Buna paralel TİVİBU kullanıcısıyım ve TİVİBU müşteri hizmetlerinden gerçek anlamda nefret ediyorum.
Ben ürünüm ile ilgili teknik destek almak istediğimde, karşımda hiç bir ..ktan anlamayan o şahsın oturduğu yerden bana sürekli cihazı kapatıp açtırmasından, kutuda arıza olduğuna ikna etmek için mücadele etmekten, Müşteri temsilcisi vasfı ile oraya oturup fiş çekip taktırmaktan başka elinden bir şey gelmeyen o yetkililerden de nefret ediyorum.
Düşünebiliyormusunuz arkadaşlar TİVİBU nun arıza kaydı açması için ürünün yanında olmaya ve önce onların talimatlarını yerine getirmeye mecbursunuz. Talimat dediğim de ''Kabloya bakın, uydu alıcıyı kapatıp açın, fişi çekip takın'' dan ibaret.
Dedim ki ''Arkadaşım bu dediklerinin hepsini ve daha fazlasını yaptım, ben size diyorum ki cihaznız belli aralıklarla donuyor ve kendiliğinden reset atıyor'' o bana diyor ki ''Siz yine de cihazın yanındayken bizi arayın aynı işlemleri beraber yapalım''
O zaman Allah belanızı vermesin veya nasıl biliyorsa öyle yapsın, Yaradanın işine karışacak değilim.