Servisten Gelen Değişim Onayı Sonrası Ne Yapmalı?

T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Hocam ürünün son kontrol yapılmadan bana paketletilmesi garip geliyor yoksa hepsi duruyor en dıştaki plastik kelepçe hariç. Belki ben kırık ürün koydum, ya da yolda bir şekilde kırıldı; o zaman sorumlusu kim olacak. Ya da ben neden günlerce televizyonsuz kalıyorum anlamadım. Tcl stokta olmazsa biz tedarik ederiz dedi ama ürün Mediamarkt'a ulaştığında adamlar stokta yok diye şak diye iade yaparlar diye de çekiniyorum. Keşke Toshiba, Vestel gibi hizmet verselerdi.
Resim video çekin paketlerken elinizde bulunsun her ihtimale karşı sorun çıkarsa ben sağlam teslim ettim kargoya dersiniz..
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Almanya'da mediamarkt dan 55 inç samsung tv aldık panel kırık çıktı serviste çağırmadık kurulum için

Olduğu gibi anlattık mediamarkt'a sorun yok stoklama kaynaklı olabilir deyip yenisini verdiler ama burası Türkiye ne olur bilmem..
 
N Çevrimdışı

nyldrm

Yeni Üye
24 Kas 2021
22
36
Almanya'da mediamarkt dan 55 inç samsung tv aldık panel kırık çıktı serviste çağırmadık kurulum için

Olduğu gibi anlattık mediamarkt'a sorun yok stoklama kaynaklı olabilir deyip yenisini verdiler ama burası Türkiye ne olur bilmem..
Hocam bunlarla uğraşmak yerine kutu açılım videosunu izleyerek ekran bantlarına varana dek aynı şekilde paketledim. 5 ayrı noktadan 3 kat bantla sardım kutu açılmasın diye. Bir an önce gitsin de yenisi gelsin, bir de stokta yok muhabbeti ile ugrasmayayım dedim.

IMG_20211222_220152.jpg
IMG_20211222_214701.jpg
 
N Çevrimdışı

nyldrm

Yeni Üye
24 Kas 2021
22
36
Ürünü Horoz Lojistik aldı, Mediamarkt deposuna ulaşınca yeni ürünü yollayacakmış. Horoz Lojistik adeta kara delik gibi, özellikle iade kargolarını depolarında uzunca süre bekletiyorlar. Benim ürün 5 gündür depoda, kaç günde gönderecekler belli değil.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
Ürünü Horoz Lojistik aldı, Mediamarkt deposuna ulaşınca yeni ürünü yollayacakmış. Horoz Lojistik adeta kara delik gibi, özellikle iade kargolarını depolarında uzunca süre bekletiyorlar. Benim ürün 5 gündür depoda, kaç günde gönderecekler belli değil.
Onların bir müşteriye ürün teslim etmesi bile bir macera.
 
N Çevrimdışı

nyldrm

Yeni Üye
24 Kas 2021
22
36
Gelişmeleri aktarayım. Değişim için gönderdiğim tv Mediamarkt deposuna ulaştığı gün yeni ürünün bana çıkışı yapıldı, şaşırdım doğrusu. Bugün değişim olan tv geldi, aksam üzeri kurulum için kayıt oluşturdum ve servis iki saat sonra gelerek kurulumu gerçekleştirdi. Yeni gelen televizyonda en azindan benim kabul edebileceğim seviyede ışık sızması var ama yatay çizgiler yok, oh be diyebildim sonunda. Ben çok dikkat kesilmediğim için ışık sızmasını sorun etmiyorum, titiz arkadaşların Tcl alma konusunda iyi düşünmelerini öneririm. Görüntü kalitesi, hızı vs. güzel ama kusurları da var bunu bilerek almakta fayda var.

Bana hizmet veren servise gelince; Tokat'ta ikamet ediyorum, buradaki görevli servis gerçekten süreç boyunca çok ilgiliydi ve ben çok hızlı hizmet aldım. Değişim sürecinde de işleyişi, olasılıkları açık açık anlattı; olabildiğince hızlı bir şekilde yardımcı olmaya çalıştı. Zaten kusurlu ürünlerde bölgedeki servisin bir karar verici pozisyonu yok, durumu firmaya iletiyorlar ama buradaki servisin sorunları eksiksiz not ederek firmaya iletilmesi, hızlı ve çözüm odaklı yaklaşması açıkçası hoşuma gitti.

Benim şansıma bu ildeki servis gayet iyi çıktı ama tabiki Adem hocamın daha önce belirttiği üzere Tcl'nin servis konusunda bir standart oluşturması gerekiyor. Değişimde firma ile başbaşa kalmak yerine Toshiba'nın yaptığı gibi Tcl tarafından değişim sağlansaydı en azından daha endişesiz bir süreç olurdu benim için.

Bu süreçte desteğini esirgemeyen tüm dostlara çok teşekkür ederim.
 
Geri
Üst Alt