Samsung 65QN90C ölü piksel yardım.

A Çevrimdışı

Azehun

Yeni Üye
12 Haz 2022
9
37
Herkese merhaba kredi kullanarak olmuşken iyisi olsun diye Samsung 65QN90C tv sayım aldım. 31.05.2023 tarihinde servis gelip ürünü kurdu ve gitti hiçbir test yapmadı. Daha sonra ben YouTube üzerinden test yaptığımda televizyonumda ölü piksel olduğunu düşündüğüm 2 tane nokta buldum ilk başta leke sandım fakat hiçbir şekilde gitmiyor. Gördükten sonrada sürekli gözüm oraya gidiyor ve görüyorum. Gelip kuran servisi aradım bana Samsung’u aramamı söyledi. Aradım ve yarın servis gelip bakacak televizyona. Binbir hevesle aldığım televizyondan aşırı derecede soğudum şuanda. Sizce o lekeler ölü pikselmi. Ve yarın servis geldiğinde ürünü iade etmek istediğimi söyleyeceğim. Resimlerde 2 ayrı farklı pikseldir Sizlere danışmak istedim çok moralim bozuldu

IMG_0443c04fdbee19c45a03.png
IMG_0444c11d07710b1347a5.png
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
581
44
Moralinizi hiç bozmayın çünkü bu teknolojinin bilindik bir problemidir.
Gelen servis tamir önerebilir. Kabul etmeyin ve yenisi ile değişimini talep edin.
İade ise kesin etmeyin çünkü size fatura tutarını iade edeceklerdir ki şu anki kurlarla aynısını o fiyata alamayabilirsiniz.
 
A Çevrimdışı

Azehun

Yeni Üye
12 Haz 2022
9
37
Moralinizi bozacak bir durum yok, televizyonu alıp yerine yenisini verecekler. Her marka-modelde yaşanabiliyor bu tür şeyler. Ölü pikselden çok yabancı cisime benziyor.
Teşekkür ederim yorumunuz için. Resimlerdeki problemi servis görevliside sorun olduğunu kabul edermi ve bana değişim ve iade seçeneği sunulurmu yoksa bu gayet normal diyebilirlermi ne yapacağım hiç bilmiyorum. Bütçemi çok zorlayan bir tv aldım ve böyle olması. Moral bozukluğundan uykum gelmiyor.

Piksel değil toz gibi
Teşekkür ederim yorumunuz için. Resimlerdeki problemi servis görevliside sorun olduğunu kabul edermi ve bana değişim ve iade seçeneği sunulurmu yoksa bu gayet normal diyebilirlermi ne yapacağım hiç bilmiyorum. Bütçemi çok zorlayan bir tv aldım ve böyle olması. Moral bozukluğundan uykum gelmiyor.
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,318
39
Teşekkür ederim yorumunuz için. Resimlerdeki problemi servis görevliside sorun olduğunu kabul edermi ve bana değişim ve iade seçeneği sunulurmu yoksa bu gayet normal diyebilirlermi ne yapacağım hiç bilmiyorum. Bütçemi çok zorlayan bir tv aldım ve böyle olması. Moral bozukluğundan uykum gelmiyor.
Hayır canım ne münasebet, o kadar para vermişsiniz değiştirmek zorundalar. Orada toz veya yabancı bir cisim olduğu belli, mecburen değiştirecekler. Bu kadar bozmayın moralinizi.
 
A Çevrimdışı

Azehun

Yeni Üye
12 Haz 2022
9
37
Moralinizi hiç bozmayın çünkü bu teknolojinin bilindik bir problemidir.
Gelen servis tamir önerebilir. Kabul etmeyin ve yenisi ile değişimini talep edin.
İade ise kesin etmeyin çünkü size fatura tutarını iade edeceklerdir ki şu anki kurlarla aynısını o fiyata alamayabilirsiniz.
Yarın gelecekler ama bunda bir problem yok diyecekler diye korkuyorum.

Hayır canım ne münasebet, o kadar para vermişsiniz değiştirmek zorundalar. Orada toz veya yabancı bir cisim olduğu belli, mecburen değiştirecekler. Bu kadar bozmayın moralinizi.
Çok teşekkür ederim bu cevabınız için. Yarın gelişmeleri servis geldikten sonra buraya yazacağım. Olumsuz bir cevap verirlerse yardımınıza ihtiyacım var.
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
581
44
Yarın gelecekler ama bunda bir problem yok diyecekler diye korkuyorum.


Çok teşekkür ederim bu cevabınız için. Yarın gelişmeleri servis geldikten sonra buraya yazacağım. Olumsuz bir cevap verirlerse yardımınıza ihtiyacım var.
En kötü ihtimal Tüketici Hakem Heyetine gider konu. O süre zarfında siz bu televizyonu eskitirsiniz ve çıkan değişim kararından sonra sıfır cihaz alırsınız.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,880
Yarın gelecekler ama bunda bir problem yok diyecekler diye korkuyorum.


Çok teşekkür ederim bu cevabınız için. Yarın gelişmeleri servis geldikten sonra buraya yazacağım. Olumsuz bir cevap verirlerse yardımınıza ihtiyacım var.
Lütfen mesajlara tepki veriniz. (Mesajların sağ altında beğen butonu ile)

Olumlu ya da olumsuz gelişmeler hakkında mutlaka bilgilendirin. Elimizden gelebilecek bir bilgi paylaşımı olursa mutlaka yardımcı oluruz. :ok
 
A Çevrimdışı

Azehun

Yeni Üye
12 Haz 2022
9
37
Bugün Samsung teknik servis geldi gelen arkadaşlara da gösterdim resimlerini çektiler. Fakat ölü piksel değil bunlar leke veya toz gibi birşey dedi. Bende o dediğiniz olsa dahi oradaki piksellerin görevini yapmasına engel oluyor ve sonuçta ben orada renk göremiyorum siyah leke görüyorum dedim. Tamam abi haklısın dediler fakat biz Samsung’a bildireceğiz onlar size dönüş yapar dediler. Televizyonun lekelerini kullanım süresini admin ekranını arkasınının falan resmini aldılar birde faturanın resmini çektiler. Bekliyorum bakalım inşallah olumlu geri dönüş olur.
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,318
39
Bugün Samsung teknik servis geldi gelen arkadaşlara da gösterdim resimlerini çektiler. Fakat ölü piksel değil bunlar leke veya toz gibi birşey dedi. Bende o dediğiniz olsa dahi oradaki piksellerin görevini yapmasına engel oluyor ve sonuçta ben orada renk göremiyorum siyah leke görüyorum dedim. Tamam abi haklısın dediler fakat biz Samsung’a bildireceğiz onlar size dönüş yapar dediler. Televizyonun lekelerini kullanım süresini admin ekranını arkasınının falan resmini aldılar birde faturanın resmini çektiler. Bekliyorum bakalım inşallah olumlu geri dönüş olur.
Siz dik durun, onlar yapılması gerekeni yapacak. TV alınıp yerine yenisi verilecek. Para iadesini kabul etmeyin, aynı modelin yenisi verilsin. QN90C led kategorisinin en iyi ve en pahalı televizyonlarından biri. Hatta bana göre en iyisi.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,880
Faturayı whatsapptan atmıştım teknik servise bana az önce şu şekilde mesaj atmış.

IMG_0453.jpg
Bence bu keyfinizi yerine getirmeli. Çözüm üretildikten sonra moralinizi bozmaya hiç gerek yok. :clap2😍

Benim dikkatimi bir şey çekti, Hep beraber Türkçe' yi unutma sözü mü verdik ne yaptık. :deli1 :yumruk

Beyfendi > Beyefendi
Deyişim > Değişim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt