hakem heyetine baş vurdum artık bekliyecez hayırlısı
 
Son düzenleme:
E Çevrimdışı

eerol

Yeni Üye
12 Şub 2021
1
43
Selamlar.. Vestel tv için çok acil 17mb70-5p anakarta ihtiyacım var.. hicbiryerde bulamıyorum bulduklarımın da uyum sorunu olup olmadığını bilmediğimden güvenip alamıyorum.. yardım bekliyorum..
Resimleri bunlar anakartin

IMG-20210212-WA0004.jpg
IMG-20210212-WA0005.jpg
IMG-20210212-WA0006.jpg
 
wendor11 Çevrimdışı

wendor11 

Aktif Üye
6 Şub 2018
80
47
Selamlar.. Vestel tv için çok acil 17mb70-5p anakarta ihtiyacım var.. hicbiryerde bulamıyorum bulduklarımın da uyum sorunu olup olmadığını bilmediğimden güvenip alamıyorum.. yardım bekliyorum..
Resimleri bunlar anakartin

IMG-20210212-WA0004.jpg
IMG-20210212-WA0005.jpg
IMG-20210212-WA0006.jpg
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adem helvacı hocam anlar o işten ben madur olmuş bir kullaniciyim
 
wendor11 Çevrimdışı

wendor11 

Aktif Üye
6 Şub 2018
80
47
Dün beni aradı vestel anakart değişti sonra ekranda toz var dediler sonran led lerde sorun var dediler sonra panel arızası var panel merkezine gitti dediler yani bu arızalar 1 şubattan beri devam ediyor ben T.H.H yeve vermiştim şimdi baktım karşı tarafın savunması istendi yazıyor sondurum bu ben tv siz vestel kırk takla atıyor tv de bitmez arıza sinsilesi devam ediyor son panelde karar kıldılar bakalım
 
Geri
Üst Alt