Vestel 50UA9600 aldım ....

C Çevrimdışı

cbufatih

Yeni Üye
6 Eki 2020
29
36
58 inç ara seri olduğu için panelleri çok karma oluyor, Albanez hocanın tv tavsiye konusunda yorumları var bununla ilgili, o ne diyorsa doğrudur.
önceden 47pfk6589 kullanıyordum. 5 sene falan kullandım, ekranı kırıldığı için değiştiriyorum. artık şans işi. ne çıkarsa bahtımıza. şikayet sitelerne bakınca her markanın benzer şikayetleri olduğunu görüyorum. babamda 10 senelik samsung var kayınpederde 8 senelik sony arkadaşlarda 6 senelik lg. 3-4 senelik vesteller gayet memnunlar. bazı şeyler var belki yada kullanımla ilgili şeyler (uzun süreli kullanım, akım korumalı priz vs.)
58 vestel chot paneldi. o titreme samsung olsa da izlenmezdi. Şansımıza ne çıkarsa artık.
albanez’in yorunlarına baktım o da Oled diyor başka bir şey demiyor :)

Şimdiden güle güle kullan ,umarım istediğin gibi olur herşey :ok
teşekkürler ✌?
 
Horizon707 Çevrimdışı

Horizon707 

Süper Üye
4 Eyl 2020
795
albanez albanez hocamın tavsiyeleri varda hep 10bin tl üstü alın alcaksanız diyor 65 inc te...ben aksiyon sahnelerde görüntü az bozulacak bir tavsiye arıyorum? 7-8 bün tl bandında
Ebat kalite ilişkisi var işte. 65 inçte hızlı bir panel üretebilmek daha zor. Ya boyuttan feragat edeceksiniz ya 55q60r ya 55q70t ya da 55Nano866 alacaksanız 100hz panelli, ya da panel kalitesinden ödün verip 65inc alacaksanız tercih sizin :ok
 
Aragorn Çevrimdışı

Aragorn 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,892
46
önceden 47pfk6589 kullanıyordum. 5 sene falan kullandım, ekranı kırıldığı için değiştiriyorum. artık şans işi. ne çıkarsa bahtımıza. şikayet sitelerne bakınca her markanın benzer şikayetleri olduğunu görüyorum. babamda 10 senelik samsung var kayınpederde 8 senelik sony arkadaşlarda 6 senelik lg. 3-4 senelik vesteller gayet memnunlar. bazı şeyler var belki yada kullanımla ilgili şeyler (uzun süreli kullanım, akım korumalı priz vs.)
58 vestel chot paneldi. o titreme samsung olsa da izlenmezdi. Şansımıza ne çıkarsa artık.
albanez’in yorunlarına baktım o da Oled diyor başka bir şey demiyor :)


teşekkürler ✌?
Anlatmaya çalıştığım şeyi zaten kendiniz yazmışsınız, 58 ara boyut olduğu ve üretimi kısıtlı olduğu için önem verilmiyor. 55 inç çok daha iyi bir tercih olur bence, markadan bağımsız söylüyorum.
 
C Çevrimdışı

cbufatih

Yeni Üye
6 Eki 2020
29
36
Anlatmaya çalıştığım şeyi zaten kendiniz yazmışsınız, 58 ara boyut olduğu ve üretimi kısıtlı olduğu için önem verilmiyor. 55 inç çok daha iyi bir tercih olur bence, markadan bağımsız söylüyorum.
Artık Philips kalitesine güvenerek tercih ettim. Bakalım hayırlı olur inşallah.
Adem bey Sony'nin iç parçalarını göstermişti. Sadece arka kapakta Sony yazılıydı. Onda bile bir sürü ıvır zıvır uzakdoğu üretimli parçalar vardı. Ben yine de belli bir standartın olacağına inanıyorum.
Bu arada Philips 55' olarak ya 9435 ve 7805 serilerinde var 9' serisi Bowers Wilkins ses olayından dolayı (10bin tl civarı) bütçemin üstünde. 7 serisi de android değil. En makul tercih olarak benim için 58pus8505 idi. The One olarak 55' yoktu.
 
Son düzenleme:
Aragorn Çevrimdışı

Aragorn 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,892
46
Artık Philips kalitesine güvenerek tercih ettim. Bakalım hayırlı olur inşallah.
Adem bey Sony'nin iç parçalarını göstermişti. Sadece arka kapakta Sony yazılıydı. Onda bile bir sürü ıvır zıvır uzakdoğu üretimli parçalar vardı. Ben yine de belli bir standartın olacağına inanıyorum.
Bu arada Philips 55' olarak ya 9435 ve 7805 serilerinde var 9' serisi Bowers Wilkins ses olayından dolayı (10bin tl civarı) bütçemin üstünde. 7 serisi de android değil. En makul tercih olarak benim için 58pus8505 idi. The One olarak 55' yoktu.
Hayırlısı olsun
 
T Çevrimdışı

taner23

Aktif Üye
12 Kas 2020
106
39
Merhaba, bende 58ua9600 modelini almıştım geçen ay. (Panel olarak chat panelmiş) Benim tv'de hareketli sahnelerde görüntü titremesi mevcuttu. Benzer olarak çeşitli yerlerden ayarlamalar yapmaya çalıştım fakat bir türlü çözüm bulamadım. Sonra ekranda ölü piksel olduğunu da fark ettim ve ısrarla değişim yapalım demelerine rağmen, para iadesi istedim. Neticede tv'yi iade ettim. Üstüne para ekleyip Philips aldım. Eski tv de Philips idi, geri dönüş yapmış oldum. Vestel servis olarak gayet iyiydi ve youtube'de açtığım 4k videoda fena değildi fakat normal tv'de yada netflixte görüntü olayını başarılı bulmadım.
Fatih bey az önce servis geldi kendi uydu cihazı getirmiş onla kontrol etti sorunu saptadı ses gidip geliyor sonra fabrikaya aradılar ana kartı değiştirelim dediler bende kabul etmedim yeni cihazın neden ana kartını değiştirim dedim onlarda değişim için kayıt açtılar sizce ne yapmalıyım tamamen iade edebilirmiyim bu hakkım varmı kaç gün geçerli bu bu ayın 11 de ciazı almıştım size özelden ulaşma imkanım varmı
 
C Çevrimdışı

cbufatih

Yeni Üye
6 Eki 2020
29
36
Fatih bey az önce servis geldi kendi uydu cihazı getirmiş onla kontrol etti sorunu saptadı ses gidip geliyor sonra fabrikaya aradılar ana kartı değiştirelim dediler bende kabul etmedim yeni cihazın neden ana kartını değiştirim dedim onlarda değişim için kayıt açtılar sizce ne yapmalıyım tamamen iade edebilirmiyim bu hakkım varmı kaç gün geçerli bu bu ayın 11 de ciazı almıştım size özelden ulaşma imkanım varmı
onlar size sürekli aynı şeyi söyleyecekler, değişimde değişim diyecekler, siz yasal haklarımı biliyorum, 3 tane hakkım var: iade, değişim yada tamir, bunları bana sunmanız gerekiyor. Ve ben paramın iadesini istiyorum dersiniz. onlar sürekli değişim dedikleri için, bende istemeden biraz sesimi yükselterek iade istediğimi vurguladım. ertesi gün iban falan için telefon numarası gönderdiler. siz kesinlikle değişim istemediğinizi ve iade istediğinizi belirtin. yoksa hakem heyetine taşayacağınızdan da falan da bahsedin. neticede sorun; anakartı arızalı ürün. en doğal hakkınız iade etmek. 14 günlük süreniz de geçmeden.
 
T Çevrimdışı

taner23

Aktif Üye
12 Kas 2020
106
39
onlar size sürekli aynı şeyi söyleyecekler, değişimde değişim diyecekler, siz yasal haklarımı biliyorum, 3 tane hakkım var: iade, değişim yada tamir, bunları bana sunmanız gerekiyor. Ve ben paramın iadesini istiyorum dersiniz. onlar sürekli değişim dedikleri için, bende istemeden biraz sesimi yükselterek iade istediğimi vurguladım. ertesi gün iban falan için telefon numarası gönderdiler. siz kesinlikle değişim istemediğinizi ve iade istediğinizi belirtin. yoksa hakem heyetine taşayacağınızdan da falan da bahsedin. neticede sorun; anakartı arızalı ürün. en doğal hakkınız iade etmek. 14 günlük süreniz de geçmeden.
Hocam peki yeni cihaz yolladıklarında oda eğer kabul edersler 1 hafta diyor acaba onda da çıkarsa bu sefer mecbur değişirlermi bir deneyelimmi sizce
 
C Çevrimdışı

cbufatih

Yeni Üye
6 Eki 2020
29
36
Hocam peki yeni cihaz yolladıklarında oda eğer kabul edersler 1 hafta diyor acaba onda da çıkarsa bu sefer mecbur değişirlermi bir deneyelimmi sizce
Ben hiç riske girmedim. Servis yeni tv'de sorun olmayacağını söylemişti. Ben önce yerli malı alayım para içeride kalsın diye düşünerek Vestel yada Grundig alacaktım. Tam Grundig alacağım zaman vestel Android'i çıkardı. Bende onu tercih ettim. hiç bir video bile yoktu alırken. Vestelin servisi ve müşteri ilişkileri baya iyi ilgileniyorlar.

Gel gelelim tercih tamamen size ait. Bütçe vs. gibi durumlar nelerdir hiç bilmiyorum. Samsung, Lg, Sony, Philips gibi markalar biraz baktığım ve anladığım kadarıyla kendi teknolojilerini üretiyorlar. yok p5 görüntü motoru, yok Crystal uhd, yok nano led vs gibi. Bizimkiler sanki gerisinde kalıyorlar bu pazarın. Bundan dolayı Philips ve samsung arasında kalarak philips'i tercih ettim. zaten üç aşağı 5 yukarı aynı aynı fiyat bandında ürünler benzer kalitede olacaklardır diye umuyorum.
 
T Çevrimdışı

taner23

Aktif Üye
12 Kas 2020
106
39
Arkadaşlar TV değişimi yapıldı diyelim farz edelim değiştirmediler de aynı TV yı tamir edip değişmiş gibi getirdiler bunu nasıl tespit ederiz bilen varmı
 
K Çevrimdışı

Kaplan24

Aktif Üye
30 Eki 2020
115
38
Fatih bey az önce servis geldi kendi uydu cihazı getirmiş onla kontrol etti sorunu saptadı ses gidip geliyor sonra fabrikaya aradılar ana kartı değiştirelim dediler bende kabul etmedim yeni cihazın neden ana kartını değiştirim dedim onlarda değişim için kayıt açtılar sizce ne yapmalıyım tamamen iade edebilirmiyim bu hakkım varmı kaç gün geçerli bu bu ayın 11 de ciazı almıştım size özelden ulaşma imkanım var
Taner bey merhaba ürünü yeni almışsın iz bir takım talihsizlikler olmuş bende 65u9500 aldım Ferhat bey de aynı TV yi aldı bizde aynı sorunları yaşadık fakat bizim ana kart mb230 ana kartti sizin ki mb170 andorid ana kart o zaman problem panel kaynakli mi acaba diyorum kendimce
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar TV değişimi yapıldı diyelim farz edelim değiştirmediler de aynı TV yı tamir edip değişmiş gibi getirdiler bunu nasıl tespit ederiz bilen varmı
Değişim varsa fabrikadan sıfır kutu gelir kutunun üstündeki banttan yine anlaşılır Vestelin o konuda yamuk işi olmaz fabrika değişimi onaylarsa hiç kullanılmamış sıfır ürün gelir kendimden biliyorum o konuda için rahat olsun size mesaj gelir değişim onaylandı diye sıfır urun gelir
 
T Çevrimdışı

taner23

Aktif Üye
12 Kas 2020
106
39
Taner bey merhaba ürünü yeni almışsın iz bir takım talihsizlikler olmuş bende 65u9500 aldım Ferhat bey de aynı TV yi aldı bizde aynı sorunları yaşadık fakat bizim ana kart mb230 ana kartti sizin ki mb170 andorid ana kart o zaman problem panel kaynakli mi acaba diyorum kendimce
Hocam yeni TV gönderirseler aynı sorun olursa iade ederim hocam siz de iade ettiniz mi
 
K Çevrimdışı

Kaplan24

Aktif Üye
30 Eki 2020
115
38
Fatih bey az önce servis geldi kendi uydu cihazı getirmiş onla kontrol etti sorunu saptadı ses gidip geliyor sonra fabrikaya aradılar ana kartı değiştirelim dediler bende kabul etmedim yeni cihazın neden ana kartını değiştirim dedim onlarda değişim için kayıt açtılar sizce ne yapmalıyım tamamen iade edebilirmiyim bu hakkım varmı kaç gün geçerli bu bu ayın 11 de ciazı almıştım size özelden ulaşma imkanım varmı
Bu arada mesajı okudum Vestel TV yi iade ettim Philips aldım yazmışsınız problem yeni TV de mi ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam yeni TV gönderirseler aynı sorun olursa iade ederim hocam siz de iade ettiniz mi
Servis öğlen gelecek süreç öğlen başlıyor bakalım ne olacak hepsi burada ürünün servis raporu şartıyla arkasında olduğunu söyledi TV daha 4 günlük değişimden yanayım ben yıllardır bir Vestel alışkanlığı var bende güzel ürünlerini güzel TV leri kullandım genelde ama son yıllarda aksaklıklar var umarım düzelir bu Çinli paneller de şikayet artıyor ister istemez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt