Merhaba, yaklaşık bir ay önce aldığım Tcl 55c728 model televizyonda panel ve çerçeve hatası sebebiyle değişim servis tarafından onaylandı ve aldığım mağazadan değişim yapılması adına rapor oluşturdular. Ürünü Mediamarkt internet mağazasından aldım, internette bazı şikayetleri okuyunca tedirgin oldum sizlere danışmak istiyorum.
Ürün değişim için benden alındıktan sonra firmaya ulaşınca mı yeni ürün mü gönderilecek yoksa yeni ürün gönderildiğinde mi benden alınır? Yeni ürünün çıkışı yapılmadan elimdekini göndermek istemiyorum, değişim diye gönderip ücret iadesi yapılan olaylar okudum beni korkuttu.
Ürün benden alınır, firmaya ulaşmak üzere yoldayken stokta kalmazsa değişim yapılmadan ücret iadesine gidilir mi? Öyle olursa dolar kuru sebebiyle zarara uğrayacağım.
Müşteri temsilcisi sizdeki ürünü bizim de incelememiz gerekiyor diye bir ifade kullandı. Servis değişim onayı verdikten sonra firmanın bunu kabul etmeme durumu olabilir mi?
Sorularıma cevap vererek yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Ürün değişim için benden alındıktan sonra firmaya ulaşınca mı yeni ürün mü gönderilecek yoksa yeni ürün gönderildiğinde mi benden alınır? Yeni ürünün çıkışı yapılmadan elimdekini göndermek istemiyorum, değişim diye gönderip ücret iadesi yapılan olaylar okudum beni korkuttu.
Ürün benden alınır, firmaya ulaşmak üzere yoldayken stokta kalmazsa değişim yapılmadan ücret iadesine gidilir mi? Öyle olursa dolar kuru sebebiyle zarara uğrayacağım.
Müşteri temsilcisi sizdeki ürünü bizim de incelememiz gerekiyor diye bir ifade kullandı. Servis değişim onayı verdikten sonra firmanın bunu kabul etmeme durumu olabilir mi?
Sorularıma cevap vererek yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.