Samsung a10s marka telefonum kapandi acilmiyor

M Çevrimdışı

merve25

Yeni Üye
7 Kas 2021
15
Ailem ile büfe işletmeciliği yapıyoruz. Sigaraların saticilarinin kullanabileceği uygulamaları oluyor. Ben ondan Samsung A10s marka telefon kazandım. Telefonu 1.5 yıl kullandım. Telefon birgün sarji %25 iken kapandı ve serviste gönderdim. Şarj soketi degisimi ve batarya degisimi oldu. Geldiği hafta yine aynı sorun oldu telefon sarji azaldı ve kapandı. Bu sorunu 3 kez yaşadım. Servise son 2 gonderdigmde bir şey yok bize geldiğinde açılıyor bir problem yok diyorlar. Ben kesinlikle telefonu acami yorum. Servise gonderdikten sonra açılmış geliyor bir hafta sonra yine aynı problem. Şimdi yine kapandı ve ben acamiyorum. Degisim talep ediyorum sorun yok diyorlar. Tüketici hakem heyetine elimde sadece sitenin hediyesidir yazdığı için şikayette bulunamiyorum. Garanti bitince elimde kalmis olacak.Ne yapmam gerekiyor. Yardimci olursaniz cok sevinirim
 
Çözüm
Telefon hediye demedin mi faturası yok muhatabın samsung türkiye THH uzun sürüyor olumsuz bir kara karşı
garantisi varken yinede farklı servise gönder telefonu arka planda thh süreci devam etsin bir zararı yok
Evet hediye zaten orada kastedilen alınan yer ise ben de o bilgi yok diye soruyorum. Telefonu göndermek sorun değil ,gidiyor sonra geliyor açılmış bir sekılde biraz kullanıyorum sonra yıne aynı şey. THH'ne gönderdim diyelim sonuç çıktığında çalışıyor olup sonradan yine bozulursa ne olacak

Tüm durumları için verirken videoya alın .
bu servis ile sorun yaşamış iseniz , bu ürüne bakan başka servise olabilir .
iki tane servis varmış. Biri İstanbul diğeri Ankara. Açılmadığını bu son kapanmada videoya çektim. Ben...
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Kargo ile farklı bir şehirdeki yetkili servise gönderin bazı servisler baştan savma iş yapıyor birde öyle deneyin sonuç ne olacak.
 
M Çevrimdışı

merve25

Yeni Üye
7 Kas 2021
15
Şarj adaptörü ve kablosunu değiştirip denediniz mi?
Evet denedim. Farkli sarj aletleri ile denemedim ama kesinlike açılmıyor. Servise gidince bir şey yok diyorlar teslim alıyorum sonra 1 hafta geciyor yine aynı problem

Kargo ile farklı bir şehirdeki yetkili servise gönderin bazı servisler baştan savma iş yapıyor birde öyle deneyin sonuç ne olacak.
[/QUOTE iki yerde servis varmış. Biri Istanbul digeri Ankara . İstanbul'daki servise yonlendirdiler. Degisen bir şey olur mu ki.
 
Son düzenleme:
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Deneyin birşey kaybetmezsiniz Teknik elemana bağlı durum cihazı iyi incelerse sorun tespit ederse gerekeni yapar hepsi aynı değil.
birde farklı servis ile deneme yapın sorunuz çözülmezse son çare THH'ye verirsiniz bilirkişi atanır. servis fişlerini saklayın atmayın.

Telefon sarja takınca sarj alıyor mu ? Sarj oluyor ama açma tuşuna basınca açılmıyor mu ?

açma tuşuna sert basarak açmayı denediniz mi ? sarj alıyorsa açma tuşuşuna basınca açılmıyorsa power tuşu arızalı.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
M Çevrimdışı

merve25

Yeni Üye
7 Kas 2021
15
Deneyin birşey kaybetmezsiniz Teknik elemana bağlı durum cihazı iyi incelerse sorun tespit ederse gerekeni yapar hepsi aynı değil.
birde farklı servis ile deneme yapın sorunuz çözülmezse son çare THH'ye verirsiniz bilirkişi atanır. servis fişlerini saklayın atmayın.

Telefon sarja takınca sarj alıyor mu ? Sarj oluyor ama açma tuşuna basınca açılmıyor mu ?

açma tuşuna sert basarak açmayı denediniz mi ? sarj alıyorsa açma tuşuşuna basınca açılmıyorsa power tuşu arızalı.
Şubatta garanti bitecek. Elimde kalacak diye endişe duyuyorum. Ağustos 'tan beri sıkıntı devam ediyor. Pazartesi göndereceğim mecbur telefon firmadan geldigi için elimizde fatura yok. Sadece firmanın hediyesidir diye bir kağıt var. Bu yüzden THH'ye şikâyet edemiyorum. Tüm fisler ben dr duruyor.
Hicbir şekilde telefon bu tepki göster miyor telefonu sarja takınca. Şarj olmuyor olduğun dair bir belirti gözlük muyor? Güç tuşu ses tuşu bunlara da uzun süre bastım yine açılmıyor. Ne sacma ki gonderince telefonunda bir sorun yok oluyor ve açılıyor . Insanın aklı ile dalga geciyorlar resmen
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Şubatta garanti bitecek. Elimde kalacak diye endişe duyuyorum. Ağustos 'tan beri sıkıntı devam ediyor. Pazartesi göndereceğim mecbur telefon firmadan geldigi için elimizde fatura yok. Sadece firmanın hediyesidir diye bir kağıt var. Bu yüzden THH'ye şikâyet edemiyorum. Tüm fisler ben dr duruyor.
Hicbir şekilde telefon bu tepki göster miyor telefonu sarja takınca. Şarj olmuyor olduğun dair bir belirti gözlük muyor? Güç tuşu ses tuşu bunlara da uzun süre bastım yine açılmıyor. Ne sacma ki gonderince telefonunda bir sorun yok oluyor ve açılıyor . Insanın aklı ile dalga geciyorlar resmen
Garantili işlem yapıldığı için servis fişleriniz de olduğuna göre faturaya ihtiyacınız yok samsung Türkiye yada distribütör ithalatçı kim ise
servis fişlerinizle birlikte THH,ye edebilirsiniz hiç bir mahsuru yok :ok
 
M Çevrimdışı

merve25

Yeni Üye
7 Kas 2021
15
Garantili işlem yapıldığı için servis fişleriniz de olduğuna göre faturaya ihtiyacınız yok samsung Türkiye yada distribütör ithalatçı kim ise
servis fişlerinizle birlikte THH,ye edebilirsiniz hiç bir mahsuru yok :ok
Bana adima fatura olmadığı için sikayet hakkın yok sadece Asli hukuk a servisi şikayet edebilirsin dediler. Ben şaştım kaldım. Bir mahsuru olmadığını bilmiyordum. Sizce şikayette bulunup sonuçlanmasını mi bekleyeyim yoksa servise gönderip bir daha şansımı mi deneyelim?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Bana adima fatura olmadığı için sikayet hakkın yok sadece Asli hukuk a servisi şikayet edebilirsin dediler. Ben şaştım kaldım. Bir mahsuru olmadığını bilmiyordum. Sizce şikayette bulunup sonuçlanmasını mi bekleyeyim yoksa servise gönderip bir daha şansımı mi deneyelim?
Farklı bir servise gönder sorunun çözülmez ise e-devlet üzerinden servis fişlerini pdf formatına dönüştür sikayetini yaz daha önce faturasız
şikayette bulundum karara bağlanmadan ilgili firmanın çözdüğüde oldu THH nin beni haklı bulduğu durumda oldu yeterki cihazın yasal olduğu
garanti kapsamında işlem yapıldığını belgeleyin servis fişleride bunu ispatlıyor elinizde delil belgeniz var yalnız servisi değil
samsung Türkiye'yi yada distribütör kim ise onu şikayet edeceksiniz serviste yaşadıklarınızı maduriyetinizi anlatın ne istediğinizi belirttin.
Adem Helvacı Adem Helvacı Hocam daha bilgili sence nasıl bir yol izlenmeli Adem Abi ne yapmalı ne dersin
 
M Çevrimdışı

merve25

Yeni Üye
7 Kas 2021
15
Farklı bir servise gönder sorunun çözülmez ise e-devlet üzerinden servis fişlerini pdf formatına dönüştür sikayetini yaz daha önce faturasız
şikayette bulundum karara bağlanmadan ilgili firmanın çözdüğüde oldu THH nin beni haklı bulduğu durumda oldu yeterki cihazın yasal olduğu
garanti kapsamında işlem yapıldığını belgeleyin servis fişleride bunu ispatlıyor elinizde delil belgeniz var yalnız servisi değil
samsung Türkiye'yi yada distribütör kim ise onu şikayet edeceksiniz serviste yaşadıklarınızı maduriyetinizi anlatın ne istediğinizi belirttin.
Adem Helvacı Adem Helvacı Hocam daha bilgili sence nasıl bir yol izlenmeli Adem Abi ne yapmalı ne dersin
THH kararları ne kadar sürede sonuca bağlanıyor? Cihaz yasal ve Samsung garanti kapsamında 3 kez baktı. Telefonu şu şekilde kazandım diye belirtmeden direk servis ile ilgili sikayetimi mi dile getireyim. Verdiginiz bilgiler için tesekkurler
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
THH kararları ne kadar sürede sonuca bağlanıyor? Cihaz yasal ve Samsung garanti kapsamında 3 kez baktı. Telefonu şu şekilde kazandım diye belirtmeden direk servis ile ilgili sikayetimi mi dile getireyim. Verdiginiz bilgiler için tesekkurler
Durumu anlatın 3 kez aynı arızadan garanti kapsabımda yetkili servise gönderdiğinizi aynı arızanın devam ettiğini yetkili servis tarafından sorunun giderilmediğini devam ettiğini mağdur olduğunuzu cihazın onarılmasını yada yenisi ile samsung Türkiye tarafından değiştirilmesini istediğinizi yazn.

GARANTİSİ BİTMEMİŞ ÜRÜNÜM ARIZALANDI, NE YAPMALIYIM?
  • Almış olduğunuz garanti süresi henüz dolmamış elektronik cihazlarınız için başvuru yapabilmeniz için cihazın ayıbının giderilmesi için öncelikle satıcıya ya da yetkili servisine gitmeniz, daha sonrasında servis fişinizle beraber Tüketici Hakem Heyetine başvurmanız gerekmektedir. Ayrıntılı bilgi için Kaymakamlığımıza başvurabilirsiniz.
 
M Çevrimdışı

merve25

Yeni Üye
7 Kas 2021
15
Ben tekrar rahatsız ediyorum ama ilk önce göndermek yerine THH'ye başvurmaya karar verdim. Başvuru yaptığımda satıcı ve sağlayıcı adres bilgileri istiyor. Buraya yazmam gereken kılavuzunda belirtilen

Samsung Türkiye Merkez Ofis
Flatofis İstanbul İŞ Merkezi Otakçılar Caddesi No: 78 Kat 3 No: B3 İstanbul bu adresi mi yazmam gerekiyor.​

 
Geri
Üst Alt