Muhammet Sarıçam
Süper Üye
- 20 May 2018
- 742
- 34
Maliyet, bayiye gidiş geliş mazot parası epey maliyetli oldu yaniÇok daha rahat olmuş. Maliyet farketti mi?
Maliyet, bayiye gidiş geliş mazot parası epey maliyetli oldu yaniÇok daha rahat olmuş. Maliyet farketti mi?
Mazot parasını bayiden talep etseydin ürün arızalı çıkmışMaliyet, bayiye gidiş geliş mazot parası epey maliyetli oldu yani
Şu günde az buz değil. Şaka bir yana cihazda bir sorun olması muhtemeldi. Hem kumanda teke düştü, hem de sorun ortadan kalktı. Güle güle kullanın.Maliyet, bayiye gidiş geliş mazot parası epey maliyetli oldu yani
O meymenetsiz bayiden modül alabildiğime sükrettimMazot parasını bayiden talep etseydin ürün arızalı çıkmış
Kesinlikle, tek amacım buydu zaten ama gelin görün ki şimdi bambaşka bir sorunla karşı karşıyayım.Şu günde az buz değil. Şaka bir yana cihazda bir sorun olması muhtemeldi. Hem kumanda teke düştü, hem de sorun ortadan kalktı. Güle güle kullanın.
O platformun kendisi bir sorun zaten, neyse ki e-devlet üzerinden iptal edilebiliyor artık.Kesinlikle, tek amacım buydu zaten ama gelin görün ki şimdi bambaşka bir sorunla karşı karşıyayım.
Digitürk modunda kanalları taratınca bazı kanallar eksik çıkıyor. Mesela Tv8, Tv8,5 vs. Manuel ekleme de yapılmıyor.
Bu olay paket seçiminden kaynaklı. Digiturk seçmeden otomatik tarama yapınca Digitürk kanalları açılırsa Digitürk servis sağlayıcı seçmeyin birde öyle deneyinKesinlikle, tek amacım buydu zaten ama gelin görün ki şimdi bambaşka bir sorunla karşı karşıyayım.
Digitürk modunda kanalları taratınca bazı kanallar eksik çıkıyor. Mesela Tv8, Tv8,5 vs. Manuel ekleme de yapılmıyor.
Bu olay paket seçiminden kaynaklı. Digiturk seçmeden otomatik tarama yapınca Digitürk kanalları açılırsa Digitürk servis sağlayıcı seçmeyin birde öyle deneyin
Merkezi sistemde turksat üzerinden yayın alıyorum. Malesef Samsung kaynaklı bir sorun olduğunu öğrendim donanımhaber forumunda. Tkgs seçeneğinde tüm kanallar var ama digitürk sıralaması ile kullanamıyorum malesef.O platformun kendisi bir sorun zaten, neyse ki e-devlet üzerinden iptal edilebiliyor artık.
Yıllarca kaç kişiyi fax vs diyip oyaladılar, işi yokuşa sürdüler.
Platform artık Eutelsat kullanıyor mu bilmiyorum, sadece Türksat kullanacaklardı diye hatırlıyorum.
Olmadı onu deneyin ama hem çanak açısı hem de abonelik ona göre olmalı bildiğim kadarıyla.
Şifresiz vs tarama seçenekleri varsa oradan bulabilir belki.
Ya da HD vs diye filtreleme seçenekleri varsa.
Ayrıca kanal listesine de bakın derim, filtreleme açık kalmış olabilir.
Listeyi baştan sona kontrol ettiniz mi o da önemli.
Aynı hatta başka uydu alıcı takıp deneyebilirsiniz.
Ayarlar menüsüyle değil de çanak ince ayarı ve lnb pozisyonundan şüphelendim.
Güncelleme gelmiş 5 gün önce onu da kurdum ama değişen bişey yok.Merkezi sistemde turksat üzerinden yayın alıyorum. Malesef Samsung kaynaklı bir sorun olduğunu öğrendim donanımhaber forumunda. Tkgs seçeneğinde tüm kanallar var ama digitürk sıralaması ile kullanamıyorum malesef.
Mantık olarak TV' nin yazılımına bağlı bir problem. Ancak yazılımın içeriği ile ilgili (Digiturk kanal tarama seçeneğinde TV' nin tarayacağı TP' lerin bilgisini digiturk sağlar.) bağlantı digiturkte olduğu için sizin için birkaç çözüm yolu var.Samsung müşteri hizmetleri sorunun Digitürk kaynaklı olduğu savunuyor. Müşteri temsilcisine bu tv’nin yazılımının Samsung tarafından yapıldığı ve Digitürk adına sadece şifre çözme amaçlı modül takılı olduğunu söylesem de topu Digitürk’e atıyor. Sonuçta bu mod’daki frekansları Samsung girmiyor mu, ben mi yanlış biliyorum? Tarattığımda eksik kanal çıkmasının sorunluğu nasıl Digitürk olabiliyor.
Biraz önce Digitürk tarafı ile de görüştüm. Adamlar özellikle Samsung için güncelleme gerekli diye not düşmüşler sistemlerine. Temsilciye tv modelini söylediğimde bana direk bunu söyledi. Digitürk’ün böyle basit bir sorunu çözmemezlik yapacağını sanmıyorum. Keşke bu kadar takıntılı olmasaydım diyorum bazenMantık olarak TV' nin yazılımına bağlı bir problem. Ancak yazılımın içeriği ile ilgili (Digiturk kanal tarama seçeneğinde TV' nin tarayacağı TP' lerin bilgisini digiturk sağlar.) bağlantı digiturkte olduğu için sizin için birkaç çözüm yolu var.
Türksat kullanıldığı için kör tarama yapılır ve kanal listesi sıralaması manuel olarak düzenlenir. (Gerçekten çok meşakkatli)
TKGS ile bir kez kurulum yapılır ve tkgs güncellemeleri kapatılır. Eğer bu yöntemle kanal listesine erişim, düzenleme yapılabiliyorsa yukarıdaki işlem yapılır.
Benim dikkat ettiğim kadarıyla bahsedilen kanallar aynı zamanda dijital platform sahibi bir kişiye ait. Digiturk "Biz şirket politikası olarak kendi kanal tarama listemize bu kanalları eklemiyoruz." diyebilir. (Bu tamamen kişisel düşüncem, herhangi bir kanıtı yok.)
Bu sebeplerden dolayı samsung size o cevabı vermiştir.
Çok şükür. Bildiğiniz gibi, problemin farkında olmalarına kadar geçen süreç, çözüm sürecinden daha uzun sürüyor. O yüzden o süreç atlatılmış ve durumdan haberdarlarsa muhtemelen yakın zamanda çözüm üretilir.Biraz önce Digitürk tarafı ile de görüştüm. Adamlar özellikle Samsung için güncelleme gerekli diye not düşmüşler sistemlerine. Temsilciye tv modelini söylediğimde bana direk bunu söyledi. Digitürk’ün böyle basit bir sorunu çözmemezlik yapacağını sanmıyorum. Keşke bu kadar takıntılı olmasaydım diyorum bazen
Malesef Samsung bu durumun farkında değil. Sorunun kendilerinden kaynaklandığını kabullenmiyorlar. Onun için de bir ışık gözükmüyor şikayetvar’da Kasım 2022 kayıtlı şikayet var bu konu ile ilgili ama Samsung 5 gün önce göndermiş olduğu güncellemede bu soruna çözüm bulmamış. Yani kısacası adamların umrunda değilÇok şükür. Bildiğiniz gibi, problemin farkında olmalarına kadar geçen süreç, çözüm sürecinden daha uzun sürüyor. O yüzden o süreç atlatılmış ve durumdan haberdarlarsa muhtemelen yakın zamanda çözüm üretilir.
(Bu arada yukarıda anlattığım yapıyı da bu anlatım desteklemiş oldu. ;) )