Toshiba 50" 50UA3D63DT TV sorunları

By_Trol Çevrimdışı

By_Trol 

Administrator
24 Ağu 2019
15,026
Merhaba,
Google Android Leanback Launcher uygulamasının kaldırılması, cihazın çalışmasını olumsuz etkiler mi? Bu konuda sayın fikoloji ve By_Trol tecrübelerinize dayanarak, yorumlarınızı veya önerilerinizi paylaşabilir misiniz? Saygılarımla...
Denemedim F fikoloji ustadan cevap bekleyiniz android tv kullanıyor. Ben android box kullanıyorum nebula launcher ile birlikte her ikiside aktif
 
G Çevrimdışı

gezegegen

Yeni Üye
1 Ara 2022
10
34
vmh@vestel.com.tr ve support.tr@toshiba-tv.com e-posta adreslerine televizyon modeli, seri numarası, yazılımın güncel olduğu bilgisini ve sorunu anlatarak e-posta göndermenizi öneririm.

Keşfettiğim bir diğer sorun şu:
Televizyonun yanında gelen kumandada hem infrared (kızılötesi) hem de Bluetooth bağlantı var. Kumandadaki mikrofonu kullanmak için Bluetooth ile eşleştirmek gerekiyor. Örneğin bir medyayı (video, ses) duraklattınız, aradan beş dakika geçti, kumandadaki Bluetooth verici enerji tüketimini azaltmak için beklemeye geçiyor. Play (oynat) tuşuna basınca kumanda hem Bluetooth'u yeniden aktif ederek komut gönderiyor, hem de infrared ile komut gönderiyor, bu nedenle ilk ve tek basışta önce medya oynuyor saniye geçmeden duraklıyor. Medyayı oynatmak için iki kez play tuşuna basmak gerekiyor. Ve müşteri hizmetleri bunun kaçınılmaz olduğunu söylüyor. :slap Her seferinde iki kez play tuşuna basmak istemediğim için Bluetooth eşleştirmeyi kaldırdım, kumandayı yalnızca infrared ile kullanıyorum.

Ayarlar
Uygulamalar
Özel uygulama erişimi
Enerji optimizasyonu
Menüsünden "Bluetooth" kapatıp dener misiniz.

Ne yazık ki işe yaramadı. Sanırım kumandanın içindeki Bluetooth kartın beklemeye geçmesinden kaynaklanıyor.
Bu sorun için beni arayan Vestel yetkilisi "bunun böyle olmasının doğal olduğunu" söylemişti.
Kumanda çöp.

Kumanda ile ilgili beklemediğim bir gelişme oldu. Vestel, yeni kumanda gönderdi ve sorunu çözmüşler. Yenisinde TOSHIBA logosu ve CT-8563 yazısı yok ancak geri kalan her şey aynı. Paketin üstünde "30111973 U/K 45160 BT BLACK ACTION S NOBRAND RoH" yazıyordu.
Bu sorunu yaşayanlar mutlaka Vestel'e ulaşsın, yeni kumanda istesin.

kumanda8fed7f54b9b3e6aa.jpg
 
Havana-NYX Çevrimdışı

Havana-NYX 

Yeni Üye
2 Ağu 2020
19
Kumanda ile ilgili beklemediğim bir gelişme oldu. Vestel, yeni kumanda gönderdi ve sorunu çözmüşler. Yenisinde TOSHIBA logosu ve CT-8563 yazısı yok ancak geri kalan her şey aynı. Paketin üstünde "30111973 U/K 45160 BT BLACK ACTION S NOBRAND RoH" yazıyordu.
Bu sorunu yaşayanlar mutlaka Vestel'e ulaşsın, yeni kumanda istesin.

kumanda8fed7f54b9b3e6aa.jpg
Bana yeni kumanda gönderin demedin sanırım 😀

Süreç hakkında bilgi verirsen sevinirim...
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Dosya formatları ile ilgili şu konudan yanıt alabilirsiniz;

 
Son düzenleme:
G Çevrimdışı

gezegegen

Yeni Üye
1 Ara 2022
10
34
Güncelleme ile kumanda çözüldü
Bende sistem güncellemesi menüsünde yazılımınız güncel diyor.
Şu anki sürüm R2.1.12.0.V0.22.24 olarak görünüyor. Sizdeki nedir?
Güncellemede optik kablo sorununuz çözüldü mü?

Bana yeni kumanda gönderin demedin sanırım 😀

Süreç hakkında bilgi verirsen sevinirim...
Yetkiliyle konuşurken böyle bir isteğim olmamıştı. Onlar da yenisini göndeririz demedi. Bir gün telefona gelen "parçanız serviste hazır" SMS'i ile haberdar oldum.
 
tilki Çevrimdışı

tilki

Yeni Üye
17 Ara 2021
20
43
Arkadaşlar sorunu kendi imkanlarım ile araya bir çevirici takarak aliexpress ile çözdüm .

Kafa karışıklılığına sebep vermemek adına , eminde olamadım yazdığımı silip düzelttim
altta link bırakıyorum sayfanın en altında ayıplı ürün detayı var orayı okumanızı tavsiye ederim , tşkler.

 
Son düzenleme:
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,799
Arkadaşlar sorunu kendi imkanlarım ile araya bir çevirici takarak aliexpress ile çözdüm ama bu tv yi alacak arkadaşlara tavsiyem Vestel ve Vestel'in ürettiği tv den uzak durun , ilgisizlik hayal dünyanızı zorlar , bir daha mı ? Tövbe. Servisi aradığımda ilk sorulan ne zaman aldığım oldu , bu hatayı ne zaman farkettiğim değil nedenini kazayla şikayetvar dan öğrendim ilk 6 ay içinde hatayı bildirmezseniz geçmiş olsun , bakın buradaki detay mevcut hata "ARIZA" demiyorum , umarım anlatabilmişimdir.
Ne alaka anlayamadım. Garanti süresi içerisinde arızayı-hatayı istediğim zaman bildirim.
Bu uygulamayla ne yapmak istediklerini anlayamadım.
 
Geri
Üst Alt