slowfood
Moderatör
- 23 May 2022
- 7,881
Hımm. Mesajım net anlaşılmamış.Malesef Samsung bu durumun farkında değil. Sorunun kendilerinden kaynaklandığını kabullenmiyorlar. Onun için de bir ışık gözükmüyor şikayetvar’da Kasım 2022 kayıtlı şikayet var bu konu ile ilgili ama Samsung 5 gün önce göndermiş olduğu güncellemede bu soruna çözüm bulmamış. Yani kısacası adamların umrunda değil
Güncelleme yazılım bazında Samsung tarafından yapılacak olsa da güncellemedeki düzenlenecek kanal TP' leri v.b. gibi bilgileri Digiturk sağlar.Mantık olarak TV' nin yazılımına bağlı bir problem. Ancak yazılımın içeriği ile ilgili (Digiturk kanal tarama seçeneğinde TV' nin tarayacağı TP' lerin bilgisini digiturk sağlar.) bağlantı digiturkte olduğu için sizin için birkaç çözüm yolu var.
Türksat kullanıldığı için kör tarama yapılır ve kanal listesi sıralaması manuel olarak düzenlenir. (Gerçekten çok meşakkatli)
TKGS ile bir kez kurulum yapılır ve tkgs güncellemeleri kapatılır. Eğer bu yöntemle kanal listesine erişim, düzenleme yapılabiliyorsa yukarıdaki işlem yapılır.
Benim dikkat ettiğim kadarıyla bahsedilen kanallar aynı zamanda dijital platform sahibi bir kişiye ait. Digiturk "Biz şirket politikası olarak kendi kanal tarama listemize bu kanalları eklemiyoruz." diyebilir. (Bu tamamen kişisel düşüncem, herhangi bir kanıtı yok.)
Bu sebeplerden dolayı samsung size o cevabı vermiştir.
Bu bilgiyle Digiturk' te bu konuyu teyit ediyor.Biraz önce Digitürk tarafı ile de görüştüm. Adamlar özellikle Samsung için güncelleme gerekli diye not düşmüşler sistemlerine. Temsilciye tv modelini söylediğimde bana direk bunu söyledi. Digitürk’ün böyle basit bir sorunu çözmemezlik yapacağını sanmıyorum. Keşke bu kadar takıntılı olmasaydım diyorum bazen
Yani platform anlaşması yapılmışken platformun size "Bu TP' ler şu an eklenmeyecek." dediği kanalları siz yazılım güncellemesi ile eklerseniz ne olur?