Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Genel merkezine mail attim video istediler cektim yolladim bugun aradilar yetkili servis incelemeye gelicek tutanak tutucaklar eger gerekiyorsa degisim olucak dediler bakalim degisim yapalarsa qled modelini isticem aradaki farkta anlasabilirsek kabul etmemezlik yapmazlar umarim
Adem Helvacı abi bugun degisecegini belirttiler bende ust model olan qledli modelini istedim aradaki farkini vermek kosuluyla onlarda yetkililerle gorusup donus saglayacagiz dediler sence qledi almalimiyim yada kabul ederlermi onla degisimi? Youtubede 2 saatlik videonun belli kismini izledim o konusmadan sonra tavirlarini sen daha iyi bilirsin abi yada kime ulassam yardimci olur benim aklim qledde kaldi tel 0537517xxxx
Adem Helvacı abi bugun degisecegini belirttiler bende ust model olan qledli modelini istedim aradaki farkini vermek kosuluyla onlarda yetkililerle gorusup donus saglayacagiz dediler sence qledi almalimiyim yada kabul ederlermi onla degisimi? Youtubede 2 saatlik videonun belli kismini izledim o konusmadan sonra tavirlarini sen daha iyi bilirsin abi yada kime ulassam yardimci olur benim aklim qledde kaldi tel 0537517xxxx
Merhaba Adem Helvacı Bey.Mertcan78 adlı üye arkadaşta olduğu gibi ekranın iki tarafındaki yandan bakınca görülen şeffaf lekeler aynen benim tvde de var(55p8m).Üstelik ışık sızması problemi de var.Utku bilaloğlu adli arkadaşın tv sini sizin videoda bahsettiğiniz gibi değişim yapmışlar.mertcan78 adli arkadaşında tv sine değişim onaylanmış.Benim tv de hem lekelerin hemde ışık sızması olduğu yapilan servis incelenmesi sonucu Tcl merkezine bildirildi.Ben ışık sızması ile ilgili Utku beyi,ekrandaki lekelerle ilgili mertcan78 adli arkadaşı emsal gösterip değişim talep ettim.Benim tv de her iki proplem olmasına rağmen bunları normal olduğu belirtilip, yapacak birşey olmadığını söylediler .Üstelik Utku Beyin tv sinin değişim sebebinin ışık sızması değil ekrandaki karıncalanmazlar olduğu belirtildi.Durumu siz biliyorsunuz.Mertcan 78 adli arkadaşla ilgili ise değişim onayı olmadığını sistemde mertcan78 beyle ilgili olarak sadece ilk kurulum kaydının olduğu başka bir işlem veya değişim onayı olmadığını söylediler.Ben mertcan78 adlı arkadaşla telefonda konuyla ilgili en az 4-5 kez görüştüm ve bana tv değişiminin onaylandığını kendisi belirtti.22 Ocak 2021 Cuma günü mertcan78 adlı arkadaşın tv sini değişim için servis evine getirdi. Adem Bey Bilinçli Tüketici Derneği Kurucu Başkanı olarak sizden yardim bekliyorum, bu çifte standartı Tcl firmasının yapmak gibi bir hakkı var mı? Hem ışık sızması hemde ekrandaki lekelerle ilgili arkadaşların tv sine değişim onayı çıkarken, benim tv de her iki problem olmasina rağmen bu durum olağan karşilaniyor.Üstelik mertcan78 adlı arkadaşla telefonla irtibat halindeyim ve bu arkadaşın tv değişimini neden gizliyorlar.
Merhaba Adem Helvacı Bey.Mertcan78 adlı üye arkadaşta olduğu gibi ekranın iki tarafındaki yandan bakınca görülen şeffaf lekeler aynen benim tvde de var(55p8m).Üstelik ışık sızması problemi de var.Utku bilaloğlu adli arkadaşın tv sini sizin videoda bahsettiğiniz gibi değişim yapmışlar.mertcan78 adli arkadaşında tv sine değişim onaylanmış.Benim tv de hem lekelerin hemde ışık sızması olduğu yapilan servis incelenmesi sonucu Tcl merkezine bildirildi.Ben ışık sızması ile ilgili Utku beyi,ekrandaki lekelerle ilgili mertcan78 adli arkadaşı emsal gösterip değişim talep ettim.Benil tv
Adem Helvacı, İyi günler Adem bey, tv(Tcl 55p8m) yi ışık sızması ve ekrandaki şeffaf lekeler nedeniyle iade edeceğim. Ürünün aynısını yine ayni fiyattan almak mi mantıklı yoksa Lg nin 50 un 8100,50 7400 ve 50un7300 serilerinden birini mi alsam.Fiyat farki 850Tl.Bir öneri de bulunabilir misiniz?Teşekkürler
Adem Helvacı, İyi günler Adem bey, tv(Tcl 55p8m) yi ışık sızması ve ekrandaki şeffaf lekeler nedeniyle iade edeceğim. Ürünün aynısını yine ayni fiyattan almak mi mantıklı yoksa Lg nin 50 un 8100,50 7400 ve 50un7300 serilerinden birini mi alsam.Fiyat farki 850Tl.Bir öneri de bulunabilir misiniz?Teşekkürler
Abi aynı konudan 14gün içinde iade hakkımı kullanıp hepsiburadaya gönderdim 12 ocakta. bana dediler servis bakacak ürüne onay verirse iade alacağız. dedim gönderin baksınlar. 1 hafta haber çıkmadı sonra aradım önce servis tamir süresi 20 iş günü falan dedi çıldırdım dedim 4 günlük tvnin ne tamiri. sonra servis belirttiğiniz sıkıntılara şahit olmadı deyip ürünü bana geri yollayacaklarını söylediler. hakem heyetine başvurdum ve karar çıkana kadar ürünü yollamayın kargodan kargoya zaten 4 günlük tvyi rezil ettiniz dedim. onlarda tamam kaydınızı oluşturuyoruz dediler sonra 2 gün sonra horoz lojistikten mesaj geldi ki kargonuzu 16 sında teslim edeceğiz diye. ben 8inde heyete başvuru açtım. salı günü tvyi teslim almalı mıyım? yoksa kabul etmeyip göndermeli miyim? yardımcı olursan çok sevinirim.
Hepsiburadadan da bir daha birşey almam yazıklar olsun. 1 buçuk aya yakın oldu iade etmeye çalışıyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Arkadaşın konusuna da geldik yazdık kusurumuza bakmasın
Abi aynı konudan 14gün içinde iade hakkımı kullanıp hepsiburadaya gönderdim 12 ocakta. bana dediler servis bakacak ürüne onay verirse iade alacağız. dedim gönderin baksınlar. 1 hafta haber çıkmadı sonra aradım önce servis tamir süresi 20 iş günü falan dedi çıldırdım dedim 4 günlük tvnin ne tamiri. sonra servis belirttiğiniz sıkıntılara şahit olmadı deyip ürünü bana geri yollayacaklarını söylediler. hakem heyetine başvurdum ve karar çıkana kadar ürünü yollamayın kargodan kargoya zaten 4 günlük tvyi rezil ettiniz dedim. onlarda tamam kaydınızı oluşturuyoruz dediler sonra 2 gün sonra horoz lojistikten mesaj geldi ki kargonuzu 16 sında teslim edeceğiz diye. ben 8inde heyete başvuru açtım. salı günü tvyi teslim almalı mıyım? yoksa kabul etmeyip göndermeli miyim? yardımcı olursan çok sevinirim.
Hepsiburadadan da bir daha birşey almam yazıklar olsun. 1 buçuk aya yakın oldu iade etmeye çalışıyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Arkadaşın konusuna da geldik yazdık kusurumuza bakmasın
arkadaşlar olay uzun olduğu için sikayetvara yazdığım durumu buraya son olarak yazıyorum sonuc olarak bozuk tv elimizde kaldı
Trendyol İncehesap Mağazasından TCL 55P8M televizyonunu sipariş verdim ve televizyon elime ulaştı. Servis gelip kurulum yaptığında ise TV'nin ekranında gölgelenme olduğunu gördük ve tutanak tutup değişim istedik. Buraya kadar her şey normal ancak daha sonra beni servisten aradılar ve yeni TV'nin geldiğini kuruluma geleceklerini belirttiler ve randevu oluşturduk. Servis ikinci televizyonu tek kişi olarak getirdi ama TV'nin kutusu acık ve içinde hiçbir aksesuar veya belge bulunmuyordu ne garanti belgesi ne ayak ne de kumanda. Servis görevlisine sorduğumda kendilerine böyle gönderdiklerini söylediler. Daha sonra bende bu TV'yi kabul etmediğimi herhangi bir tamir olup olmadığını bilemeyeceğimden kapalı kutu olarak istediğimi belirttim servis görevlisinin yanında TCL müşteri hizmetlerini aradım ancak bağlanmayı beklemeden görevli apar topar kaçar gibi gitti hiçbir evrak ne verdi ne de imzalattı. TCL müşteri hizmetlerine durumu anlattım ancak onlarda servisle görüştüklerini kutunun kapalı olduğunu kendi dükkanlarında kontrol amaçlı açtıklarını ve aksesuarlarını orada bıraktıklarını belirttiklerini söyledi. Bende yine kapalı kutu TV gönderin ya da arada ki farkı vereyim üst model olan 4K TV'yi gönderin dedim ancak size iade formu vereceğiz gidin iade edin dediler ve ters bir tepki verip müşteri memnuniyetini hiçe saydılar. Şu an kampanyadan aldığım TV'yi iade etsem aynı TV'yi o fiyata alamıyorum ve elimde bozuk TV ile baş başa kaldım...