VATAN Bilgisayar Önünde LG TV Kıran Adam

Aragorn Çevrimdışı

Aragorn 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,892
47
Adem Helvacı Ado hocam tam da son paragrafta yazdığın şeyi istiyorum, benim hiçbir aşamasına müdahale edemediğim bir elektrik işi için neden ben uğraşıyorum, bak sana bir örnek vereyim belki 10 yıl oldu çok araştırdım sonunda babamın evi için 24000 btu luk belki bilirsin bej renkli bir vestel klima aldım, servis takmaya geldi, bizim prizler ile ilgili hiç kontrol falan yapmadan direk bağladı, bir anda tak bir ses klimaya elektrik akışı kesildi baktılar ettiler, dediler size gelen elektrik 240 v bu makine 220 de çalışıyor o yüzden oldu siz dedi bunu elektirkçiye yaptırın biz de kontrol etmediğimiz için mm kapsamında tamir edelim dediler, dedim orada dur ben ürünü teslim almadım hiç kullanmadım, binaya gelen elektrik voltajını bilmem gerekmiyor çünkü yetkin değilim o konuda alın bunu yenisini getirin dedim baktım mırın kırın ediyor açtım Mh ye telefonu sakince anlattım dedim arkadaşlar da yanımda lütfen değişimi sağlayın dedim sağolsunlar gerekli işlem yapıldı biz de elektrikçi getirdik voltaj düzenlendi sıfır iç ünite takıldı 10 yıldır şahane çalışıyor demem o ki elektrik arızalarında servis direk son kullanıcıya yıkınca konuyu mağduriyet çok oluyor buna bir düzenleme şart diye düşünüyorum saygı ve sevgiler...
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado hocam tam da son paragrafta yazdığın şeyi istiyorum, benim hiçbir aşamasına müdahale edemediğim bir elektrik işi için neden ben uğraşıyorum, bak sana bir örnek vereyim belki 10 yıl oldu çok araştırdım sonunda babamın evi için 24000 btu luk belki bilirsin bej renkli bir vestel klima aldım, servis takmaya geldi, bizim prizler ile ilgili hiç kontrol falan yapmadan direk bağladı, bir anda tak bir ses klimaya elektrik akışı kesildi baktılar ettiler, dediler size gelen elektrik 240 v bu makine 220 de çalışıyor o yüzden oldu siz dedi bunu elektirkçiye yaptırın biz de kontrol etmediğimiz için mm kapsamında tamir edelim dediler, dedim orada dur ben ürünü teslim almadım hiç kullanmadım, binaya gelen elektrik voltajını bilmem gerekmiyor çünkü yetkin değilim o konuda alın bunu yenisini getirin dedim baktım mırın kırın ediyor açtım Mh ye telefonu sakince anlattım dedim arkadaşlar da yanımda lütfen değişimi sağlayın dedim sağolsunlar gerekli işlem yapıldı biz de elektrikçi getirdik voltaj düzenlendi sıfır iç ünite takıldı 10 yıldır şahane çalışıyor demem o ki elektrik arızalarında servis direk son kullanıcıya yıkınca konuyu mağduriyet çok oluyor buna bir düzenleme şart diye düşünüyorum saygı ve sevgiler...

Haklısın azizim, her zaman her şey mükemmel olmuyor maalesef.

O zaman en kısa zamanda düzenleme umut etmekten başka yapacak bir şey görünmüyor bu koşullarda.

Saygı bizden kardeşim :ok
 
Geri
Üst Alt