Ailem ile büfe işletmeciliği yapıyoruz. Sigaraların saticilarinin kullanabileceği uygulamaları oluyor. Ben ondan Samsung A10s marka telefon kazandım. Telefonu 1.5 yıl kullandım. Telefon birgün sarji %25 iken kapandı ve serviste gönderdim. Şarj soketi degisimi ve batarya degisimi oldu. Geldiği hafta yine aynı sorun oldu telefon sarji azaldı ve kapandı. Bu sorunu 3 kez yaşadım. Servise son 2 gonderdigmde bir şey yok bize geldiğinde açılıyor bir problem yok diyorlar. Ben kesinlikle telefonu acami yorum. Servise gonderdikten sonra açılmış geliyor bir hafta sonra yine aynı problem. Şimdi yine kapandı ve ben acamiyorum. Degisim talep ediyorum sorun yok diyorlar. Tüketici hakem heyetine elimde sadece sitenin hediyesidir yazdığı için şikayette bulunamiyorum. Garanti bitince elimde kalmis olacak.Ne yapmam gerekiyor. Yardimci olursaniz cok sevinirim