Trendyol ve THH

heamvivma Çevrimdışı

heamvivma 

Aktif Üye
21 May 2020
420
33
3 ay önce Trendyol'dan birkaç oyuncak sipariş geçmiştim. Aldığım ürünler kargoya verilmiş ardından bana ulaşmadan kagrodayken iade edilmiş ve tarafıma ürünler teslim edilmemişti. Müşteri temsilcisi fiyatta hata olduğundan dolayı böyle bir şey yaşadığımı belirtmişti.

Sözün özü; bu nedenlerden dolayı Trendyol'u Tüketici Hakem Heyetine şikayet ettim, heyet beni haklı buldu. Bununla alakalı tarafıma tebliğat geldi. Şu aşamadan sonra nasıl bir yol izlemem gerekiyor ? Tarafıma tebliğat geleli 1 ay oldu. Ama Trendyol'dan vs arayan soran olmadı.

Not: Satıcı, Trendyolun kendisiydi.
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
412
//rez

buna benzer n11 ile sorun yaşıyorum tüketici hakem heyetine başvurdum ne kadar sürdü thh nin dönüşü?
 
heamvivma Çevrimdışı

heamvivma 

Aktif Üye
21 May 2020
420
33
//rez

buna benzer n11 ile sorun yaşıyorum tüketici hakem heyetine başvurdum ne kadar sürdü thh nin dönüşü?

resim_2023-08-29_164211532.png
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Trendyol' un kurumsal iletişim e-posta adresine tebligatla ilgili gereken işlemleri yapılacağına dair bir e-posta gönderin. Gereken işlemlere ilişkin bir profesyonel hukukçudan yardım almanız daha sağlıklı olur. Özetle belirtmem gerekirse bundan sonraki süreç kararın icrasına yönelik icra mahkemesi başvurusu olacak. Benim dikkatimi çeken kısım bir ay hiçbir aksiyon almadan niçin beklediniz? Hak düşürücü süreleri bu konuda tam olarak hatırlayamıyorum ama umarım söz konusu süreye ilişkin bir hak kaybı yaşamazsınız.
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
412
Trendyol' un kurumsal iletişim e-posta adresine tebligatla ilgili gereken işlemleri yapılacağına dair bir e-posta gönderin. Gereken işlemlere ilişkin bir profesyonel hukukçudan yardım almanız daha sağlıklı olur. Özetle belirtmem gerekirse bundan sonraki süreç kararın icrasına yönelik icra mahkemesi başvurusu olacak. Benim dikkatimi çeken kısım bir ay hiçbir aksiyon almadan niçin beklediniz? Hak düşürücü süreleri bu konuda tam olarak hatırlayamıyorum ama umarım söz konusu süreye ilişkin bir hak kaybı yaşamazsınız.
bu eticaret artık çok sorunlu olmaya başlamış en iyisi amazon.


Benim başvurum "23.8.2023 23:26:02 Başvuru Tamamlandı" yazısı bekliyor.

tebligat basılı olarak adresinize mi geldi.
 
Son düzenleme:
M Çevrimdışı

Merlot 

Aktif Üye
26 Ara 2018
264
50
Benzer durumu ben de yaşadım aldığım ürünü kayboldu diye göndermeyip iptal ettiler fakat asıl sebep tahminim fiyat artığı için göndermediler , thh başvurmayı düşündüm ama takip etmeye gözüm yemedi, artık satıcının trendyol olan ürünlerden uzak duruyorum
Başıma geldikten sonra forumlarda şikayetlere bakıyorum da diğer alışveriş platformlarda genelde misafir satıcılarda çok sorun çıkıyor fakat trendyolda ise kendi sattığı siparişlerde çıkıyor, bu galiba az iş gücüyle çok iş yapmaya çalışmaktan oluyor
 
heamvivma Çevrimdışı

heamvivma 

Aktif Üye
21 May 2020
420
33
Trendyol M.H güzelce durumu anlatan ve THH sonucunuda eklerek mail atın.
7 gün içinde problemin çözümü için gerekli adımlar atmadıkları taktirde ICRA işlemini başlayacağınızı ekleyin.

sonra oturup izleyin.
Trendyol'un mail adresini bulamadığımdan dolayı müşteri hizmetlerine bağlandım. Müşteri hizmetleri bana, ellerinde stok olmadığından dolayı ürünleri gönderemedik şeklinde karar almışlar. Ama ürünlerin hepsi şuan stokta. Yani düpedüz trendyol yalan söylüyor, Bu aşamada ben ne yapabilirim acaba ?


resim_2023-08-31_102041563.png
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Trendyol'un mail adresini bulamadığımdan dolayı müşteri hizmetlerine bağlandım. Müşteri hizmetleri bana, ellerinde stok olmadığından dolayı ürünleri gönderemedik şeklinde karar almışlar. Ama ürünlerin hepsi şuan stokta. Yani düpedüz trendyol yalan söylüyor, Bu aşamada ben ne yapabilirim acaba ?


resim_2023-08-31_102041563.png
Trendyol KEP (Kayıtlı Elektronik Posta, Tebligat) adresi;


destek@trendyol.com

Buralarda bulunan iletişim adreslerine gerekli e-posta gönderimini yapabilirsiniz.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Bu kadar kurumsallıktan uzak bir firma görmedim sanırım.
resim_2023-08-31_133409738.png
Normal koşullarda tüm alışverişlere maliye mevzuatı gereği fatura kesme zorunluluğu bulunan bir işletmenin (E-Fatura ya da E-Arşiv Fatura) görüşme esnasında "Fatura kesme zorunluluğu ve işlemi yalnızca Kurumsal Fatura seçeneğimizde mevcuttur." diyebilmesi ve bunun hiçbir şekilde denetlenmemesi ne kadar mümkünse, bu durumda o kadar mümkün oluyor ne yazık ki. 😱
 
heamvivma Çevrimdışı

heamvivma 

Aktif Üye
21 May 2020
420
33
Başkalarına yol göstermesi açısından süreci özetleyeyim.

7 Eylül tarihinde trendyol'u telefonla aradım. Durumu belirttim. Onlarda beni Trendyol sitesi üzerinden canlı desteğe yönlendirdiler, oraya yazdımyazdım. THH kararlarını oradan kendilerine gönderdim. Onlarda ilgileneceğini söyleyip durumu kapattım.

Yaklaşık bir ay sonra THH kararlarını gönderdiğim alandan müşteri temsilcisine tekrar ulaştım. durumu anlattım. Kontrol ettiklerinden, ellerinde aynı ürünler olmadığından dolayı, ürünlerin tedarik edilemediği şeklinden bir not düşüldüğünü aktardı.
Bende kontrol ettiğimde ürünlerin halen satışta olduğunu müşterileri keriz yerine koymamaları gerektiğini uygun dille bildirdim. Süreç tekrardan başladı.

En son dün tekrar yazdım. Aynı müşteri temsilcisi yukarıda ki aynı cevabı verdi. Ürünler stokta olmadığından dolayı tarafınıza gönderilememekteymiş.
Kontrol ettim, yine ürünler stokta. Çok sert dille kendilerini uyarıp, ürünleri göndermezlerse icraya gideceğimi, icraya gidersem sonucunun mali külfetinin size daha fazla olacağını boşuna işi yokuşa sürmemeleri gerektiğini belirttim.

Son konuşmada telefonu kapattıktan 5 dakika sonra tarafıma mail geldi. Ürün linkleri gönderilmiş ve bu linklerden ürünleri satın alıp aradaki fiyat farkının, ben ürünleri aldıktan sonra tarafıma iade edileceği belirtilmişti.

Dün akşam ürünleri satın aldım ve ürünlerin iadesi de sabah tarafıma yapıldı.

Sanırım yıldırma politikasıyla süreci ne kadar sakızlaştırırsak belki de uğraşmaktan vazgeçer düşüncesindeler.
Sürecin bu şekilde sonlanmasına sevindim. Haklı olduğunuzu düşündüğünüz durumlarda lütfen hakkınızı arayın. Her ne kadar adalet sistemimiz çok sağlıklı çalışmasada bazen güzel şeyler olabiliyor.

resim_2023-12-08_150916327.png


resim_2023-12-08_150932472.png
 
Geri
Üst Alt