Öncelikle gidebildiğiniz kadar firmayla çözüm odaklı gidin baktınız umursamıyorlar o zaman THH kartını açarız.
01.12.2023 Cuma
Ürün geldi kurulum için müşteri hizmetleri ile ilk arama gerçekleşti.
09.12.2023 Cumartesi
Montaj için geldiler kurulum yapıldı detaylı kontrol sonucu olumsuz bir durum görülmedi.
29.12.2023 Cuma
Panel içinde sinek görülmesi üzere müşteri hizmetleri arandı arıza kaydı açıldı.
02.01.2024 Salı
Servis randevu tarihi belirlemek için aradı. 06.01 tarihine randevu kaydı oluşturuldu.
05.01.2024 Cuma
Randevu tarihini değiştirmek için müşteri hizmetlerini aradım. Onlar servisle görüşmem gerektiğini söylediler.
05.01.2024 Cuma
Servis arandı. Randevu tarihi değiştirildi. 13.01.2024 tarihine randevu güncellendi.
13.01.2024 Cumartesi saat 11:22de Servisin gelip gelmeyeceğini öğrenmek için servis arandı. Geleceklerini ve gelince TV yi alıp gideceklerini ve bu işlemin ücretli olduğunu belirttiler. Bu konu hakkında merkez ile görüşeceğimi belirtip aramayı sonlandırdım.
13.01.2024 Cumartesi saat 11:24de servis gelmeden önce ücret konusu ortaya çıkınca müşteri hizmetlerini geri aradım. Ücret konusu konuşuldu servis gelene kadar geri dönüş yapacaklarını belirttiler.
13.01.2024 Cumartesi saat 16:37de Servis geleceklerinin bilgisini vermek için aradı ve yarım saat sonra geldiler. Merkezden hâlen dönüş yok.
Geldiler baktılar sinek var. 1300tl +KDV ve + panel kırılma riski belirtildi. Bende kendilerini kibarca kapıya kadar uğurladım.
Salı 16.01.2024 merkezden dönüş gelmeyince müşteri hizmetlerini aradım. Servis onayı beklemede olduğu için önce niye beklemede olduğunu öğrenmesi gerektiğini, akabinde 13.01.2024 tarihinde ki görüşme ile ilgili mail ve ortak iletişim gruplarında her hangi bir yazışma olmadığı iletti. Konu ile alakalı mail düzenleyip ve yine konu ile alakalı yetkili kişiler ile görüşme sağlayacağını belirtip beklemede kalmaya devam edeceğiz.
23.01.2024 Salı merkezden dönüş gelmeyince müşteri hizmetlerini aradım. Görüştüğüm kişi bir süre hatta bekletip bölge müdürüne ulaşmaya çalıştığını belirtti, konu ile alakalı bana hak verdi ama sonuç yine beklemeye devam. Mail düzenleme yetkiliden dönüş bekleme vs vs.
31.01.2024 Çarşamba dönüş gelmeyince müşteri hizmetlerini aradım. Yine maile dönüş olmamış. Mail tekrarlandı yetkiliden dönüş bekleme süreci yine başladı. Mail veya farklı dönüş gelirse bana kendisinin dönüş yapacağını söyledi. Yapmazsa ismi ile aranma isteği oluşturmamı ve kendisinin dönüş yapacağını belirtti.
06.02.2024 Salı tekrar aradım son görüştüğüm kişinin beni aramasını istedim (sürekli farklı kişiler ile konuşmaktan ve aynı şeyleri anlatmaktan sıkıldığım için artık hep aynı kişi ile görüşme yapmak istedim)
10.02.2024 Cumartesi saat 11:55de dönüş gelmeyince tekrar aradım yine son görüştüğüm kişinin beni aramasını istedim
10.02.2024 Cumartesi saat 12:01de son görüştüğüm kişi aradı. Mail vs herhangi bir cevap gelmediğini hafta sonu olduğu için pazartesi gerekli kişiler ile görüşme sağlayıp benim aranmamı ileteceğini belirtti ve ayrı zamanda yine maili tekrarladık. Pazartesi tekrar görüşeceğiz kendisi ile.
Öncelikle gidebildiğiniz kadar firmayla çözüm odaklı gidin baktınız umursamıyorlar o zaman THH kartını açarız.
Üstad detaylı tarih bilgi vs herşeyi yazdım. Olabildiğince alttan alıp iyi niyetle çözmeye çalıştım. Tabi bu konuşmalarda ürünün üretim hatası olduğunu vs vs belirttim. Hiç bir şekilde müşteri hizmetleri dışında kimseyle görüşme sağlayamadım. Hiç bir yetkili tenezzül edip de bi arama yapamadı. Veya maillere vs dönüş yapmadı. Thh yolu gözüküyor sence ne kadar daha arama yapayım pazartesi son görüşme olsun mu?