Sony bravia 40x4500 ekranın tamamında oluşan dikey ince cizgiler

S Çevrimdışı

silverman

Yeni Üye
10 Tem 2019
20
42
Öncelikle tüm aileye selamlar, buraları yeni öğrendim emeği geçenlerin ellerine sağlık. Sony 40x4500 tv bir andan tüm ekranda dikey cizgiler oluştu,ilk çıktıklarında çizgiler hepsi çıkıyor bir süre sonra kayboluyordu. Şimdi kalıcı hale geldi. Menü ye girdiğimde bu çizgiler yok sadece görüntüde bu iş oluyor. Hdmı scart usb tüm yöntemlerde aynı sıkıntı var. Fabrika ayarlarına döndüm, güç kablosunu değiştirdim, elektrik sıkıntısına karşı güç kaynağı var zaten; güç kaynaksız denedim. Bilene,anlayana danışmakta fayda var.Saygılarımla

IMG-20190711-WA00095241033642ca0a77.jpg
IMG-20190711-WA0008450c5bf5b2e7aa63.jpg
IMG-20190711-WA0010fafcb76e294eb588.jpg
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
eğer menüye basınca çizgiler gelmiyorsa panel yazılımı kaynaklı sorun olabilir bu tarz ürünlerde servis menüsünde ayar yapılıyor ama konu hakkında bilgim yok, A Ado ve TEKNOwest teknovest i etiketledim, bilgisi varsa yorum yaparlar ama yoğunluk nedeni ile biraz bekliyebilirsiniz. sizlik durum değildir, yazılımsal sorun olabilir.
geçmiş olsun
 
S Çevrimdışı

silverman

Yeni Üye
10 Tem 2019
20
42
hızlı cevap ve profesyonel yaklaşımınız için teşşekkür ederim, bu forumu geç keşfettiğim için üzüldüm.
 
S Çevrimdışı

silverman

Yeni Üye
10 Tem 2019
20
42
Adem beyin televizyonu gönderin bakalım demesine rağmen tv ye uygun kutu bulamamamdan ve sonucunda da güvenli gönderme işi gözümü korkuttuğu için tv yi manisa sony yetkili servise verdim. Bir ay bekleme sonucunda anakart arızası olduğu parçanın yurtdışından geleceği ve 440€ olduğu söylendi. TV yi servisten aldım ,ikinci el kart alıp değiştireyim dedim. İnternette arattım ,bir kart buldum ve aldım. Geldi sıra kartı sökmeye , oda ne iki kart var, biri 1-876-560-11 parça kodlu ve benim aldığım.Diğer kart 1-877-329-11 parça kodlu. Almış olduğum kartı sorunsuz taktım ve sonuç hüsran ,aynı bozuk görüntü görüntü. 1-877-329-11 kodlu parçayı ise bir yer hariç hiç bir yerde bulamadım. Bulduğum yerde fahis fiyat istiyor. Parçayı bulabileceğim bir yer bilen varmı? Ya da gerçekten kattamı sorun ? . Tv yi arabaya atıp bir fethiye gezisine mi çıksam.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,260
64
Günaydın, 05550951148 numaralı telefona görüntüleri wp den yollarmısınız rica etsem.

Bu işin ucu Tcon veya Cofboard bölümüne uzanacak gibi görünüyor :alala
... Tv yi arabaya atıp bir fethiye gezisine mi çıksam.
Yani ne diyeyim ki ,önce geçmiş olsun tabii.
Manisa-Fethiye ,çok uzak değil bence :) ama yanlış anlamazsan yazmadan geçmeyeyim, zaten sevgili adem yazmıştı ,altını çizdim,bence 2700 tl vermektense denemeye değer ,ne dersin sevgili silverman?
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Adem beyin televizyonu gönderin bakalım demesine rağmen tv ye uygun kutu bulamamamdan ve sonucunda da güvenli gönderme işi gözümü korkuttuğu için tv yi manisa sony yetkili servise verdim. Bir ay bekleme sonucunda anakart arızası olduğu parçanın yurtdışından geleceği ve 440€ olduğu söylendi. TV yi servisten aldım ,ikinci el kart alıp değiştireyim dedim. İnternette arattım ,bir kart buldum ve aldım. Geldi sıra kartı sökmeye , oda ne iki kart var, biri 1-876-560-11 parça kodlu ve benim aldığım.Diğer kart 1-877-329-11 parça kodlu. Almış olduğum kartı sorunsuz taktım ve sonuç hüsran ,aynı bozuk görüntü görüntü. 1-877-329-11 kodlu parçayı ise bir yer hariç hiç bir yerde bulamadım. Bulduğum yerde fahis fiyat istiyor. Parçayı bulabileceğim bir yer bilen varmı? Ya da gerçekten kattamı sorun ? . Tv yi arabaya atıp bir fethiye gezisine mi çıksam.
Tespiti 10 dakika sürer. Kapımız da açık ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri