superbox rezilliği | Tavsiye Forumu

superbox rezilliği

devrezcayi

Aktif Üye
4 Mayıs 2020
26
38
09.2019 da turkcell denen rezil firmadan abonelik başlatmak gibi bir hata yapmışız. 1 yıllık taahhütlü abonelik başlattık. Bu ay başında kurulum yapan yeri aradık abonelğimiz ne zaman bitiyor dedik eylül ayında bitiyor dediler. Biz de buna dayanarak gıbırnet isimli firmadan fiber abonelik başlattık. adamlar hemen işlemleri halledip interneti açtılar. Şu küçük firma bu büyük denen rezil firmalardan milyon kat daha iyi. Neyse konuya dönersek. Turkcell müşteri hizmetleirni aradık bayiye gidip abonelik iptali yapacakmışız. E abonelik yaparken telefonda hallediliyor şimdi niye böyle oldu deyince hemen zeytinyağı gibi üste çıkıyorlar. Bunların reklamlarına güzel sözlerine sakın kanmayın. Neyse gittik bayiye bize cayma bedeli çıkardılar. Caymıyoruz diyoruz. sözleşmeniz ekimde bitiyor diyorlar. Anlaşamadk bir türlü. Müşteri hizmetlerini aradık o ona bağlıyor hepsi aynı şeyi söylüyor. Kurulum yapan yer eylül dedi diyoruz. Abonelik sözleşmesinde eylül yazıyor diyoruz. Tutturdular faturanız ekimde kesiliyor diye...bize ne dedik ekimde kesilmeisnden sen sözleşmeyi niye baz almıyorsun kardşeim diyoruz. İnsanın sinir sistemini bozacak şekilde saçma sapan konuşuyorlar. Kurulum yapan yer böyle dedi deyince onlar bilmez diyorlar. Orayı tekrar aradık eylülde bitiyor sözleşme gelin biz size yardımcı oluruz dediler. Neyse gittik orada da ukala pişkin pişkin konuşan elemanın tekine rast geldik müşteri hizmetlerinin dediğini tekrar ediyor. Arkadaşınız böyle böyle dedi diyoruz yanlış dmeiş diyor. Çok rahatlar. Sen sabahın köründe kalkmışsınz-işini gücünü bırakmışsın dünya yol gelmişsin. vb umurlarında değil. şikayet edeceğim diyorsun istediğiniz yere et diyorlar. Valla normal insan çileden çıkar ki biz de çıktık. Faturanızı da ödemiyoruz modemi de getirdiğiniz gibi alırsınız dedik ayrıldık. Versinler mahkemeye elimizde kapı gibi sözleşme var. 9. ayda başlayan sözleşme nasıl oluyor 10. ayda doluyor öğrenmiş oluruz.

Bu firmadan uzak durmanızı tavsiye ederim. Bunun için buRAYA konu açıyorum. tavsiyeforum ama tavsiye etmemek de var işin ucunda...
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Yönetici
Süper Moderatör
23 Kasım 2017
14,021
Hata bence biraz da siz de hocam. Turkcell'in sitesinden taahhütümü görebiliyorum açıkçası, sizinki de mutlaka yazıyordur;




Bayinin hatalı bilgilendirmesi de kabul edilebilir bir durum değil tabi.
 

ramchomania 

Platin Üye
8 Mart 2020
1,411
37
Kısaca özetlemek gerekirse 9. ayda imzaladığınız sözleşmenin ilk faturası 10. ayda gelir siz 1 aylık kullanım bedelini ödemiş olursunuz ve 1 yıllık taahhüt süreniz sonraki yılın 10. ay faturası kesildikten sonra bitmiş olur

Örnek veriyorum siz 2019 un kasım ayında sözleşme imzaladınız ilk faturanız aralık ayında kesilir ve 12 aylık taahütünüz 2020 aralık ayında kesilen fatura ile tamamlanmış olur siz bu aboneliği 2020 kasım ayında bırakırsanız kalan 1 aylık dönemin yani aralık ayının cayma bedelini ödemek zorunda kalırsınız
 

devrezcayi

Aktif Üye
4 Mayıs 2020
26
38
Hata bence biraz da siz de hocam. Turkcell'in sitesinden taahhütümü görebiliyorum açıkçası, sizinki de mutlaka yazıyordur;




Bayinin hatalı bilgilendirmesi de kabul edilebilir bir durum değil tabi.
Hata tabiki bende böyle rezil bir firmayla iş tuttuğum-bunların rezilliklerini bilmediğim-araştırmadan balıklama daldığım için.....KOnuyu açtımki millet bunların eline düşmesin benim gibi..
 

albaywolf

Bronz Üye
17 Mart 2019
141
34
Kısaca özetlemek gerekirse 9. ayda imzaladığınız sözleşmenin ilk faturası 10. ayda gelir siz 1 aylık kullanım bedelini ödemiş olursunuz ve 1 yıllık taahhüt süreniz sonraki yılın 10. ay faturası kesildikten sonra bitmiş olur

Örnek veriyorum siz 2019 un kasım ayında sözleşme imzaladınız ilk faturanız aralık ayında kesilir ve 12 aylık taahütünüz 2020 aralık ayında kesilen fatura ile tamamlanmış olur siz bu aboneliği 2020 kasım ayında bırakırsanız kalan 1 aylık dönemin yani aralık ayının cayma bedelini ödemek zorunda kalırsınız
İlk ve son faturalar Aralık ayında olunca toplam 13 ay yapıyor?
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Yönetici
Süper Moderatör
23 Kasım 2017
14,021
Hata tabiki bende böyle rezil bir firmayla iş tuttuğum-bunların rezilliklerini bilmediğim-araştırmadan balıklama daldığım için.....KOnuyu açtımki millet bunların eline düşmesin benim gibi..
İstenen cayma bedeli ne kadardı peki?
1 aylık cayma bedeli istenmesi gerekiyor benim anladığıma göre?
 

devrezcayi

Aktif Üye
4 Mayıs 2020
26
38
Kısaca özetlemek gerekirse 9. ayda imzaladığınız sözleşmenin ilk faturası 10. ayda gelir siz 1 aylık kullanım bedelini ödemiş olursunuz ve 1 yıllık taahhüt süreniz sonraki yılın 10. ay faturası kesildikten sonra bitmiş olur

Örnek veriyorum siz 2019 un kasım ayında sözleşme imzaladınız ilk faturanız aralık ayında kesilir ve 12 aylık taahütünüz 2020 aralık ayında kesilen fatura ile tamamlanmış olur siz bu aboneliği 2020 kasım ayında bırakırsanız kalan 1 aylık dönemin yani aralık ayının cayma bedelini ödemek zorunda kalırsınız

Turkcell müşteri hizmetleri de aynı şeyi söylüyor zaten ben buna itiraz ediyorum. fatura kesim tarihi vb beni alakadar etmez. isterse faturaları 3 ayda 1 kessin bu beni bağlamaz. Ben sözleşme tarihine bakarım. ne zaman yapmışım sözleşmeyi kasımda mı---1 sene sonra kasımda o sözleşme dolar. Cayma bedeli de çıkaramaz.

Burada insanlar tv alıyor. garanti süresi 1 yıl olsun diyelim. atıyorum tvyi 1 kasım 2019da aldın. aralık 2020de tvyi götür 1 ayım daha var dersen kabul ediliyor mu? edilmez. şirketlerin uyanıklıkları-kendi politikaları beni niye alakadar etsinki...Siz onların politiklarını söylüyorsunuz bana...Bayi diyor 90lira cayma bedeli var-müşteri hizmetleri 200 diyor. Hiçbirinin bir dediği birbirini tutmuyor.

kasımda abonelik başlıyorsa 12 ay sayınca abonelik kasımda biter. kasımın faturasını bana araılkta çıkarsın onu ödemem diyen yokki....zaten ilk başta da bayi bunu dedi. size 1 fatura daha glecek onu ödersiniz süre doluyor dedi. Ben 1 yıllık taahhüt veriyorum 13 ay duruyorum durmazsam da cayma bedeli ödüyorum.Böyle saçmalık mı olur....demek insanlar bunların hukuksuzluklarını o kadar kabul etmiştki adamların hukuksuzlukları hukuk olmuş.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İstenen cayma bedeli ne kadardı peki?
1 aylık cayma bedeli istenmesi gerekiyor benim anladığıma göre?
bayi 95 dedi müşteri hizmetleri 200 dedi. Demeleri de önemli değil. zaten ödemeyeceğimizi söyledik. istediği faturayı çıkarsın. ödemeyeceğim. modeminizi gelin alın dedik. kurulum yaparken telefonda iş halledip koşa koşa geliyorlar. iptal için yok bayiye git yok kurulum yapan yere modemi bırak. sağa sola millettle dalga geçer gibi iş yapıyorlar.
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Yönetici
Süper Moderatör
23 Kasım 2017
14,021
bayi 95 dedi müşteri hizmetleri 200 dedi. Demeleri de önemli değil. zaten ödemeyeceğimizi söyledik. istediği faturayı çıkarsın. ödemeyeceğim. modeminizi gelin alın dedik. kurulum yaparken telefonda iş halledip koşa koşa geliyorlar. iptal için yok bayiye git yok kurulum yapan yere modemi bırak. sağa sola millettle dalga geçer gibi iş yapıyorlar.

Abonelik iptalinde zaten modemi bırakmak zorundasınız.
Bence 200'ü verin kurtulun. Faiz işletirlerse sıkıntı olur.
Bir de iptal bedelini gıbırnet ödemiyor mu?
 

devrezcayi

Aktif Üye
4 Mayıs 2020
26
38
Abonelik iptalinde zaten modemi bırakmak zorundasınız.
Bence 200'ü verin kurtulun. Faiz işletirlerse sıkıntı olur.
Bir de iptal bedelini gıbırnet ödemiyor mu?

Öyle bir zorunluluk yok ki...Eskiden digiturk abonesi olanlar hatırlar. Aboneliği iptal ettirince gelip digiturk kutusunu alıp gidiyorlardı. Sonradan böyle bişey çıkardılar. İşlerine geliyor bu sistem...Abonelik alırken telefondan alıyorlar-koşa koşa geliyorlar ama iptale gelince bayiye git-modemi kurulum yapan yere götür falan....Modemi getiren götürme işini de yapacak. Onların babalarının uşağı yok. Kargo yollarlar gelirler alırlar modemi....Benim modemi götürmek gibi bir zorunluluğum yok. İstedikleri faizi de çıkarsınlar. ödemeyeceğim. ölene kadar beklerler. Bunlar vatandaşı gütmeye alışmışlar. İşlerine geldiği gibi kanunu-kuralı işletiyorlar. Buyursunlar mahkemeye versinler.
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Yönetici
Süper Moderatör
23 Kasım 2017
14,021
Öyle bir zorunluluk yok ki...Eskiden digiturk abonesi olanlar hatırlar. Aboneliği iptal ettirince gelip digiturk kutusunu alıp gidiyorlardı. Sonradan böyle bişey çıkardılar. İşlerine geliyor bu sistem...Abonelik alırken telefondan alıyorlar-koşa koşa geliyorlar ama iptale gelince bayiye git-modemi kurulum yapan yere götür falan....Modemi getiren götürme işini de yapacak. Onların babalarının uşağı yok. Kargo yollarlar gelirler alırlar modemi....Benim modemi götürmek gibi bir zorunluluğum yok. İstedikleri faizi de çıkarsınlar. ödemeyeceğim. ölene kadar beklerler. Bunlar vatandaşı gütmeye alışmışlar. İşlerine geldiği gibi kanunu-kuralı işletiyorlar. Buyursunlar mahkemeye versinler.

Siz bilirsiniz. Banka hesabınıza bloke getirirler.
 

akrep2018 

Silver Üye
16 Eylül 2018
529
59
Ben de digitürk'ten ayrılırken uydu cihazı,kart,kumanda,hdmı kablo olarak götürüp teslim ettim,öyle aboneliğimi iptal ettiler.Abone olurken kendileri getiriyor,ama abonelikten çıkarken bizim götürmemizi istiyorlar.Maalesef şu an durum böyle.
 

devrezcayi

Aktif Üye
4 Mayıs 2020
26
38
Siz bilirsiniz. Banka hesabınıza bloke getirirler.
Öyle bir şey yapamazlar. Bir sürü insan faturasını ödemiyor. icra vb diye mesaj atıyorlar-arıyorlar adamlar ödemiyor. hiçbir şey de yapamıyorlar. haksız kazançlarına milleti korkutarak-sindirerek yasalmış gibi hava katıyorlar. Ben buna boyun eğmeyeceğim. Ne oluyorsa olsun. Hodri meydan diyorum. Buyursunlar mahkemeye mi veriyorlar. Ne yapıyorlarsa yapsınlar. Kendilerini de aynısını dedim. Ben şikayet edeceğim dediğimde istediğiniz yere şikayet edin küstahlığını sergiliyorlarsa ben de kendilerine istediğinizi yapın. Modeminizi gelin alın o faturanızı da ödemiyorum dedim. Mahkemede bunların yasal iş yapmadığı ortaya çıkacağı için onu da yapamazlar. Benim elimde kapı gibi sözleşme var. tarihi de belli. Başından beri diyorum faturalandırma olayı beni gram alakadar etmez.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben de digitürk'ten ayrılırken uydu cihazı,kart,kumanda,hdmı kablo olarak götürüp teslim ettim,öyle aboneliğimi iptal ettiler.Abone olurken kendileri getiriyor,ama abonelikten çıkarken bizim götürmemizi istiyorlar.Maalesef şu an durum böyle.

Ben digiturkun ilk zamanlarından bahsediyorum. İlk zamanlar iptallerde kendileri cihazı alıyorlardı. Ben de abone olmuştum sonrasında iptal etmiştim gelip cihazı almışlardı. Öyle hatırlıyorum. Sonradan sistemi değiştirmişler. Dediğim gibi işlerine geldiği gibi hareket ettikleri için öyle yapıyorlar.
 
Son düzenleme:

devrezcayi

Aktif Üye
4 Mayıs 2020
26
38
Şu ana kadar yazdıklarımın tamamını twitterdan turkcell müşteri hizmetlerinin hesabına da yazdım. eksiği yok fazlası var. İLk başta bayiye gitmeniz lazım diyen yetkili gitmeyeceğimi ısrarla söylemem üzere mail adresi üzerinden işlemleri başlatabileceğini söyledi. Demekki çözüm olabiliyormuş. demekki bayiye gitmeme gerek yokmuş. Ben Turknete de abone oldum aboneliğim iptal ettim hepsini mail üzerinden hallettim. Turknet bu işi yapabiliyorsa Turkcell hayli hayli yapar. Modemi de bize kargo gönderin diyorlar şimdi...Hani bayiye gidip teslim etmeliydim. İnsanlara çile çektirmekten başka bir iş yapmıyorlar. Sen bunu yaparsan adam gelri bir daha sana abonelik yaptırır mı-yaptırmaz. Ben asla turkcell ve superonline kullanmam bir daha...Fatura konusunda da biraz daha bastırsam iptal edeceklerinden eminim çünkü yaptıkları normal-yasal-mantığa uygun değil.
 

Benzer konular

Üst