Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 52
İtham ettiğiniz vida sök takçılar yetkili servislere has bir durum değil bunu siz de biliyorsunuz.Özel servisten kaçın derken neyi kasıt ediyorsunuz aç kalıp ölelim mi kimse Vestel Arçelik olamıyor yada
Diğer firmalar gibi ustalık belgesi olması usta olduğu anlamına gelmez yetkili servis gibi 4 vida sök takçı çok yetkili servis biliyorum
Denetleme mekanizmasının olmadığı, Vergi dairesine kıytırık bir açılış yaptırmanın en azından algı yönetiminde ''usta'' olmak için yeterli olduğu Ülkemizde özel servislerin oluşturduğu tüketici mağduriyetlerine dair onbinlerce ''bilinen'' dosya olduğu ortamda ''bilinmeyenleri bir de siz düşünün'' demek gerekiyor.
Özel servislerin özel servislerden dert yandığı günümüzde bu denetimsizliğin oluşturduğu boşluk yüzünden mağdur olan tüketicilerin hakkı ne olacak diye kimse sormuyor ama ''Açlıktan Özellim mi?'' diye sorulabiliyor.
Elbette kimse açlıktan ölmesin ancak, eli tornavida tutan herkes de usta olmayıversin bi zahmet.
Özel servislerde KASAP GİBİ biçildikten sonra dikiş tutmadığı için yetkili servislere giden ürünlerin ne hale getirildiğinin görüntülerini bu forumda yayınladık.
Şu videoyu çektiğimde bir özel servis olan BEN, yine başka bir özel servisten gelen bu televizyonu gördüğümde içim acıdı. Siz bunu normal mi karşılıyorsunuz mesela?
Cep telefonu deseniz durum içler acısı, bilişim ürünlerinin yetkili servisleri özellikle ekran kartı ürün gruplarında çok ciddi KASITLI suiistimal içerisindeler.
Tabi bu yazdıklarımızdan özel servisler kaka, yetkili servisler sütten çıkmış ak kaşık gibi bir sonuç çıarılmasın zira yetkili servislerin yönetmelikte geçen 'Müteselsil sorumluluğu yoktur'' hükmünün yasadan kaldırılması için Ticaret Bakanlığına ve TBMM Dilekçe komisyonuna gerekçelerini de belirtip yazı yazdık dernek olarak.
Buna paralel yetkili servislerin yediği naneleri de ele aldık içeriklerimizde.
Peki madem iki grupta da bu art niyetli davranışlar var, o halde neden ''Özel servis ise dinlenmeden kaç'' diyorum? Çünkü yetkili servislerde karşınızda en azından bir muhatap var.
Özel servislerde bugüne kadar baktığım şikayet dosyalarında ne yazık ki mevcut işletmenin bulunduğu adres ile sistemde kayıtlı resmi adresleri dahi birbirini tutmadığı için oluşan bir tüketici mağduriyetinde tebligat gönderecek bir yasal adres dahi bulamıyor veya siz adrese tebligat yollasanız dahi posta idaresi adreste bu şahsı (İşletmeyi) bulamadığı için tüketici dosyası askıda kalıyor.
Ben bu sektörde hem yetkili hem de özel servis tarafında çooook uzun yıllar bulundum. Sistemin içerisindeyken de düşüncelerim bu şekildeydi, Ticaretten elimi çektiğim şu günlerde de yine düşüncelerim aynı.
Toplumda ticfari ahlak yapısı çökmüş durumda artık onu tartışmaya dahi gerek görmüyorum da, bari Demoklesin kılıcı bu tip işletmelerin tepesinde olsun istiyorum durum bundan ibaret.