Servisten Gelen Değişim Onayı Sonrası Ne Yapmalı?

N Çevrimdışı

nyldrm

Yeni Üye
24 Kas 2021
22
36
Merhaba, yaklaşık bir ay önce aldığım Tcl 55c728 model televizyonda panel ve çerçeve hatası sebebiyle değişim servis tarafından onaylandı ve aldığım mağazadan değişim yapılması adına rapor oluşturdular. Ürünü Mediamarkt internet mağazasından aldım, internette bazı şikayetleri okuyunca tedirgin oldum sizlere danışmak istiyorum.

Ürün değişim için benden alındıktan sonra firmaya ulaşınca mı yeni ürün mü gönderilecek yoksa yeni ürün gönderildiğinde mi benden alınır? Yeni ürünün çıkışı yapılmadan elimdekini göndermek istemiyorum, değişim diye gönderip ücret iadesi yapılan olaylar okudum beni korkuttu.

Ürün benden alınır, firmaya ulaşmak üzere yoldayken stokta kalmazsa değişim yapılmadan ücret iadesine gidilir mi? Öyle olursa dolar kuru sebebiyle zarara uğrayacağım.

Müşteri temsilcisi sizdeki ürünü bizim de incelememiz gerekiyor diye bir ifade kullandı. Servis değişim onayı verdikten sonra firmanın bunu kabul etmeme durumu olabilir mi?

Sorularıma cevap vererek yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,009
Katakulli yapmak isteyen her türlü yapar bence de, siz Media Markt ile görüşün teyit alın. O yetiyi mümkünse yazılı kanaldan alın. Mail, web sitesi vs. Onların da ekran görüntüsünü alın, gerisi artık kader kısmet diyeyim. Mesafeli satış sözleşmesi burada devreye girer benim bildiğim. Yani mesafeli satışa dair kanun ne ise o olması gerekiyor.
 
N Çevrimdışı

nyldrm

Yeni Üye
24 Kas 2021
22
36
Katakulli yapmak isteyen her türlü yapar bence de, siz Media Markt ile görüşün teyit alın. O yetiyi mümkünse yazılı kanaldan alın. Mail, web sitesi vs. Onların da ekran görüntüsünü alın, gerisi artık kader kısmet diyeyim. Mesafeli satış sözleşmesi burada devreye girer benim bildiğim. Yani mesafeli satışa dair kanun ne ise o olması gerekiyor.
Hocam ürün stoklarında var, firmanın değişim raporuna rağmen değişim yapmama hakları var mı? Bana değişim için gönderilecek ürün en azından adıma faturalandırılsa, ürün onlara ulaşana kadar göndermemeleri de sorun değil aslında ama ürün gider yenisi gelmez diye çekiniyorum.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,009
Hocam ürün stoklarında var, firmanın değişim raporuna rağmen değişim yapmama hakları var mı? Bana değişim için gönderilecek ürün en azından adıma faturalandırılsa, ürün onlara ulaşana kadar göndermemeleri de sorun değil aslında ama ürün gider yenisi gelmez diye çekiniyorum.
Bilemiyorum.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bu konularda kimse VESTEL efendinin eline su dökemez.
harbiden adamlar çok kral sistemle çalışıyor.
Değişim onaylandıktan sonra tüketicinin tek yapması gereken BEKLEMEK.
Vestel fabrikadan YETKİLİ SERVİSE ürünü sevk eder, Yetkili servis siz arar randevu alır, bu esnada eski tv zaten sizin evinizdedir, Yetkili servis evinize gelir, yeni tv yi kurar, eski tv yi paketler alır gider.

TCL de süreç sizi sıkacaktır açık ve net zira saçma sapan ilerleyen bir servis süreçleri var.

Olması gereken, yeni tv nin servis tarafından getirilip kurulup eski tv yi aynı anda alıp götürmeleridir.

Bunlar kafalarına göre takılıyor ne yazık ki.
 
N Çevrimdışı

nyldrm

Yeni Üye
24 Kas 2021
22
36
Bu konularda kimse VESTEL efendinin eline su dökemez.
harbiden adamlar çok kral sistemle çalışıyor.
Değişim onaylandıktan sonra tüketicinin tek yapması gereken BEKLEMEK.
Vestel fabrikadan YETKİLİ SERVİSE ürünü sevk eder, Yetkili servis siz arar randevu alır, bu esnada eski tv zaten sizin evinizdedir, Yetkili servis evinize gelir, yeni tv yi kurar, eski tv yi paketler alır gider.

TCL de süreç sizi sıkacaktır açık ve net zira saçma sapan ilerleyen bir servis süreçleri var.

Olması gereken, yeni tv nin servis tarafından getirilip kurulup eski tv yi aynı anda alıp götürmeleridir.

Bunlar kafalarına göre takılıyor ne yazık ki.
Hocam çok teşekkür ederim, duruma göre TCL ile de iletişime geçeceğim.
 
N Çevrimdışı

nyldrm

Yeni Üye
24 Kas 2021
22
36
Mümkün olduğunca önce yeni tv nin gelmesi yönde diretin lütfen. Diğer firmaların bu şekilde hizmet verdiğini belirtin.
Gelişmelerden haberdar etmenizi rica ederim :ok
Hocam ben sizin mesajınız üzerine TCL müşteri hizmetlerini aradım ve diğer firmaların sürecini de örnek verdim. Onlar da değişim hakkımın bulunduğunu, değişim sürecinde ürün stokta olmaması sebepli ya da satıcı ile ilgili bir problem olursa Bilkom tarafından sizin bahsettiğiniz şekilde tedariğin sağlanacağını belirttiler. Ben Mediamarkt'ın ilgili birimi ile yapacağım görüşmede önce değişim ürününün gelmesi yönünde direteceğim.

Gelişmeler oldukça bilgilendirme yapacağım, tekrar çok teşekkür ederim.
 
Aragorn Çevrimdışı

Aragorn 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,892
47
Bu konularda kimse VESTEL efendinin eline su dökemez.
harbiden adamlar çok kral sistemle çalışıyor.
Değişim onaylandıktan sonra tüketicinin tek yapması gereken BEKLEMEK.
Vestel fabrikadan YETKİLİ SERVİSE ürünü sevk eder, Yetkili servis siz arar randevu alır, bu esnada eski tv zaten sizin evinizdedir, Yetkili servis evinize gelir, yeni tv yi kurar, eski tv yi paketler alır gider.

TCL de süreç sizi sıkacaktır açık ve net zira saçma sapan ilerleyen bir servis süreçleri var.

Olması gereken, yeni tv nin servis tarafından getirilip kurulup eski tv yi aynı anda alıp götürmeleridir.

Bunlar kafalarına göre takılıyor ne yazık ki.
Aynen böyle olmuştur hatta eski kumanda da bizde kaldı çift kumandamız oldu
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Hocam ben sizin mesajınız üzerine TCL müşteri hizmetlerini aradım ve diğer firmaların sürecini de örnek verdim. Onlar da değişim hakkımın bulunduğunu, değişim sürecinde ürün stokta olmaması sebepli ya da satıcı ile ilgili bir problem olursa Bilkom tarafından sizin bahsettiğiniz şekilde tedariğin sağlanacağını belirttiler. Ben Mediamarkt'ın ilgili birimi ile yapacağım görüşmede önce değişim ürününün gelmesi yönünde direteceğim.

Gelişmeler oldukça bilgilendirme yapacağım, tekrar çok teşekkür ederim.
Tamamdır sorunsuz şekilde sürecin bitmesi dileklerimle :ok
 
N Çevrimdışı

nyldrm

Yeni Üye
24 Kas 2021
22
36
Tamamdır sorunsuz şekilde sürecin bitmesi dileklerimle :ok
Hocam bugün Mediamarkt ile yeniden iletişime geçtim. Siz ürünü paketleyip hazır hale getirin biz kargo ile aldıracağız diyorlar, ilk plastik kelepçe ile geldi ben nasıl paketleyip tekrar kelepçeleyeceğim anlamadım. Ya da diyelim ki iade ettim yolda paketleme kaynaklı ya da başka sebeple ürün kırıldı kim sorumlu olacak merak ediyorum. Tcl'i aradım, kutulama yaparken servisin yardımcı olabileceğini söyledi ama kayıt açmıyor siz direkt servisi arayın diyor. Böyle saçmalık görmedim, mücadele etmeden bu ülkede iyi hizmet almak gerçekten zor.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Hocam bugün Mediamarkt ile yeniden iletişime geçtim. Siz ürünü paketleyip hazır hale getirin biz kargo ile aldıracağız diyorlar, ilk plastik kelepçe ile geldi ben nasıl paketleyip tekrar kelepçeleyeceğim anlamadım. Ya da diyelim ki iade ettim yolda paketleme kaynaklı ya da başka sebeple ürün kırıldı kim sorumlu olacak merak ediyorum. Tcl'i aradım, kutulama yaparken servisin yardımcı olabileceğini söyledi ama kayıt açmıyor siz direkt servisi arayın diyor. Böyle saçmalık görmedim, mücadele etmeden bu ülkede iyi hizmet almak gerçekten zor.
köpükleri kutusu duruyorsa kutuya koyup bantlayıp gelen kargo görevlisine vereceksiniz..
 
N Çevrimdışı

nyldrm

Yeni Üye
24 Kas 2021
22
36
köpükleri kutusu duruyorsa kutuya koyup bantlayıp gelen kargo görevlisine vereceksiniz..
Hocam ürünün son kontrol yapılmadan bana paketletilmesi garip geliyor yoksa hepsi duruyor en dıştaki plastik kelepçe hariç. Belki ben kırık ürün koydum, ya da yolda bir şekilde kırıldı; o zaman sorumlusu kim olacak. Ya da ben neden günlerce televizyonsuz kalıyorum anlamadım. Tcl stokta olmazsa biz tedarik ederiz dedi ama ürün Mediamarkt'a ulaştığında adamlar stokta yok diye şak diye iade yaparlar diye de çekiniyorum. Keşke Toshiba, Vestel gibi hizmet verselerdi.
 
Geri
Üst Alt