Samsung Türkiye Televizyon Degisimi hakkında

U Çevrimdışı

uselvitopu

Yeni Üye
22 May 2021
4
32
Selamlar arkadaslar,

Yaşadığım bir televizyon alışverişi hakkında sorularim var. Yaşadığım olay ise şu şekilde, 27 Mart 2021 tarihinde internet kanalıyla Evkur'dan satın aldığım Samsung QE-58Q60TAUXTK model televizyonu, evlilik hazırlığı içerisinde olduğum için 22 Mayıs 2021 tarihine kadar kurulumunu yaptırmadım. Bugün kuruluma gelen yetkili servisteki arkadaş ile beraber panelin aşağısında olan ekteki fotoğraflardaki görüldüğü gibi, bir panel çiziği-üretim hatasını keşfettik. Bunun üzerine tutanak tutuldu ve yine bugun, 22 Mayıs 2021 tarihinde Samsung fabrika yetkili servisindeki arkadaşlar geldi ve televizyonun fatura tarihinden itibaren 1 aydan daha fazla süre geçtiği için televizyonun aynısı ile değişiminin olmayabileceğini %50 ihtimal tam televizyon değişimi - %50 ihtimal sadece panelin sıfır panelle değişiminin olabileceğini en geç salı günü yani 25 Mayıs 2021 tarihinde kararın Samsung Türkiye tarafından verileceğini söyledi.

Bu konuda kanuni haklarımın neler olduğunu konusunu net olarak bilemediğim için kendimi savunamadığımı düşünüyorum. Kanuni haklarımın ne olduğu konusunda benimle iletişime geçebilenler olursa çok ama çok mutlu olurum. Ekte fotoları gönderiyorum teşekkürler.

IMG_20210522_133541.jpg
IMG_20210522_133558.jpg
IMG_20210522_133529.jpg
 
H Çevrimdışı

haktanbozer 

Aktif Üye
26 Nis 2019
120
23
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun un 8,9,10 ve 11. maddeleri sizi ilgilendiriyor hocam. Ayrıca garanti belgesi yönetmeliğinin 6. maddesine göre garanti süresi malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar. Sizin televizyon da servis kurulumu gerektirdiği için servisin kurulum yaptığı günün baz alınması gerekir.

Şikayetvar sitesine durumu yazın. 6502 ve garanti belgesi yönetmeliğinden bahsetmeyi unutmayın. Kesinlikle ayıpsız misli ile değişim konusunda ısrarcı olun.
 
U Çevrimdışı

uselvitopu

Yeni Üye
22 May 2021
4
32
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun un 8,9,10 ve 11. maddeleri sizi ilgilendiriyor hocam. Ayrıca garanti belgesi yönetmeliğinin 6. maddesine göre garanti süresi malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar. Sizin televizyon da servis kurulumu gerektirdiği için servisin kurulum yaptığı günün baz alınması gerekir.

Şikayetvar sitesine durumu yazın. 6502 ve garanti belgesi yönetmeliğinden bahsetmeyi unutmayın. Kesinlikle ayıpsız misli ile değişim konusunda ısrarcı olun.
Tesekkurler aydinlatici bir bilgi oldu.
 
EXcomZkko Çevrimdışı

EXcomZkko 

Süper Üye
13 Nis 2018
1,109
Ürün ayıplı kategorisine girer. İlk 6 ay içerisinde ortaya çıkan ayıplar, ürün alındığı anda ortaya çıkmış olarak sayılır ve müşteriye değişim, tamir, para iadesi isteme gibi haklar doğar. Firma müşterinin seçimine uymak zorundadır. Yani siz değişim isterseniz, para iadesi yapayım diyemez.

Geçmiş olsun. TV'nin tamiri söz konusu bile olamaz. Hiç alttan almayın derim.
 
U Çevrimdışı

uselvitopu

Yeni Üye
22 May 2021
4
32
Ürün ayıplı kategorisine girer. İlk 6 ay içerisinde ortaya çıkan ayıplar, ürün alındığı anda ortaya çıkmış olarak sayılır ve müşteriye değişim, tamir, para iadesi isteme gibi haklar doğar. Firma müşterinin seçimine uymak zorundadır. Yani siz değişim isterseniz, para iadesi yapayım diyemez.

Geçmiş olsun. TV'nin tamiri söz konusu bile olamaz. Hiç alttan almayın derim.
Tesekkurler hocam.
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
21,011
Hem hatalı üret hem de değişime yanaşma oh ne güzel.
Fabrikanın stok sorunu müşteriyi ilgilendirmez.
Kalite kontrolü adam gibi yapsaydın çizik paneli paketleyip müşteriye göndermeseydin? :hihi
 
Geri
Üst Alt