Gelişmeleri aktarayım. Değişim için gönderdiğim tv Mediamarkt deposuna ulaştığı gün yeni ürünün bana çıkışı yapıldı, şaşırdım doğrusu. Bugün değişim olan tv geldi, aksam üzeri kurulum için kayıt oluşturdum ve servis iki saat sonra gelerek kurulumu gerçekleştirdi. Yeni gelen televizyonda en azindan benim kabul edebileceğim seviyede ışık sızması var ama yatay çizgiler yok, oh be diyebildim sonunda. Ben çok dikkat kesilmediğim için ışık sızmasını sorun etmiyorum, titiz arkadaşların Tcl alma konusunda iyi düşünmelerini öneririm. Görüntü kalitesi, hızı vs. güzel ama kusurları da var bunu bilerek almakta fayda var.
Bana hizmet veren servise gelince; Tokat'ta ikamet ediyorum, buradaki görevli servis gerçekten süreç boyunca çok ilgiliydi ve ben çok hızlı hizmet aldım. Değişim sürecinde de işleyişi, olasılıkları açık açık anlattı; olabildiğince hızlı bir şekilde yardımcı olmaya çalıştı. Zaten kusurlu ürünlerde bölgedeki servisin bir karar verici pozisyonu yok, durumu firmaya iletiyorlar ama buradaki servisin sorunları eksiksiz not ederek firmaya iletilmesi, hızlı ve çözüm odaklı yaklaşması açıkçası hoşuma gitti.
Benim şansıma bu ildeki servis gayet iyi çıktı ama tabiki Adem hocamın daha önce belirttiği üzere Tcl'nin servis konusunda bir standart oluşturması gerekiyor. Değişimde firma ile başbaşa kalmak yerine Toshiba'nın yaptığı gibi Tcl tarafından değişim sağlansaydı en azından daha endişesiz bir süreç olurdu benim için.
Bu süreçte desteğini esirgemeyen tüm dostlara çok teşekkür ederim.