By_Trol
Administrator
- 24 Ağu 2019
- 14,842
Panel içi polarizer katmanda iz var her açıdan belli olmaz farklı açılardan belli olur.
Panel içi polarizer katmanda iz var her açıdan belli olmaz farklı açılardan belli olur.
Çok teşekkür ederim servis kaydını açtırdım birde şöyle bi sorunum var Tv'de sağ üst köşe çıtalarında fotoğraflardaki gibi ürünün değişimi yapılır mı sizce yoksa tüketici hakem heyetiyle mi çözülür alalı 1hafta oldu henüz ürünüÇok dikkatli bakınca yaklaşık 0.5 cm genişliğinde bir çizgi görüyorum. Difüzör ya da reflektör katmanında sorun olmasından kaynaklanabilir. Led bar kaynaklı sıkıntı olabilir diyeceğim ancak bir şerit en azından bunun 3 katı alanda görüntü defektine sebep olur. Ancak TV' yi tek renk Patern görüntülerde açıp, ortam ışığını tamamen ortadan kaldırıp görüntü almanız ve bununla servis kaydı açtırmanız gerekir. Bu problem VA panellerin genel sorunlarının dışında bir durum.
Servis kaydını açtırıp silsile yoluyla ilerlemenizi tavsiye ederim. Eğer firma problemlerinize çözüm üretirse boşuna T.H.H. süreciyle stres yaşamamış olursunuz. Ancak çözümsüzlük noktası söz konusu olursa o zaman diğer yoldan ilerlemek (Bence) daha sağlıklı olur.Çok teşekkür ederim servis kaydını açtırdım birde şöyle bi sorunum var Tv'de sağ üst köşe çıtalarında fotoğraflardaki gibi ürünün değişimi yapılır mı sizce yoksa tüketici hakem heyetiyle mi çözülür alalı 1hafta oldu henüz ürünü
Servisin yakından görüp neye karar vereceğine bağlı fotoda pek belli değil dışarıdan darbe sonucu ile oluşan bir durum ise ücret talep ederler.Çok teşekkür ederim servis kaydını açtırdım birde şöyle bi sorunum var Tv'de sağ üst köşe çıtalarında fotoğraflardaki gibi ürünün değişimi yapılır mı sizce yoksa tüketici hakem heyetiyle mi çözülür alalı 1hafta oldu henüz ürünü
Servisin yakından görüp neye karar vereceğine bağlı fotoda pek belli değil dışarıdan darbe sonucu ile oluşan bir durum ise ücret talep ederler.
Çok teşekkür ederim yardımlarınız için servis kaydı oluşturdum bakalım süreç nasıl ilerlicek.Herhangi dışardan darbe oluşmadı kutudan çıktığı halde böyleydi hemen o an çektiğim fotoğraflardı zatenServis kaydını açtırıp silsile yoluyla ilerlemenizi tavsiye ederim. Eğer firma problemlerinize çözüm üretirse boşuna T.H.H. süreciyle stres yaşamamış olursunuz. Ancak çözümsüzlük noktası söz konusu olursa o zaman diğer yoldan ilerlemek (Bence) daha sağlıklı olur.
Not: Bir tüketici olarak her zaman haklarınız saklıdır. Tavsiye niteliğindeki görüşlerimiz hiçbir zaman kesin yönlendirme ya da haklarınızı kullanmanıza engel teşkil etmemelidir.
Mesajınızı daha önce açtığınız konu ile birleştirdik. Servis süreci nasıl ilerledi, o konuda durum nedir? Bilgi paylaşabilirseniz daha bütünlüklü takip edebiliriz.TCL TV de ne açarsam açayım ekranda bu hata kodu var nedir bunun anlamı acaba ?