Samsung a10s marka telefonum kapandi acilmiyor

M Çevrimdışı

merve25

Yeni Üye
7 Kas 2021
15
Ailem ile büfe işletmeciliği yapıyoruz. Sigaraların saticilarinin kullanabileceği uygulamaları oluyor. Ben ondan Samsung A10s marka telefon kazandım. Telefonu 1.5 yıl kullandım. Telefon birgün sarji %25 iken kapandı ve serviste gönderdim. Şarj soketi degisimi ve batarya degisimi oldu. Geldiği hafta yine aynı sorun oldu telefon sarji azaldı ve kapandı. Bu sorunu 3 kez yaşadım. Servise son 2 gonderdigmde bir şey yok bize geldiğinde açılıyor bir problem yok diyorlar. Ben kesinlikle telefonu acami yorum. Servise gonderdikten sonra açılmış geliyor bir hafta sonra yine aynı problem. Şimdi yine kapandı ve ben acamiyorum. Degisim talep ediyorum sorun yok diyorlar. Tüketici hakem heyetine elimde sadece sitenin hediyesidir yazdığı için şikayette bulunamiyorum. Garanti bitince elimde kalmis olacak.Ne yapmam gerekiyor. Yardimci olursaniz cok sevinirim
 
Çözüm
Telefon hediye demedin mi faturası yok muhatabın samsung türkiye THH uzun sürüyor olumsuz bir kara karşı
garantisi varken yinede farklı servise gönder telefonu arka planda thh süreci devam etsin bir zararı yok
Evet hediye zaten orada kastedilen alınan yer ise ben de o bilgi yok diye soruyorum. Telefonu göndermek sorun değil ,gidiyor sonra geliyor açılmış bir sekılde biraz kullanıyorum sonra yıne aynı şey. THH'ne gönderdim diyelim sonuç çıktığında çalışıyor olup sonradan yine bozulursa ne olacak

Tüm durumları için verirken videoya alın .
bu servis ile sorun yaşamış iseniz , bu ürüne bakan başka servise olabilir .
iki tane servis varmış. Biri İstanbul diğeri Ankara. Açılmadığını bu son kapanmada videoya çektim. Ben...
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,075
M Çevrimdışı

merve25

Yeni Üye
7 Kas 2021
15
Yetkili servis değil samsung türkiyenin adresini vereceksin
yukarıda size söylediğim adres ithalatçı firmanın adresi hakem heyetıne başvururken bu adresi mi yazmam gerekiyor. Yoksa orada kastedilen şey ürünü aldığımız yerin adresi mi?


Servise son 2 gonderdigmde bir şey yok bize geldiğinde açılıyor bir problem yok diyorlar .


diğer ?
İlk gönderdiğimde mekanik değişim yapılmıştır diyor sadece. Şarj soketi ve batarya değişimi yapıldı. Sonradan 2 kez daha gitti ve yaşadığım problem hep aynı. Cihazın şarj testi yapılmış herhangi bir problem gözükmemiştir Yazılım yüklemesi yapılmıştır. Şu an telefon kapalı ve kesinlikle ben açamıyorum
 
Son düzenleme:
Umut Barış Çevrimiçi

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,967
yukarıda size söylediğim adres ithalatçı firmanın adresi hakem heyetıne başvururken bu adresi mi yazmam gerekiyor. Yoksa orada kastedilen şey ürünü aldığımız yerin adresi mi?


İlk gönderdiğimde mekanik değişim yapılmıştır diyor sadece. Şarj soketi ve batarya değişimi yapıldı. Sonradan 2 kez daha gitti ve yaşadığım problem hep aynı. Cihazın şarj testi yapılmış herhangi bir problem gözükmemiştir Yazılım yüklemesi yapılmıştır. Şu an telefon kapalı ve kesinlikle ben açamıyorum
Hediye veren firma ile görüştünüz mü? Yenisini vermiyorlar mı? Soğuk nedeniyle bir ihtimal olabilir diyeceğim ama farklı şarj cihazı ile denediniz mi? Mümkünse farklı kablo da kullanın. 2 ihtimal var;

Ya cihazda sorun yok, sizdeki şarj cihazı vs kaynaklı.

Ya da servis yalan beyanda bulunuyor.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
yukarıda size söylediğim adres ithalatçı firmanın adresi hakem heyetıne başvururken bu adresi mi yazmam gerekiyor. Yoksa orada kastedilen şey ürünü aldığımız yerin adresi mi?


İlk gönderdiğimde mekanik değişim yapılmıştır diyor sadece. Şarj soketi ve batarya değişimi yapıldı. Sonradan 2 kez daha gitti ve yaşadığım problem hep aynı. Cihazın şarj testi yapılmış herhangi bir problem gözükmemiştir Yazılım yüklemesi yapılmıştır. Şu an telefon kapalı ve kesinlikle ben açamıyorum
Telefon hediye demedin mi faturası yok muhatabın samsung türkiye THH uzun sürüyor olumsuz bir kara karşı
garantisi varken yinede farklı servise gönder telefonu arka planda thh süreci devam etsin bir zararı yok
 
M Çevrimdışı

merve25

Yeni Üye
7 Kas 2021
15
Hediye veren firma ile görüştünüz mü? Yenisini vermiyorlar mı? Soğuk nedeniyle bir ihtimal olabilir diyeceğim ama farklı şarj cihazı ile denediniz mi? Mümkünse farklı kablo da kullanın. 2 ihtimal var;

Ya cihazda sorun yok, sizdeki şarj cihazı vs kaynaklı.

Ya da servis yalan beyanda bulunuyor.
değişim talebi verirse servis bir şey yapabiliriz yoksa yapacak bir şey yok diyorlar. Servise gönderiyorum. Telefon olmuş bir şekilde geliyor. Daha sonra 1 hafta ilk verdiğimde 2. verdiğimde 3 hafta sonrakinde 1 ay sonra telefon aynı problemi verdi. farklı sarj aleti ,kablo hepsini denedim açılmıyor. Ama ne hikmet ise oraya gittiğinde sorun yok oluyor. Şarj cihazı orjınal onu da gönderdim onda da bir problem yok.
 
Umut Barış Çevrimiçi

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,967
değişim talebi verirse servis bir şey yapabiliriz yoksa yapacak bir şey yok diyorlar. Servise gönderiyorum. Telefon olmuş bir şekilde geliyor. Daha sonra 1 hafta ilk verdiğimde 2. verdiğimde 3 hafta sonrakinde 1 ay sonra telefon aynı problemi verdi. farklı sarj aleti ,kablo hepsini denedim açılmıyor. Ama ne hikmet ise oraya gittiğinde sorun yok oluyor. Şarj cihazı orjınal onu da gönderdim onda da bir problem yok.
Gözden kaçan bir durum yoksa firmayı şikayet etmenin bir yoluna bakın o zaman. Aslında size hediye ürün verenin hemen yenisini tedarik etmesi gerekir ama öyle bir anlayışları yok demek ki.
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,075
değişim talebi verirse servis bir şey yapabiliriz yoksa yapacak bir şey yok diyorlar. Servise gönderiyorum. Telefon olmuş bir şekilde geliyor. Daha sonra 1 hafta ilk verdiğimde 2. verdiğimde 3 hafta sonrakinde 1 ay sonra telefon aynı problemi verdi. farklı sarj aleti ,kablo hepsini denedim açılmıyor. Ama ne hikmet ise oraya gittiğinde sorun yok oluyor. Şarj cihazı orjınal onu da gönderdim onda da bir problem yok.

Tüm durumları için verirken videoya alın .
bu servis ile sorun yaşamış iseniz , bu ürüne bakan başka servise olabilir .
 
M Çevrimdışı

merve25

Yeni Üye
7 Kas 2021
15
Telefon hediye demedin mi faturası yok muhatabın samsung türkiye THH uzun sürüyor olumsuz bir kara karşı
garantisi varken yinede farklı servise gönder telefonu arka planda thh süreci devam etsin bir zararı yok
Evet hediye zaten orada kastedilen alınan yer ise ben de o bilgi yok diye soruyorum. Telefonu göndermek sorun değil ,gidiyor sonra geliyor açılmış bir sekılde biraz kullanıyorum sonra yıne aynı şey. THH'ne gönderdim diyelim sonuç çıktığında çalışıyor olup sonradan yine bozulursa ne olacak

Tüm durumları için verirken videoya alın .
bu servis ile sorun yaşamış iseniz , bu ürüne bakan başka servise olabilir .
iki tane servis varmış. Biri İstanbul diğeri Ankara. Açılmadığını bu son kapanmada videoya çektim. Ben gönderirim sorun değil ama gönderince sorun çözülmüyor. Servise baksan sorunda yok. Geldi bizde çalışıyor diyorlar. Ben manyak mıyım çalışan telefonu servise göndereyim

Gözden kaçan bir durum yoksa firmayı şikayet etmenin bir yoluna bakın o zaman. Aslında size hediye ürün verenin hemen yenisini tedarik etmesi gerekir ama öyle bir anlayışları yok
Gözden kaçan bir durum yoksa firmayı şikayet etmenin bir yoluna bakın o zaman. Aslında size hediye ürün verenin hemen yenisini tedarik etmesi gerekir ama öyle bir anlayışları yok demek ki.
Servis size değişim yapılabilir demedikten sonra yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar. Benim en başında hatam onlar aracılığı ile telefonu göndermemek oldu. Düzelir diye düşündüm. Kaç tane telefon kullandım ilk defa bu başıma geldi. O yüzden de ne yapacağımı şaşırdım. Sorun yok diyorlar ama telefon açılmıyor.
 
Son düzenleme:
Çözüm
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Evet hediye zaten orada kastedilen alınan yer ise ben de o bilgi yok diye soruyorum. Telefonu göndermek sorun değil ,gidiyor sonra geliyor açılmış bir sekılde biraz kullanıyorum sonra yıne aynı şey. THH'ne gönderdim diyelim sonuç çıktığında çalışıyor olup sonradan yine bozulursa ne olacak


iki tane servis varmış. Biri İstanbul diğeri Ankara. Açılmadığını bu son kapanmada videoya çektim. Ben gönderirim sorun değil ama gönderince sorun çözülmüyor. Servise baksan sorunda yok. Geldi bizde çalışıyor diyorlar. Ben manyak mıyım çalışan telefonu servise göndereyim
Daha önce aynı sorundan 3 sefer gitmiş servise belki değişim yaparlar yada sorunu çözerler
THH sonucu alehinize çıkarsa faturası yok cihazın böyle durumlarda biraz sıkıntılı oluyor garantisi bitmiş arızalı telefon ile başbaşa kalırsınız Farklı bir servise gönderin yinede imkan varken kullanın sonuçta cihazınız garantili THH için acele etmenize gerek yok ama siz bilirsiniz.
 
M Çevrimdışı

merve25

Yeni Üye
7 Kas 2021
15
Daha önce aynı sorundan 3 sefer gitmiş servise belki değişim yaparlar yada sorunu çözerler
THH sonucu alehinize çıkarsa faturası yok cihazın böyle durumlarda biraz sıkıntılı oluyor garantisi bitmiş arızalı telefon ile başbaşa kalırsınız Farklı bir servise gönderin yinede imkan varken kullanın sonuçta cihazınız garantili THH için acele etmenize gerek yok ama siz bilirsiniz.
Hep aynı sorun değişen bir şey olmuyor yapılıp bozulsa neyse sorun yok diyerek geliyor. Yazılım güncellemesi yapmayın olmuyorsa değiştirin diyorum söylenilen hiçbir şeyi dikkate almıyorlar. Ben hasta mıyım olan telefonu göndereyim. İstanbul'da bile değilim. Gidip gelmesi en az 1 hafta sürüyor. THH konusunda acele etme sebebim bir şey yo demeleri. Zaten şimdi siteye baktım başvurmam da imkansız. Fatura tarıhi ve fiş numarası istiyor. Ben de öyle bir durum yok. Para vermediğim için uzlaşma fiyatı da sunamam servise göndermekten başka çarem yok.
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,075
Hep aynı sorun değişen bir şey olmuyor yapılıp bozulsa neyse sorun yok diyerek geliyor. Yazılım güncellemesi yapmayın olmuyorsa değiştirin diyorum söylenilen hiçbir şeyi dikkate almıyorlar. Ben hasta mıyım olan telefonu göndereyim. İstanbul'da bile değilim. Gidip gelmesi en az 1 hafta sürüyor. THH konusunda acele etme sebebim bir şey yo demeleri. Zaten şimdi siteye baktım başvurmam da imkansız. Fatura tarıhi ve fiş numarası istiyor. Ben de öyle bir durum yok. Para vermediğim için uzlaşma fiyatı da sunamam servise göndermekten başka çarem yok.

Telefonu veren firmada faturası vardır . Masraf gösterirler .
Görüşme yapmanız .
 
M Çevrimdışı

merve25

Yeni Üye
7 Kas 2021
15
Telefonu veren firmada faturası vardır . Masraf gösterirler .
Görüşme yapmanız .

Telefonu veren firmada faturası vardır . Masraf gösterirler .
Görüşme yapmanız .
Toplu alım yapıyorlarmış. Kişi üzerine değil firma üzerine alınıyormuş telefonlar bu yüzden . Ne fiyata aldılarsa bilgi de vermiyorlar. Tekrar onlarla konuşma sağlayacagım muhtemelen elimde kalacak telefon.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Hep aynı sorun değişen bir şey olmuyor yapılıp bozulsa neyse sorun yok diyerek geliyor. Yazılım güncellemesi yapmayın olmuyorsa değiştirin diyorum söylenilen hiçbir şeyi dikkate almıyorlar. Ben hasta mıyım olan telefonu göndereyim. İstanbul'da bile değilim. Gidip gelmesi en az 1 hafta sürüyor. THH konusunda acele etme sebebim bir şey yo demeleri. Zaten şimdi siteye baktım başvurmam da imkansız. Fatura tarıhi ve fiş numarası istiyor. Ben de öyle bir durum yok. Para vermediğim için uzlaşma fiyatı da sunamam servise göndermekten başka çarem yok.
fatura tarihi fiş numarası boş bırakıp devam edin. yoksa yazmanıza gerek yok başvurunuz kabul ediliyor
 
Geri
Üst Alt