Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Bu arada ürün garanti hariciymiş ben ikinci mesajınızı atlamışım. Bu model çok eski değil garantisi ne ara bitti ki?
Adem hocam beni yanlış anladınız benim sitemim size değil, kanıtlama ispat olayıda sizinle ilgili değil. Sistemle ilgili dediğiniz gibi. Garanti harici diye birşey demedim hocam daha 6 aylık ürün. Sizce burdan ne çıkar nasıl ilerler süreç. Evde ps5 oynamak için açılan bir tv sadece. Darbe vs hiçbirşey yok.''Bize ispat edin'' diye bir derdimiz yok, karşılaşacağınız durumları belirtiyoruz sadece.
Ayrıca Siz Apple da teknisyenseniz konulara bakış açılarımız çok farklı olabilir zira ben de THH de komisyon üyesiyim. İlaveten Bakanlıkta kayıtlı bilirkişiyim. APPLE da Tüketici hatası diye garanti dışı bırakılan ama ürünlerde zerre kadar tüketici hatası olmadığını heyet olarak ispat edip tüketici lehine yazdığımız veya bilirkişi olarak atandığım/incelediğim/raporladığım telefon dosyalarını buraya paylaşsam APPLE utanmadan mahkemeye verir beni ''markamızı karalıyor'' diye.
Konuyu kişiselleştirmeyin, yazdıklarımız sizinle ilgili değil, sistemin anlamsız ilerleyişi ile ilgili, yine de siz elbette nasıl istiyorsanız o şekilde hareket edin bizimi sadece fikir telakki.
Yahu ben de diyorum kendi kendime ''Bu tv nasıl garantisi yok olur'' Meğer siz Sigorta kasko yok demişsiniz pardon.Adem hocam beni yanlış anladınız benim sitemim size değil, kanıtlama ispat olayıda sizinle ilgili değil. Sistemle ilgili dediğiniz gibi. Garanti harici diye birşey demedim hocam daha 6 aylık ürün. Sizce burdan ne çıkar nasıl ilerler süreç. Evde ps5 oynamak için açılan bir tv sadece. Darbe vs hiçbirşey yok.
Panel de bir arıza oluştu muhtemelen, siz de baskı uygulayınca tüm panel gitti.
Keşke dokunmasaydınız.
Adem Helvacı
Direk video çektim hocam şimdi. Şuan da. Bu şekilde. Test için youtube den beyaz bir ekran açtım.Sizlik bir durum yok gibi, farklı fotolar da eklermisiniz?
Direk video çektim hocam şimdi. Şuan da. Bu şekilde. Test için youtube den beyaz bir ekran açtım.
Siyah ekranda da bu şekilde. Hayalet ekran da başladı kendilinden.
Öyle yapacağım hocam. Umarım kullanıcı hatası demezler çünkü nasıl ispatlayacağım bilmiyorum. Çok teşekkür ederim yine de bi umut oldunuz.Cell yanması olabilir. Servis çağırıp süreçle alakalı bizede bilgi verin
Öyle yapacağım hocam. Umarım kullanıcı hatası demezler çünkü nasıl ispatlayacağım bilmiyorum. Çok teşekkür ederim yine de bi umut oldunuz.
Ben aşağıdaki bu kısım için yazmıştım,köyde başıma geldi çünkü,bir arkadaş tv yi kutusundan çıkartırken(farklı bir marka idi) parmağı ile panele bastırınca aynı olay olmuştu, umarım olaylar senin lehine gelişir.Ezilen likit nedir ? Ben anlamadım bu durum nasıl kullanıcı hatası olabilir darbe yok çizik yok. THH ye gidecek iş anlaşılan. Daha detaylı fotoğraf isterseniz atabilirim.
Umarım hocam ama hiç sanmıyorum kullanıcı hatası diyip geçerler, çok bir beklentim yok yerli markadan. Ama bir daha asla tercih etmem zaten fiyat olarakta bir al benisi yok artık.Ben aşağıdaki bu kısım için yazmıştım,köyde başıma geldi çünkü,bir arkadaş tv yi kutusundan çıkartırken(farklı bir marka idi) parmağı ile panele bastırınca aynı olay olmuştu, umarım olaylar senin lehine gelişir.
Cell yanması olabilir. Servis çağırıp süreçle alakalı bizede bilgi verin
Yahu ben de diyorum kendi kendime ''Bu tv nasıl garantisi yok olur'' Meğer siz Sigorta kasko yok demişsiniz pardon.
Sıkıntılı durum kıymetli kardeşim, gerçekten çok çekiyoruz bu dertten çünkü yönetmeliklerde ciddi açıklar var.
Bakınız sizin tv üzerinden ilerleyecek olursak eğer sistem şu şekilde gidiyor.
Gelirler, alırler, götürürler, ertesi gün veya 2 gün sonra ararlar, ''garanti harici çünkü siz kırmışsınız'' derler ancak sizin kırdığınıza dair delil sunma yükümlülükleri yok.
Yani yönetmelik bu konuda çok sıkıntılı ve hatta düşünün ki bu ülkede bir Yetkili Servis Yönetmeliği dahi yok.
Bütün firmalardan gelen savunma yazılarına bakıyorum, buna BDH KVK APPLE CARE vs vs hepsi dahil olmak üzere rapor dedikleri o kıytırık belgede yazan şey şu ''Yapılan kontrollerde üründe tüketici hatası tespit edildi ürün garanti dışı, onaylanmadı iade edildi''
Abi biz bundan ne anlayabiliriz? Tüketici ne yapmış da ürün garanti harici kalmış hiçbir bilgi yok.
Devlet'in görevlileri olarak firmadan savunma istiyoruz, Milyon tane hukuki terim yazıyorlar ancak tüketicinin nerede ne yapıp da ürünü garanti dışı bıraktığına dair tek bir somut veri yok. Delil yok, ispat yok. O yüzden sizin konuda işi baştan sıkı tutalım istemiştim.
İlk 6 ay içerisinde ispat yükü karşı tarafta olduğu için sizden ispat etmelerini istemenizi istedim çünkü bunu sunmayacaklarını biliyorum.
Sizin konuda da PANELİ KIRMIŞSINIZ diye işin içinden çıkacak olurlarsa ve önlem almazsanız Hakem Heyetine de gitseniz o televizyona dair çıkış yolu bulamazsınız.
Servis geldi. Panel yanması dedi, köşedeki karartının tam arkasında entegre varmış o yanıyormuş. Panel siparişi vereceklermiş fabrikanın elinde yoksa bir üst modelle değişim yaptıracaklarmış. Ama fabrikada panel varmış sağolsun arkadaş kontrol etti. Kısaca beklenilen olmadı, panel değişimi yapıp getirecekler. Tabi ne kadar sağlıklı olur tartışılır..
Geçmiş olsun. Videodaki konunun aynısı yani.Servis geldi. Panel yanması dedi, köşedeki karartının tam arkasında entegre varmış o yanıyormuş. Panel siparişi vereceklermiş fabrikanın elinde yoksa bir üst modelle değişim yaptıracaklarmış. Ama fabrikada panel varmış sağolsun arkadaş kontrol etti. Kısaca beklenilen olmadı, panel değişimi yapıp getirecekler. Tabi ne kadar sağlıklı olur tartışılır..