B
Çevrimdışı
bakirci1453
Aktif Üye
- 19 Ağu 2018
- 83
24.04.2023 de Samsung Tv aldım.
Ölü piksel sebebi ile;
- 30.04.2024 de panel değişimi sağlandı.
- 04.05.2024 tarihinde ölü piksel ve bulutlanma şikayetiyle tekrar servis kaydı açıldı Servis fişi içeriği özet ; 3 adet ölü piksel ve bulutlanmalardan şikayetçi.. normal olduğu bilgisi verildi.
- Ayrıca TV nin üzerindeki yamukluk için normal dediler. Panel değişmeden önce böyle değildi.
Bu bilgilerle Fatura sahibi edevletindenTHH başvurdum. (Fatura Babamın adına - Servis Fişleri benim adıma)
Bu aşamada ne yapmam gerekiyor? Nerede hata yaptım. Yeniden doğru şekilde nasıl yapabilirim?
Ölü piksel sebebi ile;
- 30.04.2024 de panel değişimi sağlandı.
- 04.05.2024 tarihinde ölü piksel ve bulutlanma şikayetiyle tekrar servis kaydı açıldı Servis fişi içeriği özet ; 3 adet ölü piksel ve bulutlanmalardan şikayetçi.. normal olduğu bilgisi verildi.
- Ayrıca TV nin üzerindeki yamukluk için normal dediler. Panel değişmeden önce böyle değildi.
Bu bilgilerle Fatura sahibi edevletindenTHH başvurdum. (Fatura Babamın adına - Servis Fişleri benim adıma)
Bu aşamada ne yapmam gerekiyor? Nerede hata yaptım. Yeniden doğru şekilde nasıl yapabilirim?
Son düzenleme: