Trendyol' dan sıfır diye satın aldım kullanılmış ürün geldi

C Çevrimdışı

cnlord

Yeni Üye
3 May 2020
16
34
merhaba ben trendyoldan oto anfısı aldım urun elıme ulaştı pakedı açtım anfının daha once montajı yapılmış ve vida izlerı oldugunu gordum kenar kısmında yamukluk oldugunu ve anfının daha önce açılmadıgına dair olan etıketı açılmış yanı ıkıye ayrılmış olarak tespıt ettım butun bunların resımlerını çektım ve ertesı gun urunu kargoya gerı verdım ve bekleme başladım urun satıcının elıne ulaşmış ve satıcıdan bana boyle bır yazı gelmış ve iadem rededılmış şuan urunu bana tekrar gerı gondermış yazıyı paylaşıyorum

#siparişine ait ürünün kontrol edilmiştir. Bu ürün ile ilgili herhangi bir sorun varsa öncelikli olarak yetkili teknik servis desteği alınması gerekmektedir. Bu yüzden iade işlemini gerçekleştiremediğimizi ve ürünü sana geri göndereceğimizi bildirmek isteriz.

bende trendyol musterı hızmetlerını aradım ve durumu anlattıgımda bana uzaktan satış sozlesmesı geregı elektronık urunlerın pakedı açılmış sa eger tekrar ıadesı mumkun olmadıgını urunu servıse gonderıp tutanak tutturmamı ıstedıler kendımı bır anda boyle bır kaosun ıcınde buldum benım ne yapmam gerek bılgılendırırsenız benı sevınırım
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
"Elektronik ürünün pakedi açılmamış sa"
Bu nedir ya don siparişi vermedik ki biz ? Hijyen ürünü değil bu,ne yani açmadan içindeki hasarı nasıl anlatacağım ?
Gözümde xr yok ne yazikki çıplak gözle açtık bunu...
1. Si senin internet alışverişi olduğu için gormenden almış oldun ve 14 günlük iade hskkin var. Onların satış sözleşmesi hiç mühim değil devletin kanunu var.
2. Si çok basit bir şekilde onlaine thh ye görseller ile başvuru yapabilirsiniz. Adem Helvacı YouTube kanalında videosu mevcut!
3. Önemli olan siz Trendyol u değil size ürün gönderen firmayı şikayet edin. Eksiksiz olsun vd adres vergi numarası, görüşmeleriniz vs.
4. Ürün her türlü iade olur ama 4 ama 6 ay
 
Aarslan Çevrimdışı

Aarslan 

Aktif Üye
26 Eyl 2018
220
33
İnternetten ürün alanların çok fazla uyanıklık kurnazlık hikâyelerini duydum ve dinledim aynısını satanlarda yapıyor bu iş maalesef toplumun büyük sorunu ve büyük ayıbıdır hiç ahlâkî değil yazık gerçekten geçmiş olsun
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
586
piyasada 250 245 240TL olan bir cihazı 210TL'ye buldum diye sevinip almıştım, baktım pilleri içinde takılı geldi. Videolarda da aynı piller jelatininde ve cihazın dışında gönderiliyordu. Şüphelendim ama inceledim cihazda sorun göremedim ben de üstelemek istemedim.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,610
İnternetten ürün alanların çok fazla uyanıklık kurnazlık hikâyelerini duydum ve dinledim aynısını satanlarda yapıyor bu iş maalesef toplumun büyük sorunu ve büyük ayıbıdır hiç ahlâkî değil yazık gerçekten geçmiş olsun
Sorun aracı olan pazaryeri sitelerinin yaptırım uygulamamasında bence.
Şu sorun servise gitmeden çözülebilir. Önü açık.
Servise gidin diyerek zaman kazanıyorlar sadece.
 
LQCKDQWN Çevrimdışı

LQCKDQWN 

Aktif Üye
13 May 2021
129
Öncelikle geçmiş olsun kardeşim.
A Adem Helvacı abimin gerek konu yorumları, gerek videolarından kendi adıma öğrenmiş olduğum bilinçlenmeyle.
Malı satın aldığın firma ve firma ile seni bağlayan aracı trendyola açık bie şekilde mail yada mesaj at ve bunların pdf şeklinde SS lerini al.
Durum böle böle 14 günlük yasal hakkımı kullanarak para iadesi yada malın 0 ile değişimini istiyorum.
Aksi takdirde T.H.H baş vurucam ve bu süreç tamamlanana kadar malı kullanmaya devam ediceğinizi belirtin.
Bu süreçde sizinde maddi ve manavi zarara uğrayacağınızı karşı tarafa beyan edin.
Ürün çalışıyorsa bu süreçde tepe tepe kullanın T.H.H kararı sonuca varınca zaten ya paranızı ya ürün değişimi olacaktır.
Bu yazışma ve herşeyin pdf şeklinde kayıt almayı unutmayın.
T.H.H ne dilekçede trendyol pazaryeri aracılığıyla x-y-z firmasından almış olduğum ürün diyerek dilekçe yazmanız daha doğru olucaktır.
O firmanın ticari vs ünvanını herşeyini not ediniz.
Açıklamamda eksik yada yanlışlar olabilir kusur bakmayınız.
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,052
Zamanında firma ( ünlü ) ile sorun yaşadım .
En sonunda firmanın ismini vererek kendime ben aptalım sizden ürün aldım .
Tüm internet medya , şikayet siteleri ve diğer tüm forumlarda yanınlayacağım ve avukatlarınıza danışın , kendime zararım var dedim .
Sorun çözümlendi tabiki müşteri kaybı .

Diğer bir firma ( iflas etmişti zamanının ünlü firması ) ile dedektif gibi iz sürdürerek . tüm bilğileri öğrendim .
Web sayfasının alan adını firma adına almamış ortaklarında biri kendi adına almış ,
Mesaj gönderdim .
Firma ortak , ana ortak şahıs firmadan ayrıldım benim ilişiğim kalmadı mesajı geldi .
Ben tekrar mesaj gönderdim tüm kayıtlar alındı alan adı web sayfası sizin üzerinize gözüyor diye mesaj gönderdim
Avukatım bu gün mesai saati bitiminde ürün bedel iadesi yapılmassa savcılığa suç duyurusu yapacaktır yazdım .
1 saat geçmeden param kredi kartına iadesi yapıldı .
2- 3 günde hesabınıza geçer deniyor istenirse hemen anında işlem oluyor ( belki de özel durum olduğunda bana 1 saat içinde hesabıma iade yapıldı .
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri