• Merhaba Ziyaretçi, (Arıza,Tavsiye,Yazılım) ilgili talepler için Bize Ulaşın panelini kullanmamanız rica olunur.

Varlıkları da Yoklukları da dert olan YETKİLİ SERVİSLER

Ado

Adem Helvacı
Yönetici
Admin
17 Şub 2017
12,057
113
46
Selamlar Arkadaşlar;

Yazacak olsam sayfalar dolusu yazarım zira malumunuz bu konuda henüz yayınlanmamış da olsa bir kitabım da var :kiskis

Ancak sayfalar dolusu tek taraflı yazı yazmak yerine, ufak yazılar yazıp sizlerle karşılıklı sohbet içeriğinde Yetkili Servis dünyasında işlerin nasıl ilerlediğini, arka planda neler döndüğünü, Bir çok konuda NEFRETİMİZİ kazanan bu yetkili servis çalışanları veya sahiplerinin aslında bu tutumlarının gerçek sebebinin ne olduğunu anlayabilmenizi sağlamayı isterim.

Yine bir çoğunuzun bildiği üzere ESKİ bir VESTEL Yetkili Servisiyim, Halen bir çok marka ile resmi bağlantım devam etmektedir, Yönetim kadrosunda sevmeyenim çoktur zira doğruları söylemekten de, Hata yapan üstün dahi olsa rapor etmekten de çekinmem.

Bu karakterim nedeni ile 2015 de VESTEL den istifamı verdiğimi bazılarını bilirler.

Ben hiç bir zaman Müdür yalakası olmadım Allahıma şükür, Kimseye boyun eğmedim eğmem de bu satten sonra.

Bu nedenle bu başlık altında yazdıklarımın DOĞRULUĞU konusunda hiç şüpheniz olmasın.

Elbette burada amacımız bir NEFRET platformu oluşturmak değil. Benim amacım, ben nasıl yazabiliyorsam diğer servis arkadaşlarım da, Diğer markaların temsilcileri de gönül rahatlığı ile gelip burada yazabilsinler. Bu bölümün oluşturulmasının en önemli sebebi bu dur.

Gerçek kimliklerini açıklamak istemeyebilirler bunu saygı ile karşılarım ancak hayali servislikler ile burada marka veya kurumlara kin kusulmasına izin vermeyeceğimi de belirtmek isterim.

Bu vesile ile Yeni bölümümüz ve İlk konusu hayırlı olsun :ok
 

BlackSea

Süper Moderatör
Yönetici
Süper Moderatör
3 Eki 2017
1,587
113
27
hayırlı olsun hocam. güzel konu güzel yazı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ado

Umut Barış

Sadece Forum
Yönetici
Süper Moderatör
23 Kas 2017
4,752
113
Ülkemizde mağdur olmamak için birçok konuda bilgi sahibi olmak gerekiyor maalesef.
Servis kazık atmasa bile, yapamadığı arızalar oluyor. (Bu sözüm daha çok özel servisler için.)
Olan müşterinin cebine oluyor.
Denetim ve eğitim iyi olduktan sonra bu sorun da çözülür mutlaka.
 

Ado

Adem Helvacı
Yönetici
Admin
17 Şub 2017
12,057
113
46
Ülkemizde mağdur olmamak için birçok konuda bilgi sahibi olmak gerekiyor maalesef.
Servis kazık atmasa bile, yapamadığı arızalar oluyor. (Bu sözüm daha çok özel servisler için.)
Olan müşterinin cebine oluyor.
Denetim ve eğitim iyi olduktan sonra bu sorun da çözülür mutlaka.
Umutcum özel servisler apayrı bir dünya. Denetim yok, Kontrol yok, eğitim yok, Teknoloji yatırımı yok, halen karadüzen bir havya bir multimetre ve bol çene ile bir ton alicengiz dönüyor işlerin içinde.

Yetkili servislerde en azından eğitim, denetim, kontrol mekanizması işliyor. Teknoloji yatırımını servis yapmıyorsa kurum zorla yaptırıyor, Eğitime personel göndermiyorsa yol biletini kendisi alıp kargoyla yollayıp servisin hakedişinden kesiyor tüm masrafları gerekirse.

Allah var bu konuda ülkeizdeki sayılı bir kaç markanın hakkkını yiyemem.

Ama özel servis dedin mi ''dinlenmeden kaçın'' diyorum.

Bu düşüncelerime itiraz eden özel servis kardeşlerim var ise buyursun gelsin karşılıklı tartışalım ne demek istediğim daha rahat anlaşılır :ok
 

Umut Barış

Sadece Forum
Yönetici
Süper Moderatör
23 Kas 2017
4,752
113
Umutcum özel servisler apayrı bir dünya. Denetim yok, Kontrol yok, eğitim yok, Teknoloji yatırımı yok, halen karadüzen bir havya bir multimetre ve bol çene ile bir ton alicengiz dönüyor işlerin içinde.

Yetkili servislerde en azından eğitim, denetim, kontrol mekanizması işliyor. Teknoloji yatırımını servis yapmıyorsa kurum zorla yaptırıyor, Eğitime personel göndermiyorsa yol biletini kendisi alıp kargoyla yollayıp servisin hakedişinden kesiyor tüm masrafları gerekirse.

Allah var bu konuda ülkeizdeki sayılı bir kaç markanın hakkkını yiyemem.

Ama özel servis dedin mi ''dinlenmeden kaçın'' diyorum.

Bu düşüncelerime itiraz eden özel servis kardeşlerim var ise buyursun gelsin karşılıklı tartışalım ne demek istediğim daha rahat anlaşılır :ok
Özel servis zaten işleten şahsın tutumuna bağlı. Ülkemizde de bolca var.
Yetkili servislerle yaşanan rezaletleri okuyunca da şaşırıyorum açıkçası. Kim bu servise nasıl yetki vermiş diye.
Teknik iş apayrı bir dünya. Özellikle internette her kafadan bir ses çıkıyor.
Kendimi 30-40 tane sekmenin içinde bilgi ayıklamakla buluyorum birşeye bakarken bazen. :kiskis
 

Ado

Adem Helvacı
Yönetici
Admin
17 Şub 2017
12,057
113
46
Özel servis zaten işleten şahsın tutumuna bağlı. Ülkemizde de bolca var.
Yetkili servislerle yaşanan rezaletleri okuyunca da şaşırıyorum açıkçası. Kim bu servise nasıl yetki vermiş diye.
Teknik iş apayrı bir dünya. Özellikle internette her kafadan bir ses çıkıyor.
Kendimi 30-40 tane sekmenin içinde bilgi ayıklamakla buluyorum birşeye bakarken bazen. :kiskis
İşte o rezaletlerin sebeplerini ortaya çıkartacağız burada :kas

çoooksonraaaaaa :dinle

o azsonramıydı yoksa :alala



:kop
 

gilamaniac

Aktif Üye
22 May 2018
15
3
38
Ado @Ado Bey vestel telefonlarının hepsi vestel garantilidir değil mi ?
Diğerler gibi distrübitör garantili olan yoktur
 
Üst Alt