VESTEL 55UD9650 Piramitin Tepesi 4K TV

K Çevrimdışı

Kaanhot

Yeni Üye
17 Ağu 2018
4
40
Vestelin hdr ile ciddi problemi var bence bugun bi kac oyunda denedim durum fecaat
Buyrun bi kac hdrli ve hdrsiz resim yukledim digerlerinden daha fazla foto cekmeye kalbim dayanmadi. Ama sunu soyleyeyim hdrsiz ps4 akiyor inputlag i cok dusuk 65inc de oyun oynamak bambaskaymis :)

20180818_1839006a4beb598475b13b.jpg
20180818_183755061e1ce8b428c6e3.jpg
20180818_18404705ba93ac37c33059.jpg
20180818_1840142733a0c490881291.jpg


20180818_192736fc6200537902bd84.jpg
20180818_1927196cd9cebf1543352d.jpg
20180818_1925013e4f094bc67d2276.jpg
20180818_192448ee6c4b6de9f83354.jpg
 
A Çevrimdışı

alisina

Aktif Üye
5 Ağu 2018
193
50
Tüm arkadaşların kurban bayramını tebrik ediyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

65 ud 9650t modeli alan arkadaslar soyliyebilir mi kac hdm girişi var benim 49 ud9650t modelinde iki var. Yurtdışı satış sitelerine baktığım butun 49ud9650t modelleri 3 hdm girişli.
 
Son düzenleme:
Nighdoria Çevrimdışı

Nighdoria

Yeni Üye
10 Ağu 2018
7
31
Tüm arkadaşların kurban bayramını tebrik ediyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

65 ud 9650t modeli alan arkadaslar soyliyebilir mi kac hdm girişi var benim 49 ud9650t modelinde iki var. Yurtdışı satış sitelerine baktığım butun 49ud9650t modelleri 3 hdm girişli.

İyi bayramlar hocam, herkesin kurban bayramı mübarek olsun.

20180822_161355.jpg
20180822_161222.jpg


4 hdmi çıkışı var cihaz da hocam, ayrıca bluetooth da mevcut. Kutusunda hiçbir yerinde bluetooth'a dair bir bilgi yazmamasına rağmen bluetooth'u var cihazın.
 
A Çevrimdışı

alisina

Aktif Üye
5 Ağu 2018
193
50
İyi bayramlar hocam, herkesin kurban bayramı mübarek olsun.

20180822_161355.jpg
20180822_161222.jpg


4 hdmi çıkışı var cihaz da hocam, ayrıca bluetooth da mevcut. Kutusunda hiçbir yerinde bluetooth'a dair bir bilgi yazmamasına rağmen bluetooth'u var cihazın.
Teşekkürler. İhraç ürünlü tv aldığımız konusunda bir şüphe yok sanırsam. Bu tür ürünler konusunda pek açık bir durum olmadığı için herkes şüpheyle bakıyor diye düşünüyorum. Özellikle benim gibi bütçesi dar insanlar için (emektar tüplü televizyonumu daha yeni iki tamir görüp tekrar arıza verince bırakmak zorunda kaldım) böyle bir riske girmek büyük cesaret. Açıkcası ben ürünü düz 9650 serisi olduğunu düşünerek aldım. Daha foruma üye olmadan sizleri ve ado beyi takip ederken 9650 serisi almaya karar vermiştim. fiyatı çok uygun görünce sipariş verdim. Ado bey kusura bakmasın haklı olarak ürünü iade etmemi önerdiği halde iade etmedim ve yine sağolsun ado bey seri nosuna göre ürün hakkında bilgi vererek anormal bir durumun olmadığını bildirdi. Yurt dışı vestel satışı yapan sitelerde aynı seri tv lerin 3 hdm girişi var benim tv de 2 olduğunu görünce sormak istedim
 
EXcomZkko Çevrimdışı

EXcomZkko 

Süper Üye
13 Nis 2018
1,109
Öyle veya böyle; dövizin zıpladığı bu günlerde, bu fiyatlara bu TV'leri kapanların kendilerini şanslı sayması lazım.
 
A Çevrimdışı

aeozkan

Yeni Üye
3 Ağu 2018
14
34
Adem Helvacı Ado hocam tekrar merhaba
Hatırlarsanız yaklaşık 2 3 hafta önce 55UD9650 tv aldığımı ama live-time ın yaklaşık 3 ay olduğundan bahsetmiştim. O televizyon ta o zaman bayi tarafından geri alınmıştı yenisi gönderilmek üzere. Bugüne kadar hiç bir gelişme olmadı ve bugün bayiden aldığım bilgiye göre tv yi ekran acık kalma süresi 3 ay diye bayinin de temin ettiği yer geri almayı kabul etmediğini ve satın aldığım bayinin de elinde başka 55UD9650 olmadığı için onlar da yenisini gönderemediklerini ifade ettiler.
Hocam şimdi ne yapmalı benim tv yi satın aldığım bayi bana "elimde yok fabrikadan getirtcem" demişti yaklaşık 2 ay bekledikten sonra tv geldi ve bahsettiğim olaylar gerçekleşti ardından bugün bayinin bir de şöyle bir itirafı oldu "seni çok fazla beklettiğimiz için ben tv yi başka bir bayiden aldım ama onlarda böyle bir sebepten ötürü değişimi(yada iadeyi) kabul etmiyor" gerçekten çok canım sıkıldı para iadesi istesem iade edecekler ama ben o tv yi 3500 tl ye aldım ve bugün vestelin sitesinde 5500 tl olduğunu gördüm. Başka bir marka alsam bile -ki para iadesini kabul edersem vestel almayacağım kesin- diğer markalarda da dolardan dolayı çok yüksek fiyatlar ve bu tv nin müdavili bir tv için en az 2000 tl fazladan vermem gerekecek ki bunu da hiç yapmak istemiyorum.
Siz bana akıl verir misiniz bu tv nin teşhir yada kullanılmış olduğu üzerinden nasıl sıfırı ile değişim yaptırabilirim.
 
A Çevrimdışı

azrael85

Aktif Üye
31 Ara 2017
219
Adem Helvacı Ado hocam tekrar merhaba
Hatırlarsanız yaklaşık 2 3 hafta önce 55UD9650 tv aldığımı ama live-time ın yaklaşık 3 ay olduğundan bahsetmiştim. O televizyon ta o zaman bayi tarafından geri alınmıştı yenisi gönderilmek üzere. Bugüne kadar hiç bir gelişme olmadı ve bugün bayiden aldığım bilgiye göre tv yi ekran acık kalma süresi 3 ay diye bayinin de temin ettiği yer geri almayı kabul etmediğini ve satın aldığım bayinin de elinde başka 55UD9650 olmadığı için onlar da yenisini gönderemediklerini ifade ettiler.
Hocam şimdi ne yapmalı benim tv yi satın aldığım bayi bana "elimde yok fabrikadan getirtcem" demişti yaklaşık 2 ay bekledikten sonra tv geldi ve bahsettiğim olaylar gerçekleşti ardından bugün bayinin bir de şöyle bir itirafı oldu "seni çok fazla beklettiğimiz için ben tv yi başka bir bayiden aldım ama onlarda böyle bir sebepten ötürü değişimi(yada iadeyi) kabul etmiyor" gerçekten çok canım sıkıldı para iadesi istesem iade edecekler ama ben o tv yi 3500 tl ye aldım ve bugün vestelin sitesinde 5500 tl olduğunu gördüm. Başka bir marka alsam bile -ki para iadesini kabul edersem vestel almayacağım kesin- diğer markalarda da dolardan dolayı çok yüksek fiyatlar ve bu tv nin müdavili bir tv için en az 2000 tl fazladan vermem gerekecek ki bunu da hiç yapmak istemiyorum.
Siz bana akıl verir misiniz bu tv nin teşhir yada kullanılmış olduğu üzerinden nasıl sıfırı ile değişim yaptırabilirim.

bu tv nin şuan için üretimi yok, nezaman üretileceğide belli değil, vestel çözüm merkezine sorabilirsin, bence tv de bir sorun yoksa fiyatda indirim yapsınlar kullanmaya devam et.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado hocam tekrar merhaba
Hatırlarsanız yaklaşık 2 3 hafta önce 55UD9650 tv aldığımı ama live-time ın yaklaşık 3 ay olduğundan bahsetmiştim. O televizyon ta o zaman bayi tarafından geri alınmıştı yenisi gönderilmek üzere. Bugüne kadar hiç bir gelişme olmadı ve bugün bayiden aldığım bilgiye göre tv yi ekran acık kalma süresi 3 ay diye bayinin de temin ettiği yer geri almayı kabul etmediğini ve satın aldığım bayinin de elinde başka 55UD9650 olmadığı için onlar da yenisini gönderemediklerini ifade ettiler.
Hocam şimdi ne yapmalı benim tv yi satın aldığım bayi bana "elimde yok fabrikadan getirtcem" demişti yaklaşık 2 ay bekledikten sonra tv geldi ve bahsettiğim olaylar gerçekleşti ardından bugün bayinin bir de şöyle bir itirafı oldu "seni çok fazla beklettiğimiz için ben tv yi başka bir bayiden aldım ama onlarda böyle bir sebepten ötürü değişimi(yada iadeyi) kabul etmiyor" gerçekten çok canım sıkıldı para iadesi istesem iade edecekler ama ben o tv yi 3500 tl ye aldım ve bugün vestelin sitesinde 5500 tl olduğunu gördüm. Başka bir marka alsam bile -ki para iadesini kabul edersem vestel almayacağım kesin- diğer markalarda da dolardan dolayı çok yüksek fiyatlar ve bu tv nin müdavili bir tv için en az 2000 tl fazladan vermem gerekecek ki bunu da hiç yapmak istemiyorum.
Siz bana akıl verir misiniz bu tv nin teşhir yada kullanılmış olduğu üzerinden nasıl sıfırı ile değişim yaptırabilirim.


Azizim hatırlarsnaız size, ''Size satan da başka yerden almıştır'' diye bir tahminde bulunmuştum. Tahminim doğru çıkmış k bunlar tam satıcı alicengizleri işte.

Aslında sizin işi çözebilirler ancak çözerlerse zarar edeceklerini bildikleri için sizi, ''Ne yapalım şansımıza böyle oldu, paramızı iade alalım bari'' diyecek noktaya getirmeye çalışıyorlar.

Bence bu kadar beklemenize dahi gerek yoktu, bu iş hakem heyeti ile dahi değil bana göre savcılıkla çözülür zira aslında bu yapılan ayıplı satış da değil, bu noktadan sonraki tavırlar da dikkate alındığında dolandırıcılığa girer.

Çok afedersiniz sözüm meclisten dışarı, size resmen ''Yerse'' zarfı atmışlar.

Rica ediyorum satış kanalına noter üzerinden ihtar çekin ve 15 gün süre içerisinde AYNI MALIN SIFIRI ile veya kur farkından sizin etkilenmeyeceğiniz şekilde muadili bir ürün ile konuyu çözmemeleri halinde konuyu mahkemeye taşıyacağınızı bildirin.

Bakınız bu satıcı arkadaşlar insan duygularına oynamayı iyi bilirler.

ABİM
BABACAN
CANIM AAABİM
CANKUŞ
AMA BEYEFENDİCİM

Her kanaldan her damardan girmeye çalışır ve kendileri zarar görmeyecek şekilde bir yol bulurlar.

Eğer üzülür acır ve hakkınızı aramazsanız asıl büyük zararı siz görürsünüz.

Siz sonuçta kur normalken çat diye ödemeyi yaptınız mı? Yaptınız.
size ayıplı ürün gönderildi mi? Gönderildi
Kur yükseldi mi? Yükseldi
Sizin tv geldi mi? Gelmedi
Sizin sorumluluğunuz var mı? Yok

Ben bunları bir kere daha düşünün lütfen :ok
 
A Çevrimdışı

aeozkan

Yeni Üye
3 Ağu 2018
14
34
Azizim hatırlarsnaız size, ''Size satan da başka yerden almıştır'' diye bir tahminde bulunmuştum. Tahminim doğru çıkmış k bunlar tam satıcı alicengizleri işte.

Aslında sizin işi çözebilirler ancak çözerlerse zarar edeceklerini bildikleri için sizi, ''Ne yapalım şansımıza böyle oldu, paramızı iade alalım bari'' diyecek noktaya getirmeye çalışıyorlar.

Bence bu kadar beklemenize dahi gerek yoktu, bu iş hakem heyeti ile dahi değil bana göre savcılıkla çözülür zira aslında bu yapılan ayıplı satış da değil, bu noktadan sonraki tavırlar da dikkate alındığında dolandırıcılığa girer.

Çok afedersiniz sözüm meclisten dışarı, size resmen ''Yerse'' zarfı atmışlar.

Rica ediyorum satış kanalına noter üzerinden ihtar çekin ve 15 gün süre içerisinde AYNI MALIN SIFIRI ile veya kur farkından sizin etkilenmeyeceğiniz şekilde muadili bir ürün ile konuyu çözmemeleri halinde konuyu mahkemeye taşıyacağınızı bildirin.

Bakınız bu satıcı arkadaşlar insan duygularına oynamayı iyi bilirler.

ABİM
BABACAN
CANIM AAABİM
CANKUŞ
AMA BEYEFENDİCİM

Her kanaldan her damardan girmeye çalışır ve kendileri zarar görmeyecek şekilde bir yol bulurlar.

Eğer üzülür acır ve hakkınızı aramazsanız asıl büyük zararı siz görürsünüz.

Siz sonuçta kur normalken çat diye ödemeyi yaptınız mı? Yaptınız.
size ayıplı ürün gönderildi mi? Gönderildi
Kur yükseldi mi? Yükseldi
Sizin tv geldi mi? Gelmedi
Sizin sorumluluğunuz var mı? Yok

Ben bunları bir kere daha düşünün lütfen :ok
Ado hocam teşekkür ederim tavsiyeleriniz için. Dediğiniz gibi noterden ihtar çekmeyi isterim yaparım da büyük ihtimalle ancak bu tv yi ben o zaman için fp ürünü diye almıştım açıkcası benim asıl gereksinimlerimin biraz altında bir tvydi(film izlemek ve ps oynamak) ve gün geçtikte bu tv yi daha çok öğrenir oldum kullanım şeklime çok da uygun olmadığını düşünmeye başladım. Çok düşündüm bunu ve 3500 tl ye bunu alıp bir kaç yıl keşke az daha para verip daha iysini alsaydım diyeceğime hazır bu tv bir türlü bana nasip olmamışken bundan vaz geçip ihtiyaçlarımı karşılayacak bir tv almaya karar verdim. Yani hem bayinin bu düzenbazlığı hem de bu tv nin bana yetmeyeceğini düşünmemden dolayı bayiden hakkımı aramak yerine para iadesini isteyecem. Yalnız dediğiniz gibi en azından onları biraz korkutmak yada uğraştırmak adına başka sebeplerden dolayı noter üzerinden ihtar çekebileceğim başka bir konu var mı
 
E Çevrimdışı

Efe ankara

Yeni Üye
9 Eyl 2018
9
44
Ado bey ve 9650t modelini alan arkadaşım öncelikle iyi pazarlar, vestel 65 4k 9650t modeli ile vestel 65 4k 9650 modeli arasında çok fark var mı. T olan model alınabilir mi, Ado bey ve tv yi alan arkadaşım özellik olarak daha ayrıntılı bilgi verebilirmisiniz.
 
C Çevrimdışı

canciger

Aktif Üye
5 Ocak 2018
163
Adem Helvacı Ado hocamın tavsiyesiyle 3 ağustos tarihinde n11 de indirime giren fiyatından dolayı( 2533 tl) büyük tartışmalar yaratan (teşhirdir, ihraçtır,9650 değildir 9650t modelidir v.s) derken her ne pahasına olursa olsun alıp kullanıcam diye tv yi almıştım elime ulaştığında kontrol ettik ve mb120 karta sahip ilk üretimlerden vestel 55ud9650 ulaşmıştı bir miktar bulutlanma ve bir kaç ölü piksel hatasına rağmen iade etmeyip tv görüntüsünü ve kalitesini çok beğenmiş ve kullanmayı tercih etmiş ve 7 ağustos tarihinde 19.sayfada izlenimlerimi forumda paylaşımda bulunmuştum her şey yolunda ve çok uygun bir fiyata mükemmel bir tv ye sahiptim fakat daha ilk hafta sonunda bir anda tv de. görüntü gitti ses var görüntü yoktu, hiç üzülmedim, hiç canım sıkılmadı aksine sevindim diyebilirim çünkü burda Adem Helvacı Ado hocam gibi bir dost ve servis olarak çok güvendiğim vestel servisi var...burda nokta koyup sizi biraz merakta bırakıp gelişmeleri sonra yazmak istiyorum....
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt