Sungate Titan teknik servis

bydublor Çevrimdışı

bydublor 

Aktif Üye
10 Ara 2017
242
Merhaba arkadaşlar, son bir kac gündür Sungate titan uydu alicimda bazi kanallarda kirpma zayif sinyal sorunu yaşıyorum. evdeki diğer tvler kendi uydu alicilari ile duzgun sorunsuz çalışıyor. Ayrica bu uydu alıcı yerine baska uydu alici bagladim onlarda da sıkıntı yok. Velhasil uydu alicidan kaynaklandığını düşünüyorum ve garantinin bitmesine az bir sure kalmis. Daha evvel teknik servise ürününü gönderen oldu mu? prosedür nasıl işliyor. İstanbul da oturuyorum Buralarda teknik servisleri var gösteriyor ama internette firmaları bulamadim gibi vs vs. Bilgisi olan varsa sevinirim. Olmadi yarin firmayi arayip soracagim.
 
gercekrambo Çevrimdışı

gercekrambo 

Süper Üye
2 Şub 2020
1,778
Arkadaşlar kargo anlasmali kargo firmasi ile gitti anlaşmalı kargo firmasi ile geldi.

Olumlu yanlari ;
kargo ucreti odemedim.
sorun çözülmüş geldi.
garantisi devam ettigi icin garantiden yapildi.

Olumsuz yönleri
Kargo teknik servise teslim edildikten sonra herhangi bir mesaj bildirim arama olmadı.

Geldiğinde de icinde herhangi bir servis notu vs yoktu. Su sikayetle geldi şu şu yapildi test edildi vs vs.

Adaptörüm giderken saglamdi gelirken adaptorun icinde parca sesleri geliyordu. Muhtemelen kontrol icin acildi tirnak falan kirildi.

Sonuc olarak suan cihaz calisiyor. umarim birlikteligimiz devam eder.
siz para ödememişsiniz, güzel. ben 7 aylık cihazı gönderdim. cihazdaki temel yapı deşişmiş dediler. gidişte kargo ödemedim ama dönüşte 50 tl aldı kargo firması. cihaz arızalı değildi, olsa dahi 7 aylık cihazdı.
 
gercekrambo Çevrimdışı

gercekrambo 

Süper Üye
2 Şub 2020
1,778
garantisi süren cihazda, kullanıcı ile ilgili en küçük hata bile olmayan durumda, kullanıcıya kargo ücreti çıkarmak hakkında kimse fikir belirtmeyecek mi cidden?

mesela, amazon üretici bile olmadığı halde, sattığı malı, koşulsuz , ek masrafsız iade alıyorken.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
garantisi süren cihazda, kullanıcı ile ilgili en küçük hata bile olmayan durumda, kullanıcıya kargo ücreti çıkarmak hakkında kimse fikir belirtmeyecek mi cidden?

mesela, amazon üretici bile olmadığı halde, sattığı malı, koşulsuz , ek masrafsız iade alıyorken.
Garanti kapsamında firmanın ödemesi gerekli.
THH ile iade alabilirsin kargo ücretini herkes işini düzgün yapmıyor.
 
O Çevrimdışı

Ozzytaste

Aktif Üye
2 Nis 2023
276
54
Nokia box 8010 geldi ve kurdum. Hızlı mı hızlı
  • Wi-Fi:
    802.11 b/g/n/a/ac/ax 2.4 GHz/5 GHz 2T2R (WiFi6)
  • Ethernet LAN (1000 Mbit/s)
  • Bluetooth: 5,0

    • Amlogic S905X4-K
    • CPU:
      Quad-Core Cortex-A55 20800 DMIPS
    • GPU:
      ARM Mali-G31 MP2 850 MHz
    • SDRAM:
      4 GB LPDDR4 RAM
    • Flash:
      32 GB eMMC Flash


nokia-8010.jpg
 
A Çevrimdışı

aozkan21

Yeni Üye
16 Tem 2023
1
49
Arkadaşlar kargo anlasmali kargo firmasi ile gitti anlaşmalı kargo firmasi ile geldi.

Olumlu yanlari ;
kargo ucreti odemedim.
sorun çözülmüş geldi.
garantisi devam ettigi icin garantiden yapildi.

Olumsuz yönleri
Kargo teknik servise teslim edildikten sonra herhangi bir mesaj bildirim arama olmadı.

Geldiğinde de icinde herhangi bir servis notu vs yoktu. Su sikayetle geldi şu şu yapildi test edildi vs vs.

Adaptörüm giderken saglamdi gelirken adaptorun icinde parca sesleri geliyordu. Muhtemelen kontrol icin acildi tirnak falan kirildi.

Sonuc olarak suan cihaz calisiyor. umarim birlikteligimiz devam eder.
 
Geri
Üst Alt