Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Taner bey merhaba ürünü yeni almışsın iz bir takım talihsizlikler olmuş bende 65u9500 aldım Ferhat bey de aynı TV yi aldı bizde aynı sorunları yaşadık fakat bizim ana kart mb230 ana kartti sizin ki mb170 andorid ana kart o zaman problem panel kaynakli mi acaba diyorum kendimce
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Değişim varsa fabrikadan sıfır kutu gelir kutunun üstündeki banttan yine anlaşılır Vestelin o konuda yamuk işi olmaz fabrika değişimi onaylarsa hiç kullanılmamış sıfır ürün gelir kendimden biliyorum o konuda için rahat olsun size mesaj gelir değişim onaylandı diye sıfır urun gelir
Taner bey önemli olan değişim hakkını kazanmak yeni gelecek ürünle ilgili tahmin de bulunmak zor ses sorunu genelde çok yaşanılan bir sorun değil görüntüde titreme ışık sızması ölü piksel bu tür durumlar televizyonlar da çok karsilasabilecek durumlar sonuç olarak tercih sizin vestel tercih edilebilecek marka servis olayı 3 yıl garanti ve muhatap şu an ki problem yabancı markalarda olsa muhatap bulmak zor elbette yabancı markaların görüntü kalitesi tartışılmaz ama ürün hata verdi mi zor kardeşim muhatap bulmak bunlar benim şahsi düşüncelerim
Taner bey önemli olan değişim hakkını kazanmak yeni gelecek ürünle ilgili tahmin de bulunmak zor ses sorunu genelde çok yaşanılan bir sorun değil görüntüde titreme ışık sızması ölü piksel bu tür durumlar televizyonlar da çok karsilasabilecek durumlar sonuç olarak tercih sizin vestel tercih edilebilecek marka servis olayı 3 yıl garanti ve muhatap şu an ki problem yabancı markalarda olsa muhatap bulmak zor elbette yabancı markaların görüntü kalitesi tartışılmaz ama ürün hata verdi mi zor kardeşim muhatap bulmak bunlar benim şahsi düşüncelerim
Benim TV de görüntü süper kalitesi android de hızlı sadece bu ses problemi var ben kronik olduğunu düşünmeye başladım yeni gelen tv dede olursa iade ye yanaşırlar mı
Az önce Vestel aradı ürünü tamir edersek yanında hediyede veririz dediler yine kabul etmedim onlarda pandemi nedeniyle üretim yapılamıyor o yüzden uzun sürer yeni stokta televizyon yoksa işlemleriniz dedi . Kesinlikle kabul etmedim onlarda değişim onayı verdiler şimdi bakalım ne olucak müşteri hizmetleri aynı ürün yoksa aynı özelliklerde muadil bir ürün veririz oda yoksa bir üst model veririz dediler .
Az önce Vestel aradı ürünü tamir edersek yanında hediyede veririz dediler yine kabul etmedim onlarda pandemi nedeniyle üretim yapılamıyor o yüzden uzun sürer yeni stokta televizyon yoksa işlemleriniz dedi . Kesinlikle kabul etmedim onlarda değişim onayı verdiler şimdi bakalım ne olucak müşteri hizmetleri aynı ürün yoksa aynı özelliklerde muadil bir ürün veririz oda yoksa bir üst model veririz dediler .
Taner bey önemli olan değişim hakkını kazanmak yeni gelecek ürünle ilgili tahmin de bulunmak zor ses sorunu genelde çok yaşanılan bir sorun değil görüntüde titreme ışık sızması ölü piksel bu tür durumlar televizyonlar da çok karsilasabilecek durumlar sonuç olarak tercih sizin vestel tercih edilebilecek marka servis olayı 3 yıl garanti ve muhatap şu an ki problem yabancı markalarda olsa muhatap bulmak zor elbette yabancı markaların görüntü kalitesi tartışılmaz ama ürün hata verdi mi zor kardeşim muhatap bulmak bunlar benim şahsi düşüncelerim
Hocam servis 3 gün önce geldi arıza var dedi değişim talep ettim bugün onaylandı yeni gelecek tv de aynı sorun olurmu dedim &99 kesinlikle olmaz dediler bekliyoruz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ferhat başlıkta yazDimya Vestel 50ua6900 androit TV
Değişim onaylandı bendeki model 50ua9600 dı bu model den ellerinde kalmamış yerine bir üst model olan 49UA9800 MODELİNİ yollayacaklar artık dua ediyorum gelen tv dede aynı ses sorunu olmaz uğraşmak istemiyorum bu işler bayıyor beni
Az önce servis geldi cihaz değişiminin yaptı ua600 alıp ua9800 getirmişler malesef uydu alıcı ile izlerken hareketli sahne atlamalı yerlerde ses gidip geliyor delirmek üzereyim cihaz mı uyumsuz anlamıyorum
Az önce servis geldi cihaz değişiminin yaptı ua600 alıp ua9800 getirmişler malesef uydu alıcı ile izlerken hareketli sahne atlamalı yerlerde ses gidip geliyor delirmek üzereyim cihaz mı uyumsuz anlamıyorum
Sinyal iyi hocam Redline uydu servisine uydu alıcımı götürdüm dediler uydu nün çip seti TV ye uyumsuz olabilir bir şey yapamayız bir tane hdmı kablosu verdi 20 liraya bununla dene dedi kabloda hasır altı diye geçiyor ipli sargılı farkı bir şey bakalım onla deneyeceğiz eve gidince
Öyle olsa tüm iki cihazı kullanan kişiler ayaklanırdı ,ama kablo olabilir belki
Peki çanak kablosunu tvye takınca nasıl durum?hiç kontrol sağlandı mı bu konuda
Öyle olsa tüm iki cihazı kullanan kişiler ayaklanırdı ,ama kablo olabilir belki
Peki çanak kablosunu tvye takınca nasıl durum?hiç kontrol sağlandı mı bu konuda
Hımm,sanki kablo veya uydunun görüntü ayarları da olabilir ,hatta farklı bir uydu alıcısı ile de dene bence ,tvden olma olasılığı azalır böylece ,sevgili taner23
Hımm,sanki kablo veya uydunun görüntü ayarları da olabilir ,hatta farklı bir uydu alıcısı ile de dene bence ,tvden olma olasılığı azalır böylece ,sevgili taner23