Şimdiye kadar Türkiye gerçekleriyle çelişen fiyat politikasından dolayı Turkcell hiç kullanmadım , kullanmayı da düşünmüyorum. Ancak bu fatura taahhüt mevzusu bütün firmalarda aynı , Turkcell değil de başka bir kurum olsaydı da aynı şey yaşanacaktı.
Üye olurken şöyle bir şey var mıydı diye aklıma geldi , hani çoğu firma bu pazarlama şeklini kullanıyor , üye olun ilk ay ücretsiz ya da üye olun ilk 3 ay ücretsiz , veya ilk ay sadece 19.90 ya da ilk 3 ay 19.90 gibi.
Bu tarz olan kampanyalı üyelikler de , asıl taahhütlü kısım ücretsiz veya indirimli aylar bittikten sonra başlar.
Bu videoyu izlemenizi tavsiye ederim.Kısaca özetlemek gerekirse 9. ayda imzaladığınız sözleşmenin ilk faturası 10. ayda gelir siz 1 aylık kullanım bedelini ödemiş olursunuz ve 1 yıllık taahhüt süreniz sonraki yılın 10. ay faturası kesildikten sonra bitmiş olur
Örnek veriyorum siz 2019 un kasım ayında sözleşme imzaladınız ilk faturanız aralık ayında kesilir ve 12 aylık taahütünüz 2020 aralık ayında kesilen fatura ile tamamlanmış olur siz bu aboneliği 2020 kasım ayında bırakırsanız kalan 1 aylık dönemin yani aralık ayının cayma bedelini ödemek zorunda kalırsınız
gel gelelim olayın başına, nedir bu gıbır ? fiyatlarına baktım, piyasanın altında. şimdi bende reklamlarını yapmış gibi oldum ama sonunda made in merdivenaltı çıkmasın bunlar_? hızı, kopma sorunu, şikayet... müşteri deneyimin hakkında bilgi rica ederim?
Altyapı kiralayan bir firma diye hatırlıyorum.
Tıpkı Türknet, Millenicom vs. gibi.
dediğim gibi arkadaşın mesajında gördüm, web sitesinden whatsapp ile iletişime geçtim. oradan yazdım,
türknet, netspeed ... gibi ıslak imzalı evrağın taraflarına ulaşmasına da gerek yokmuş. mail ya da whatsapp üzerinden imzalı evrakların gönderilmesi ve akabinde aranıldığında sesli onayın alınması yeterliymiş.
Konya ve Aksaray da bakır hat + airfiber, diğer tüm illerde bakır hat üzerinden yüksek hızda internet servisi sağlıyorlarmış. telekom altyapısı ile.
bu bilgilere ulaşmıştım gün içerisinde.
Bu videoyu izlemenizi tavsiye ederim.
kimse sormamış, ben sorayım;
"Aga, nedir bu Gıbırnet ?!!????"
Yazdıklarını ilk okuduğumda fake mesaj, sazan.avi falan sandım ama öyle de değil. Turkcell ile yaşadığın hadise sıkıntılı bir sürecin ilk adımları. taahhüt varsa elden gelecek çok şey yok açıkçası. ha şu olabilir, her gün arıza kaydı açtır, nasıl ? kapat modemi, çalışmıyor, de, modeme ulaşamayacakları için kayıt açacaklar mecbur. gerçi gelecek olan servis elemanı önce bu fikri verdiğim için bana, sonra sana şeklinde sırayla tüm potansiyel ilgili kişi piramidini çıkıp çıkıp inecektir ama yapacak bi şey yok. onlarda çeksinler biraz.
bu şekilde yapınca ele ne geçecek ? ya servis ya da merkez bir taraf isyan bayrağını çekecek bir şekilde. sabırla mücadele !
gel gelelim olayın başına, nedir bu gıbır ? fiyatlarına baktım, piyasanın altında. şimdi bende reklamlarını yapmış gibi oldum ama sonunda made in merdivenaltı çıkmasın bunlar_? hızı, kopma sorunu, şikayet... müşteri deneyimin hakkında bilgi rica ederim?
bu arada cümleden selamınaleyküm ?