Varlıkları da Yoklukları da dert olan YETKİLİ SERVİSLER

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Selamlar Arkadaşlar;

Yazacak olsam sayfalar dolusu yazarım zira malumunuz bu konuda henüz yayınlanmamış da olsa bir kitabım da var :kiskis

Ancak sayfalar dolusu tek taraflı yazı yazmak yerine, ufak yazılar yazıp sizlerle karşılıklı sohbet içeriğinde Yetkili Servis dünyasında işlerin nasıl ilerlediğini, arka planda neler döndüğünü, Bir çok konuda NEFRETİMİZİ kazanan bu yetkili servis çalışanları veya sahiplerinin aslında bu tutumlarının gerçek sebebinin ne olduğunu anlayabilmenizi sağlamayı isterim.

Yine bir çoğunuzun bildiği üzere ESKİ bir VESTEL Yetkili Servisiyim, Halen bir çok marka ile resmi bağlantım devam etmektedir, Yönetim kadrosunda sevmeyenim çoktur zira doğruları söylemekten de, Hata yapan üstün dahi olsa rapor etmekten de çekinmem.

Bu karakterim nedeni ile 2015 de VESTEL den istifamı verdiğimi bazılarını bilirler.

Ben hiç bir zaman Müdür yalakası olmadım Allahıma şükür, Kimseye boyun eğmedim eğmem de bu satten sonra.

Bu nedenle bu başlık altında yazdıklarımın DOĞRULUĞU konusunda hiç şüpheniz olmasın.

Elbette burada amacımız bir NEFRET platformu oluşturmak değil. Benim amacım, ben nasıl yazabiliyorsam diğer servis arkadaşlarım da, Diğer markaların temsilcileri de gönül rahatlığı ile gelip burada yazabilsinler. Bu bölümün oluşturulmasının en önemli sebebi bu dur.

Gerçek kimliklerini açıklamak istemeyebilirler bunu saygı ile karşılarım ancak hayali servislikler ile burada marka veya kurumlara kin kusulmasına izin vermeyeceğimi de belirtmek isterim.

Bu vesile ile Yeni bölümümüz ve İlk konusu hayırlı olsun :ok
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
21,009
Ülkemizde mağdur olmamak için birçok konuda bilgi sahibi olmak gerekiyor maalesef.
Servis kazık atmasa bile, yapamadığı arızalar oluyor. (Bu sözüm daha çok özel servisler için.)
Olan müşterinin cebine oluyor.
Denetim ve eğitim iyi olduktan sonra bu sorun da çözülür mutlaka.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ülkemizde mağdur olmamak için birçok konuda bilgi sahibi olmak gerekiyor maalesef.
Servis kazık atmasa bile, yapamadığı arızalar oluyor. (Bu sözüm daha çok özel servisler için.)
Olan müşterinin cebine oluyor.
Denetim ve eğitim iyi olduktan sonra bu sorun da çözülür mutlaka.

Umutcum özel servisler apayrı bir dünya. Denetim yok, Kontrol yok, eğitim yok, Teknoloji yatırımı yok, halen karadüzen bir havya bir multimetre ve bol çene ile bir ton alicengiz dönüyor işlerin içinde.

Yetkili servislerde en azından eğitim, denetim, kontrol mekanizması işliyor. Teknoloji yatırımını servis yapmıyorsa kurum zorla yaptırıyor, Eğitime personel göndermiyorsa yol biletini kendisi alıp kargoyla yollayıp servisin hakedişinden kesiyor tüm masrafları gerekirse.

Allah var bu konuda ülkeizdeki sayılı bir kaç markanın hakkkını yiyemem.

Ama özel servis dedin mi ''dinlenmeden kaçın'' diyorum.

Bu düşüncelerime itiraz eden özel servis kardeşlerim var ise buyursun gelsin karşılıklı tartışalım ne demek istediğim daha rahat anlaşılır :ok
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
21,009
Umutcum özel servisler apayrı bir dünya. Denetim yok, Kontrol yok, eğitim yok, Teknoloji yatırımı yok, halen karadüzen bir havya bir multimetre ve bol çene ile bir ton alicengiz dönüyor işlerin içinde.

Yetkili servislerde en azından eğitim, denetim, kontrol mekanizması işliyor. Teknoloji yatırımını servis yapmıyorsa kurum zorla yaptırıyor, Eğitime personel göndermiyorsa yol biletini kendisi alıp kargoyla yollayıp servisin hakedişinden kesiyor tüm masrafları gerekirse.

Allah var bu konuda ülkeizdeki sayılı bir kaç markanın hakkkını yiyemem.

Ama özel servis dedin mi ''dinlenmeden kaçın'' diyorum.

Bu düşüncelerime itiraz eden özel servis kardeşlerim var ise buyursun gelsin karşılıklı tartışalım ne demek istediğim daha rahat anlaşılır :ok

Özel servis zaten işleten şahsın tutumuna bağlı. Ülkemizde de bolca var.
Yetkili servislerle yaşanan rezaletleri okuyunca da şaşırıyorum açıkçası. Kim bu servise nasıl yetki vermiş diye.
Teknik iş apayrı bir dünya. Özellikle internette her kafadan bir ses çıkıyor.
Kendimi 30-40 tane sekmenin içinde bilgi ayıklamakla buluyorum birşeye bakarken bazen. :kiskis
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Özel servis zaten işleten şahsın tutumuna bağlı. Ülkemizde de bolca var.
Yetkili servislerle yaşanan rezaletleri okuyunca da şaşırıyorum açıkçası. Kim bu servise nasıl yetki vermiş diye.
Teknik iş apayrı bir dünya. Özellikle internette her kafadan bir ses çıkıyor.
Kendimi 30-40 tane sekmenin içinde bilgi ayıklamakla buluyorum birşeye bakarken bazen. :kiskis

İşte o rezaletlerin sebeplerini ortaya çıkartacağız burada :kas

çoooksonraaaaaa :dinle

o azsonramıydı yoksa :alala



:kop
 
G Çevrimdışı

gilamaniac

Yeni Üye
22 May 2018
16
44
Adem Helvacı Ado Bey vestel telefonlarının hepsi vestel garantilidir değil mi ?
Diğerler gibi distrübitör garantili olan yoktur
 
yolgezer Çevrimdışı

yolgezer

Aktif Üye
2 Haz 2019
398
Umutcum özel servisler apayrı bir dünya. Denetim yok, Kontrol yok, eğitim yok, Teknoloji yatırımı yok, halen karadüzen bir havya bir multimetre ve bol çene ile bir ton alicengiz dönüyor işlerin içinde.

Yetkili servislerde en azından eğitim, denetim, kontrol mekanizması işliyor. Teknoloji yatırımını servis yapmıyorsa kurum zorla yaptırıyor, Eğitime personel göndermiyorsa yol biletini kendisi alıp kargoyla yollayıp servisin hakedişinden kesiyor tüm masrafları gerekirse.

Allah var bu konuda ülkeizdeki sayılı bir kaç markanın hakkkını yiyemem.

Ama özel servis dedin mi ''dinlenmeden kaçın'' diyorum.

Bu düşüncelerime itiraz eden özel servis kardeşlerim var ise buyursun gelsin karşılıklı tartışalım ne demek istediğim daha rahat anlaşılır :ok
ado ben seni hep dh deki adem güdük sanıyorum. eğer o isen yaktım çıranı :)
özel servisler bazen yetkili servislerden daha iyi çözüm sunuyor. misal vatan computer in servisi geçen aylarda elemanın birinin kasaındaki 1050 tiyi söküp yerine 1050 çakıp göndermişler. ve alırken bakaydın demişler :)
yetkili asus servisinin ise laptopa yaptığını ben anlatamam bile size. hdd kasa ve klavyeyi şaştırmışlar.
biz ise yetkili servislerin aldığı mebla ların yarısına iş yapıp gene iş beğendiremiyebiliyoruz.
 
TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,455
50
hayırlı aksamlar ISTANBUL kartaldakı bır yetkılı servısle sıkıntı yasıyorum saun bılgısayar monıtorumle ılgı goruntu gıdıp gelmesı ıle ılgılı cıhazımı gonderdım bnun ekranı kırılmıs dıye donus yatılar 2 monıtor parası ıstedıler monıtor kırık degıldı dıyorum o zaman yolda kırılmıstır dıyor yanı yalan oldu benım monıtor aldıgım tarıh 03,01,2022
Alttaki linkte konu açabilisiniz
 
M Çevrimdışı

Misafir

Aktif Üye
10 May 2021
85
42
Umutcum özel servisler apayrı bir dünya. Denetim yok, Kontrol yok, eğitim yok, Teknoloji yatırımı yok, halen karadüzen bir havya bir multimetre ve bol çene ile bir ton alicengiz dönüyor işlerin içinde.

Yetkili servislerde en azından eğitim, denetim, kontrol mekanizması işliyor. Teknoloji yatırımını servis yapmıyorsa kurum zorla yaptırıyor, Eğitime personel göndermiyorsa yol biletini kendisi alıp kargoyla yollayıp servisin hakedişinden kesiyor tüm masrafları gerekirse.

Allah var bu konuda ülkeizdeki sayılı bir kaç markanın hakkkını yiyemem.

Ama özel servis dedin mi ''dinlenmeden kaçın'' diyorum.

Bu düşüncelerime itiraz eden özel servis kardeşlerim var ise buyursun gelsin karşılıklı tartışalım ne demek istediğim daha rahat anlaşılır :ok
Özel servisten kaçın derken neyi kasıt ediyorsunuz aç kalıp ölelim mi kimse Vestel Arçelik olamıyor yada
Diğer firmalar gibi ustalık belgesi olması usta olduğu anlamına gelmez yetkili servis gibi 4 vida sök takçı çok yetkili servis biliyorum
 
Geri
Üst Alt