Muhsin Çatalbaş
Yeni Üye
- 5 Ara 2019
- 38
05.01.2021 tarihinde Vestel fabrika satış mağazasından almış olduğum kurutmalı çamaşır makinesi kurulumdan 5 gün sonra 13.01.2021 tarinde arıza yaptı, servis atölyeye alıp arıza tespiti yaptı makinenin 3 yıllık garantisi dışında 10 yıl garanti verilen inverter motorunun arızalandığı bilgisi verildi yaklaşık 13 gündür Vestel'in çözüm merkezi benim ise çözümsüzlük merkezi dediğim kısım ile boğuşuyoruz ısrarla para iadesi istediğimi belirtme rağmen her defasında ürünü değiştirebileceklerini para iadesinin şuan için mümkün olmadığını söyleyip duruyor, bir ülkede, ülkenin en büyük beyaz eşya üreticisi tarafından tüketici haklarının bu denli yok hükmünde sayılması gercekten çok acı devlet bu kadar mı aciz kanun yapmakta illa insanlar haklarını almak için tüketici hakem heyeti veya mahkemelerle uğraşmak zorundamı?