Telefunken 49tu7020 ölü piksel

A Çevrimdışı

ahmetyaris

Yeni Üye
30 Eyl 2018
17
39
Değerli üstadlar, başlıkta belirttiğim model dün servis tarafından kuruldu. Elemana tvnin testlerini yapar mısın dediğimde ben bilmiyorum siz biliyorsanız bize öğretin dedi. Akşam forumdan araştırıp panel testlerini yaptım. 2 ölü piksel var. Çok arıza bir tip değilimdir ve tvyi geri göndermeye elim varmıyor. Sizce ölü pikseller çoğalır mı? İade etmeli veya değişim talep etmeli miyim? Yol gösterin lütfen

DSC_0581.jpg
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
ölü piksel olarak beyazlanmaları kasdediyorsanız panelde ışık sızması var .Benim kinde de vardı değişim istedim vestel kabul etmedi.Tv nin bulunduğu ortamın sıcak veya soğuk olmasına bağlı zamanla artıp azalıyor.sizikinin durumunu A Ado hocam değerlendirebilir.Zira bu panellerin yapısından kaynaklı .

ölü piksel olarak renk değiştirmeyen sabit renk gösteren piksellerden bahsediyorsanız bununda kriteri var yan yana 3 adet veya ayrı ayrı 5 adet gibi .Değişim olmaz.Çok göze batmıyorsa farketmezsiniz bile.
 
A Çevrimdışı

ahmetyaris

Yeni Üye
30 Eyl 2018
17
39
Ölü pikselin fotoğrafını yükleyecektim lakin bulamadım. Işık sızması olanın fotoğrafını buldum yükledim. Ölü pikseller yanyana ancak 2 adet olduğunu düşünüyorum. Renk değiştirmiyor siyah renkte ölü pikseller. Teşekkürler yorumunuz için
 
A Çevrimdışı

ahmetyaris

Yeni Üye
30 Eyl 2018
17
39
Bugün biraz daha inceledim tv yi panelin alt kısmı oynuyordu. Servisi aradım ürünün mühendisliği böyle dedi bir cisim çarptığında kırılmasın diye boşluk bırakıldığını söyledi. Doğruluk payı var mıdır?
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
Bugün biraz daha inceledim tv yi panelin alt kısmı oynuyordu. Servisi aradım ürünün mühendisliği böyle dedi bir cisim çarptığında kırılmasın diye boşluk bırakıldığını söyledi. Doğruluk payı var mıdır?

Aynen doğrudur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

_20181004_195659.jpg

Ado üstad el atsa süper olur


resimden anlaşılan 3 bitişik 1 ayrı ölü piksel var sanırsam.Güncel bir 4k vestelin kullanma klavuzuna göre kriter harici sayılıyor.Hemen müşteri hizmetlerini arayın hatta whatsapp canlı destekten gönderin kayıt altına alınsın erken erken.Sonradan oluştu diye kıvırabilirler.Değişim veya içinize sinmediyse iade isteyin.Şahsen yılların vestelcisi olarak son model tv lerini aşırı başarısız buluyorum özellikle tasarım yönüyle.Ülkemiz ekonomik şartları belli ancak üç beş biraz daha yukarı koyup özellikle samsung veya lg modellerine bakın derim.Şikayetleri araştırırsanız samsung lg bu ışık sızması ve ölü piksel olaylarını yıllar önce çözdü gibi yıl olmuş 2018 hangi ışık sızması ölü piksel şikayeti görsem vestel çıkıyor.Şimdi diyecekseniz içindeki panel lg samsung üç lirayada panel var 10 lirayada.Misal benim 47pf9090 da kullanılan ışık sızması olan paneli araştırdım başka hiç bir modelde bulamadım.
Screenshot_2018-10-04-20-39-04.png
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

ahmetyaris

Yeni Üye
30 Eyl 2018
17
39
Pazartesi teknik servis gelip tvyi inceleyecek ya 3 ölü pikselden dolayı kusurlu diyecekler ya da sonradan oluştu diyip para isteyecekler.
 
A Çevrimdışı

ahmetyaris

Yeni Üye
30 Eyl 2018
17
39
Güncelleme: servis 2 defa gelip resimler çekip, büyük ihtimalle değişim olacak diyip gitti. Bugün vestel merkezden aradılar ve önce onarım teklif ettiler. Kabul etmediğimi değişim istediğimi söyledim. Tamam ilgileniyorum diyip bana döneceklerini söyledi kapattık. 10 dakika sonra aynı temsilci arayıp teknik ekibin resimleri incelediği ve kriter dahilinde olduğunu ve ne değişim ne de onarım yapamayacaklarını söyleyip iyi günler dileyip kapattı. Tvyi incelemeye gelen ekibe 3 piksel yanyana 2 piksel farklı yer de ölüpiksel olduğuna dair servis fişi hazırlattım. Yarın ya tvyi iade için uğraşacam ya da thhye başvuru yapacağım değişim için. Bu vestel tam üçkağıtçı!
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
Güncelleme: servis 2 defa gelip resimler çekip, büyük ihtimalle değişim olacak diyip gitti. Bugün vestel merkezden aradılar ve önce onarım teklif ettiler. Kabul etmediğimi değişim istediğimi söyledim. Tamam ilgileniyorum diyip bana döneceklerini söyledi kapattık. 10 dakika sonra aynı temsilci arayıp teknik ekibin resimleri incelediği ve kriter dahilinde olduğunu ve ne değişim ne de onarım yapamayacaklarını söyleyip iyi günler dileyip kapattı. Tvyi incelemeye gelen ekibe 3 piksel yanyana 2 piksel farklı yer de ölüpiksel olduğuna dair servis fişi hazırlattım. Yarın ya tvyi iade için uğraşacam ya da thhye başvuru yapacağım değişim için. Bu vestel tam üçkağıtçı!

malasef son zamanlarda böyle saçma sapan davranıyorlar.Kanunları takmıyorlar .
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

ahmetyaris

Yeni Üye
30 Eyl 2018
17
39
Bakalım iade etmezsem uğraşacağım mecburen en son mahkemeye kadar gider bu iş. Yanlız teknik servis fişi ürünü teslim aldığım günden (2 Ekim) 13 gün sonra (15 Ekim) düzenlendi bu durumda sıkıntı yaşamam değil mi? Belki sonradan oluştu sen yaptın falan demezler umarım.
 
A Çevrimdışı

ahmetyaris

Yeni Üye
30 Eyl 2018
17
39
Güncelleme: Vestel değişim kabul etmeyince ben de tüketici hakem heyetine başvuru yapmıştım dün televizyonu aldığım mağaza aradı ürünü paketleyip kendisine kargolama mı istedi ürün eline geçince yenisini göndereceğini söyledi benzer durumu yaşayacaklar için bilgi veriyorum.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
öncelikle pixel hataları kriter dahili ve harici olarak ayırt edilir yıkarada inceledim kontrolleri sağlamışsınız. her türlü hakkınızı devlet tarafından yürütme şansınız mevcut. bu durumlarla karşılaşılabiliyor. serviste fabrika ile görüşüp fabrika ne derse onu size aktarıyor. bazen yeni ürünleri bayi tarafından değişimi gerçekleşebiliyor bu vestelin kendi içinde bir işlemi servise değişimi yaptırmayıp bayiye yaptırıyor.
umarım iyi bir sonuç alırsın, yeni ürünün şimdiden hayırlı olsun :ok
 
A Çevrimdışı

ahmetyaris

Yeni Üye
30 Eyl 2018
17
39
Bayi de aynı şeyi söyledi. Servisin beni mağdur ettiğini telefunkenin bayiyi arayıp yeni ürün ile değişim sağlanması talimatını verdiğini aktardı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri