merhaba ben trendyoldan oto anfısı aldım urun elıme ulaştı pakedı açtım anfının daha once montajı yapılmış ve vida izlerı oldugunu gordum kenar kısmında yamukluk oldugunu ve anfının daha önce açılmadıgına dair olan etıketı açılmış yanı ıkıye ayrılmış olarak tespıt ettım butun bunların resımlerını çektım ve ertesı gun urunu kargoya gerı verdım ve bekleme başladım urun satıcının elıne ulaşmış ve satıcıdan bana boyle bır yazı gelmış ve iadem rededılmış şuan urunu bana tekrar gerı gondermış yazıyı paylaşıyorum
#siparişine ait ürünün kontrol edilmiştir. Bu ürün ile ilgili herhangi bir sorun varsa öncelikli olarak yetkili teknik servis desteği alınması gerekmektedir. Bu yüzden iade işlemini gerçekleştiremediğimizi ve ürünü sana geri göndereceğimizi bildirmek isteriz.
bende trendyol musterı hızmetlerını aradım ve durumu anlattıgımda bana uzaktan satış sozlesmesı geregı elektronık urunlerın pakedı açılmış sa eger tekrar ıadesı mumkun olmadıgını urunu servıse gonderıp tutanak tutturmamı ıstedıler kendımı bır anda boyle bır kaosun ıcınde buldum benım ne yapmam gerek bılgılendırırsenız benı sevınırım
#siparişine ait ürünün kontrol edilmiştir. Bu ürün ile ilgili herhangi bir sorun varsa öncelikli olarak yetkili teknik servis desteği alınması gerekmektedir. Bu yüzden iade işlemini gerçekleştiremediğimizi ve ürünü sana geri göndereceğimizi bildirmek isteriz.
bende trendyol musterı hızmetlerını aradım ve durumu anlattıgımda bana uzaktan satış sozlesmesı geregı elektronık urunlerın pakedı açılmış sa eger tekrar ıadesı mumkun olmadıgını urunu servıse gonderıp tutanak tutturmamı ıstedıler kendımı bır anda boyle bır kaosun ıcınde buldum benım ne yapmam gerek bılgılendırırsenız benı sevınırım